آیدانیتو > مدارس تیزهوشان مشهد
معرفی مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان مشهد

مدارس تیزهوشان مشهد

مدارس تیز هوشان از جمله مدارسی هستند که به امر تحصیل دانش آموزان دارای بهره هوشی بالا و مستعد نظارت دارند. این سازمان مشهور به اختصار به نام سمپاد نیز شهره است. ولی بین دانش آموزان و در اصطلاح عامه مردم به نام تیزهوشان شناخته می شود. این سازمان معروف و شناخته شده مدارس پیش دانشگاهی پسرانه و دخترانه، دبیرستان و راهنمایی را در شهرهای بزرگ و پرجمعیت شامل می گردد. در مورد تاریخچه تأسیس مدارس تیزهوشان باید اشاره کنیم که این قبیل مدارس در سال 1355 هجری شمسی و به وسیله دکتر ایرج برومند و همچنین با همکاری کارشناسان آموزشی آمریکایی بنا نهاده شدند. در این مقاله، به طور خاص بحث در مورد مدارس تیزهوشان مشهد را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مدارس تیزهوشان مشهد کسب کنید.

معرفی مدارس تیزهوشان مشهد
مدارس تیزهوشان مشهد از جمله بهترین و شناخته شده ترین مدارس در این شهر بزرگ به حساب می آیند. مدارسی که متد آموزش دروس در آن کمی متفاوت از مدارس عادی و معمولی است و به طور معمول برای ورود به آن باید در آزمون خاصی که در هر سال تحصیلی به وسیله سازمان آموزش و پرورش اجرا می شود حضور پیدا کرد. هر فرد پس از کسب نمره قبولی در این آزمون می تواند تحصیلات خود را در مدارس تیزهوشان مشهد ادامه دهد. به طور قطع به یقین، این آزمون به شکلی طراحی شده است که تنها دانش آموزان با اراده، سخت کوش و با استعداد می توانند در آن شرکت کنند. اعلام نتایج تیزهوشان برای دانش آموزان 20 تا 30 روز بعد از برگزاری آزمون میباشد.
لیست مدارس تیزهوشان مشهد
در این قسمت از مقاله پیش رو به ارائه لیست برخی از مدارس تیزهوشان مشهد برای شما دوستان می پردازیم.
ردیف

مقطع

نام مدرسه

آدرس مدرسه

شماره تماس
1متوسطه دوره دومهاشمی نژاد 4دور میدان جهاد38423685
2متوسطه دوره دومفرزانگان 3 مشهدچهارراه مقدم طبرسی -جنب شرکت نفت33647381
3متوسطه دوره دومدبیرستان فرزانگان 1بلوار شهید صادقی-شهید صادقی 2737277700
4متوسطه دوره دومفرزانگان 5 (فاتح)انتهای بلوارهفت تیر-مقابل پمپ گاز
5متوسطه دوره اولهاشمی نژاد3بلوار معلم 71 -چهارراه ستاری 19 بلوار آموزگار38675450
6متوسطه دوره اولفرزانگان 2 مشهدبلوار پیروزی-پیروزی 81 بین شهیدبرسلانی 9-1135017050
7متوسطه دوره اولهاشمی نژاد 1مشهد مقدس-میدان فردوسی37283254
8متوسطه دوره اولفرزانگان 3 مشهدبلوار شهید منتظری-منتظری 2 -بین نوفل 20-1838785555
9متوسطه دوره دومدبیرستان هاشمی نژاد 3بلوار معلم 71-چهارراه ستاری 19-بلوارآموزگار38675450
هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان مشهد

تحصیل در مدارس تیزهوشان مشهد با پرداخت هزینه زیادی همراه است. به عبارت دیگر، شهریه دریافتی جهت ثبت نام در مدارس تیزهوشان مشهد 50 درصد مدرسه های غیر دولتی این شهر است و برای ثبت نام کتاب درسی هم میتوانید از خود مدرسه جویا شوید. البته، گاهی به علت مواردی همچون کلاس های المپیاد مبلغ اضافه ای نیز از دانش آموزان اخذ می شود. نکته مهم این که، مدارس تیزهوشان مشهد با آن گروه از دانش آموزان دارای مشکل بضاعتی همکاری خوبی را به عمل می آورند و هیچ یک از این قبیل دانش آموزان را به علت مشکل مالی و عدم داشتن توانایی در پرداخت شهریه از تحصیل در مدارس تیزهوشان منع نمی کند. با توجه به اظهار نظر مسئولین امر، حداکثر میزان شهریه دریافتی از دانش آموزان جهت تحصیل در مدارس تیزهوشان مشهد برابر با 6 میلیون تومان است. باید متذکر شویم که دریافت مبلغی بالاتر از این مقدار تخلف محسوب می شود.

در این مقاله به تحلیل و بررسی مدارس تیزهوشان مشهد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه مدارس تیزهوشان مشهد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “مدارس تیزهوشان مشهد

  1. مصطفی یعقوبخانی گفت:

    سلام من میخواهم خود را برای امادگی برای ازمون تیزهوشان اماده کنم و نمیدونم از کجا شروع کنم و میخواستم که یک اموزشگاه معتبر و خوب برای امادگی ازمون تیزهوشان و کلاس های حضوری امادگی ازمون تیزهوشان به من معرفی کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *