مهاجرت به انگلیس

کارآفرینی در انگلستان






کارآفرینی در انگلستان

اکثریت قریب به اتفاق کشورهای توسعه یافته جهان از جمله انگلستان استقبال گسترده ای را از طرح های نو آورانه متخصصان سایر کشورها و ایده های نوین آن ها به عمل می آورند. همان طور که آگاه هستید مشکل ایجاد شغلی مناسب جهت اتباع بسیاری از کشورها همواره از نگرانی های دولت مردان این گونه کشورهاست. در نتیجه، کلیه کشورهای اروپایی جهت بقاء کشور خود اقدام به جذب متخصصین می کنند. از آن جایی که ایده های نوین موجب ایجاد اشتغال و کارآفرینی می شود کشور انگلستان نیز به بهره گیری از نوآوران صنعتی، اقتصادی و علمی و متخصصانی کار آزموده در این امر که ایده های جدید را جهت ایجاد اشتغال در انگلستان در ذهن می پرورانند، می پردازد. کلیه کارآفرینان، متخصصین و تحصیل کرده های کشورها از جمله متخصصان ایرانی با دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی که دارای توانایی خاص و یا طرح های نوینی در موضوع مود تخصص خود هستند، امکان انتقال ایده خود به انگلستان و اخذ اقامت دائم را دارند. در این مقاله، بحث جذاب کارآفرینی در انگلستان را مطرح می کنیم پس با ما همراه باشید تا به اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با کارآفرینی در انگلستان نیز دسترسی پیدا کنید.

شرایط لازم برای اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان

هر فرد جهت اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان ملزم به داشتن شرایطی چند است از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانایی تأمین هزینه های زندگی افراد خانواده
  • ارائه طرح توجیهی کاربردی و بسیار خوب برای اجرایی شدن در کشور انگلستان
  • مسلط بودن به زبان انگلیسی در حدی که فرد نمره 4 را در آزمون آیلتس کسب کرده باشد
  • داشتن توانایی مالی 200 هزار پوندی جهت ایجاد شغل و همچنین سرمایه گذاری در انگلستان
  • داشتن توانایی مدیریت کسب و کار درکشور بریتانیا

تمامی واجدین شرایط اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان امکان بردن همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود را به این کشور دارند. با صدور ویزای کارآفرینی انگلستان امکان اشتغال به کار در انگلستان و برخورداری از امکانات تحصیل رایگان برای فرزندانتان برای شما فراهم می شود.

زمان اخذ ویزای انگلستان

باید بگوییم که سفارت انگلستان به حدود سه هفته زمان جهت رسیدگی به تقاضای شما جهت دریافت ویزای کارآفرینی انگلستان نیاز دارد. پس از طی این مدت، ویزای شما برای مدت سه سال و چهار ماه آماده تحویل است. البته دو سال بعد می توانید تقاضای اقامت دائم برای انگلستان کنید.

مدارک لازم اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان

هر فرد با در دست داشتن مدارکی چند می تواند در جهت اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان اقدام کند. در ادامه این مدارک ضروری را خدمتتان بر می شماریم:

  • عکس رنگی متقاضی دریافت ویزا
  • ارائه مدرک B1 در زبان انگلیسی
  • داشتن پس اندازی به مبلغ هزار پوند
  • ارائه پاسپورتی معتبر

در این مقاله، به بررسی نکات مرتبط با کارآفرینی در انگلستان در پرداختیم. پبشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت شرکت در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه کارآفرینی در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *