مهاجرت به انگلیس

مدارک مهاجرت کاری به انگلستان






مدارک مهاجرت کاری به انگلستان

دریافت ویزای کاری انگلستان جهت مهاجرت و همین طور اخذ اقامت دائم در این کشور از جمله مقبول ترین راه هاست. با وجود امکان گرفتن پذیرش از دانشگاه های معتبر و مشهور انگلستان هر ساله تعداد زیادی مهاجر از سرتاسر جهان، جهت تحصیل راهی انگلستان می شوند. هر یک از این افراد پس از فراغت از تحصیل فرصت یافتن کار مناسبی را داشته و بدین صورت می توانند شهروندی انگلیس و اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند. در این مقاله، بحث مدارک مهاجرت کاری به انگلستان را خدمت شما دوستان گرامی مطرح می کنیم. پس با همراهی کردن ما نکاتی جذاب و خواندنی را در مورد مدارک مهاجرت کاری به انگلستان فرا بگیرید.

انواع مهاجرت کاری به انگلستان

باید خاطر نشان کنیم که بررسی مدارک مهاجرت کاری به انگلستان کاری تنها به یک شکل صورت می گیرد. در این بخش، به بیان پاره ای توضیحات در این مورد برای شما دوستان گرامی می پردازیم. ویزای کاری به وسیله پیشنهاد کاری به افراد اعطا می شود. به این معنا که کارفرمایی از انگلستان دعوت نامه کاری را برایتان می فرستد. البته کارفرما باید تا مدتی این شغل را در انگلیس آگهی کرده و در صورت عدم وجود فرد مناسبی برای اشتغال در پست شغلی مذکور، اقدام به ارسال درخواست پذیرش آن توسط یکی از متقاضیان ایرانی و یا سایر کشورها نماید.

شرایط ویزای کار انگلستان

دریافت ویزای کار انگلستان با شرایط ویژه ای همراه است. نخستین شرط اخذ این ویزا، داشتن پیشنهاد کاری از طرف مؤسسه ای معتبر و یا شرکتی در انگلستان است. علاوه بر این، داشتن مدرک آیلتس عمومی با نمره 6 و اسپانسری که در انگلستان اقامت داشته باشد نیز ضرورت دارد.

مدارک لازم اخذ ویزای کاری انگلستان

در پایان به ذکر مدارک مهاجرت کاری به انگلستان برای شما متقاضیان می پردازیم.

  • تقدیم دو قطعه عکس جدید در انداز 6*5 با پشت زمینه سفید رنگ
  • ترجمه کلیه صفحات شناسنامه متقاضی
  • تقدیم مقدار درآمد سالانه و همین طور گواهی اشتغال به کار
  • ارائه سند مالکیت منزل اسپانسر در انگلستان و یا اجاره نامه آن
  • تقدیم قبوض تلفن و برق و آب
  • تقدیم هزینه مصاحبه شغلی
  • تقدیم مدارک بانکی درخواست کننده و ترجمه آن ها ( ارائه پرینت شش ماهه حساب بانکی متقاضی)
  • تحویل فیش حقوقی، جواز کسب، گواهی اشتغال و همین طور ترجمه رسمی آن ها
  • تقدیم مدارک شغلی فرد اسپانسر

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مدارک مهاجرت کاری به انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارآفرینی در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک مهارجرت کاری به انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *