آیدانیتو > مشاوره خانواده اصفهان
خانواده

مشاوره خانواده اصفهان

 

 


مشاوره خانواده اصفهان
بسیاری از ما باور  داریم که اگر برای انجام هر کاری از تجربیات دیگران استفاده کنیم یا از آن ها راهنمایی بخواهیم عملکرد بهتری خواهیم داشت. حتی اگر فقط قرار باشد در یک رستوران غذا بخوریم، در صورتی که نظر دیگرانی را که قبلاً در آن رستوران غذا خورده اند بپرسیم، تصمیم ما برای رفتن یا نرفتن به آن جا منطقی تر و عاقلانه تر خواهد بود.
همچنین حتماً برای همه ما پیش آمده است که در زندگی با مشکلی جدی مواجه شده ایم و برای حل آن مشکل با دیگرانی مثل اعضای خانواده، فامیل، دوست ها یا آشنایان مشورت کرده ایم.
مشورت کردن و راهنمایی خواستن همیشه در زندگی بشر وجود داشته. آنچه ما امروز بعد از تجارب و پژوهش های بسیار درک کرده ایم این است که اگر مشورت با انسان های با تجربه و متخصص انجام شود، تأثیر به مراتب بهتر و عمیق تری خواهد داشت.
به همین دلیل انسان های امروز ترجیح می دهند که در شرایط مواجهه با بحران های روانی به جای مراجعه به دوست و فامیل، به یک روانشناس یا مشاور مراجعه کنند. خوشبختانه اهمیت مشاوره خانواده در کشور ما درک شده است و ما در همه شهرها، شاهد استقبال اعضای جامعه از خدمات مشاوره ای هستیم.
مشاوره خانواده در اصفهان هم رواج دارد و اقشار مختلف جامعه با استفاده از مشاوره روانشناسی برای افزایش کیفیت زندگی شان تلاش می کنند.

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده به ما کمک می کند تا مشکلات خانوادگی کوچکمان بزرگ و به چالش های غیرقابل حل تبدیل نشوند.
خانواده نهاد مهم و سرنوشت سازی است و اگر سلامت روانی اش به خطر بی افتد، علاوه بر اعضای آن، یک جامعه آسیب می بیند. مشکلاتی مثل طلاق، خیانت، مشکلات جنسی، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، اختلالات روانی و…. از جمله مهم ترین مشکلات خانوادگی هستند.
این روزها مشاوره خانواده تلفنی از همیشه بیشتر رواج دارد و بخشی اعظمی از مشاوره خانواده اصفهان هم به صورت تلفنی ارائه می شود. از جمله مزایای مشاوره تلفنی می توان به کم هزینه تر بودن، در دسترس تر بودن و کارایی آن در لحظه مواجهه با بحران اشاره کرد.

مشاوره خانواده آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز آموزش و مشاوره هوشمند است که در زمینه های زیر خدماتی ارائه می دهد:

ازدواج و زندگی مشترک

اگر ازدواج کردن را مهم ترین اتفاق زندگی انسان ها ندانیم، می توانیم بگوییم که یکی از مهم ترین اتفاقات و تصمیم های زندگی هر فردی است. وقتی ازدواج می کنیم یعنی تصمیم گرفته ایم که زندگی مجردی را به زندگی زناشویی تبدیل کنیم و باقی مسیر زندگی را با همراه همیشگی مان طی کنیم. پس طبیعی است که هرچقدر برای چنین تصمیمی آماده باشیم، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک بیشتر می شود.
مشاوران ازدواج، در آیدانیتو، این فرصت را برای شما فراهم می کنند تا قبل از ازدواج از معیارهای انتخاب همسر، شرایط ازدواج، ملزومات آغاز زندگی مشترک، مهارت های ارتباطی مورد نیاز در زندگی زناشویی و…باخبر شوید. همچنین چنانچه زن یا مرد متأهلی باشید و در زندگی زناشویی با تنش یا تعارضی مواجه شده باشید، می توانید برای حل بحران های زناشویی، از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید.

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟ شاید بارها شنیده باشیم که اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و به نظرمان جمله ای کلیشه ای بیاید. اما این یک واقعیت ایت که وقتی کسی معتاد می شود، فقط خودش آسیب نمی بیند و سایر اعضای خانواده اش هم دچار بحران می شوند. در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.


طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.
برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

 


مسائل جنسی
اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده اصفهان ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده اصفهان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله روانشناس خوب را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا در زندگی خانوادگی با معضلی جدی روبرو شده اید؟ برای آگاهی از بهترین روش های حل مشکلات و مسائل خانوادگی، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *