آیدانیتو > مرکز مشاوره خانواده
خانواده

مرکز مشاوره خانواده

 

 

مرکز مشاوره خانواده

اهمیت مشاوره خانواده روز به روز بیشتر می شود. چون امروزه ما می دانیم که خانواده چه تأثیر عمیقی بر شکل گیری شخصیت مان دارد و درک می کنیم که انسان های سالم معمولاً در خانواده های سالم رشد می کنند.
در عصر حاضر زنان و مردان بسیاری قبل از آغاز زندگی مشترک، از طریق مشاوره قبل از ازدواج با همدیگر بیشتر آشنا می شوند. کمک گرفتن از یک مشاور خانواده متخصص برای آگاهی از بهترین سبک های فرزند پروری و حل مشکلات کودکان و نوجوانان به اتفاق معمولی تبدیل شده است و شهروندان جوامع مختلف می دانند که برای حل مشکلاتی مثل مشکلات جنسی، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، طلاق، مشکلات عاطفی و رابطه ای و…. می توانند از مشاوران خانواده کمک بگیرند.
مرکز مشاوره خانواده دیگر در مکالمات ما کلمه عجیب و بیگانه ای نیست و احتمالاً همه ما می دانیم که مراکز مشاوره خانواده مکانی هستند در آن جا مشاوران خانواده متخصص در تماس با مراجعان و مخاطبان قرار می گیرند. امروزه مراکز مشاوره خانواده به دو شکل حضوری و غیرحضوری فعالیت می کنند.

مرکز مشاوره خانواده آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مرکز مشاوره خانواده آیدانیتو خدمات مشاوره خانواده تلفنی را به شکل تلفنی ارائه می دهد. مشاوران متخصص و با تجربه تلفنی در این فضا، در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه و… به مخاطبان مشاوره می دهند.

مشاوره خانواده رایگان در آیدانیتو

مخاطبان آیدانیتو می توانند از مشاوره خانواده رایگان بهره مند شوند. این مشاوره شرایطی دارد. برای تماس با یک مشاور خانواده رایگان در آیدانیتو، کافی است که از طریق تلفن همراه، با شماره 42258-021 تماس بگیرید. در این شرایط می توانید به مدت 5 دقیقه یک تماس کاملاً رایگان داشته باشید و هیچ هزینه ای نپردازید. بعد از 5 دقیقه پیامکی به شما ارسال می شود. این پیامک حاوی یک لینک است. از طریق این لینک می توانید وارد سایت آیدانیتو شوید، اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.
شاید سؤالی که برایتان پیش آمده این باشد مرکز مشاوره خانواده آیدانیتو در چه زمینه هایی به شما مشاوره می دهد و مشاوره خانواده رایگان آیدانیتو چه حوزه هایی را در بر می گیرد.

خدمات مرکز مشاوره خانواده آیدانیتو

مهم ترین موضوعات مشاوره خانواده در آیدانیتو شامل موارد زیر است.

اعتیاد

اعتیاد یک آسیب فردی و اجتماعی جدی است و قابلیت از هم پاشیدن خانواده ها را دارد. اگر یکی از اعضای خانواده شما درگیر اعتیاد است، می توانید با تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو، از روش های ترک اعتیاد آگاه شوید.

 

خیانت

یکی از پرتماس ترین موضوعات در یک مرکز مشاوره خانواده ، خیانت در زندگی مشترک است. به نظر می رسد که این روزها زنان و مردان بیشتر از همیشه بی وفایی می کنند و آمار روابط فرازناشویی بسیار بالا رفته است.
برای آگاهی از روش های پیشگیری از خیانت و راهکارهای مقابله با آن، با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرید.

مشکلات جنسی

اختلالات جنسی ای مثل اختلال نعوظ، دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی و… بیماری های مقاربتی، انحرافات جنسی، عدم رعایت بهداشت جنسی و… می توانند یک زندگی مشترک را به خطر بی اندازند.
چنانچه در زندگی مشترک، از یک رابطه جنسی سالم و صمیمانه برخوردار نیستید و مشکلات جنسی صمیمیت عاطفی تان را به خطر انداخته، برای آگاهی از روش های حل مشکلات جنسی با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

طلاق اتفاق خوشایندی نیست اما گاهی قابل پیشگیری و گاهی غیر قابل اجتناب است. مشورت با یک مشاور خانواده با تجربه، فرصتی است تا کسانی که در شرف طلاق هستند، با سلامتی روانی بیشتری از این مرحله زندگی عبور کنند یا در صورت امکان از این آسیب جلوگیری کنند.

مشکلات کودکان و نوجوانان

فرزندان اعضای مهمی در یک خانواده هستند و سلامت روانی و عملکرد مثبت آن ها بر سلامت یک خانواده تأثیر عمیقی می گذارد. گاهی اوقات مشکلات منحصر به فرد کودکان و نوجوانان والدین را بسیار نگران می کند. مشکلاتی مثل بیش فعالی، شب ادراری، اختلال اضطراب جدایی، اختلال یادگیری، انجام ندادن تکالیف درسی، بحران بلوغ و… مشاوران خانواده آیدانیتو به والدین کمک می کنند تا با بهترین روش های فرزند پروری آشنا شوند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی را به شما پیشنهاد می کنیم.
آیا یک مشکل خانوادگی سلامت روان خانواده شما را به خطر انداخته؟ نگران فروپاشی بنیان خانواده هستید؟ گیج و سردرگم و نگران اید؟ به دنبال راهکاری برای نجات خانواده تان هستید؟
با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *