منابع تیزهوشان

سوالات تیزهوشان ششم به هفتم

سوالات تیزهوشان ششم به هفتم

مدرسه جایگاه ویژه ای در رشد افراد دارد. رشد به معنای کامل که در برگیرنده رشد علمی، رشد روحی، رشد اجتماعی و… است. به همین دلیل است که والدین تمام تلاش خود را می کنند تا فرزندشان در مدرسه ای به تحصیل بپردازد که از سطح علمی و آموزشی عالی ای برخوردار است. این حساسیت یافتن مدرسه ای مناسب بین تمام والدین مشترک است. اما این حساسیت و انتخاب مدرسه برای فرزندانی که بهره هوشی بالاتری دارند اهمیت بیشتری نیز دارد. زیرا قدرت یادگیری، درک و تجزیه و تحلیل دانش آموزان تیزهوش متفاوت است.

از جمله مدارسی که مسئولیت آموزش و پرورش این دانش آموزان را به عهده می گیرند مدارس تیزهوشان است. برای پذیرش در مدارس تیزهوشان داوطلبان باید در آزمونی که توسط این مرکز برگزار می شود شرکت کننده نمره لازم را کسب کنند. بنابراین اگر شما نیز می خواهید در مدارس تیزهوشان تحصیل کنید لازم است از آزمون این مرکز با موفقیت خارج شوید. برای رسیدن به موفقیت نیز لازم است هم از منابع مناسب استفاده کنید و هم از روش های صحیح یادگیری و آموزش بهره ببرید. در این مقاله با موضوع سوالات تیزهوشان ششم به هفتم با شما هستیم. روش مطالعه و یادگیری صحیح از چندین قسمت تشکیل شده است. اگر میخواهید که از اعلام نتایج تیزهوشان مطلع شوید روی لینک آبی کلیک کنید.
  • آموزش
  • حل تمرین
  • برنامه ریزی
  • منابع مناسب
دانش آموزان می توانند با مطالعه منابع مناسب که همان کتاب درسی و برخی از کتاب های کمک آموزشی است، مطالب را یاد بگیرند. اما یادگیری تنها بازدهی ندارد. بلکه برای این که مطالب در ذهن دانش آموزان ثبت شود لازم است تمرین و تکرار صورت گیرد و بهترین تمرین نیز حل سوالات تیزهوشان ششم به هفتم است.
بسیاری از دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان شرکت می کنند، از نظر سطح علمی توانایی پذیرش را دارند اما به دلیل عدم شناخت نحوه سؤالات با شک و تردید روبرو می شوند و همین امر دلیل عدم قبولی آن ها می شود.
اما چه زمانی باید از سوالات تیزهوشان ششم به هفتم استفاده کرد؟ آیا دقیقاً بعد از مطالعه هر بخش باید به حل تمرین و سوالات تیزهوشان ششم به هفتم پرداخت؟
نمی توان پاسخ قطعی و دقیقی برای این سؤال داد. زیرا هر دانش آموز بسته به توان یادگیری و بهره هوشی و عواملی دیگر قدرت یادگیری متفاوتی دارد و بهترین روش یادگیری آن نیز متفاوت است.
اما اگر بخواهیم یک جواب کلی بدهیم، می توانیم بگوییم، بعد از یادگیری و مطالعه بهترین تمرین، حل تمرینات کتاب درسی، کتاب های کمک آموزشی است. بعد از آن که مطالب را یک بار به طور کامل مطالعه کردید و تمارین را حل کردید و برای آزمون آماده بودید حال نوبت به دوره و حل سوالات تیزهوشان ششم به هفتم است. با حل سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، هم با مدل و نحوه نگارش سؤالات آشنا می شوید. هم اگر مبحثی را به درستی یاد نگرفته باشید و یا دچار یک سهل انگاری ساده شوید حل سؤالات تیزهوشان ششم به هفتم به شما کمک می کند تا روش صحیح حل و مطلب درست آشنا شوید. در ادامه سؤالات تیزهوشان ششم به هفتم را برایتان آورده ایم. از ثبت نام کتاب درسی هر چه بخواهید میتوانید از مشاورین ما اطلاعات بگیرید.

نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم

ابتدا لازم است اطلاعاتی درباره دفترچه نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم داشته باشید. دفترچه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم حاوی 55 سؤال است که مدت 75 دقیقه برای پاسخ دهی به آن ها در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که این آزمون دارای امتیاز منفی است. یعنی هر سه پاسخ غلط منجر به حذف یک پاسخ صحیح می شود یا به عبارتی دیگر هر پاسخ صحیح 3 امتیاز دارد در حالی هر پاسخ غلط یک امتیاز منفی دارد.
تعداد سوالات تیزهوشان ششم به هفتم هر درس را در جدول زیر آورده ایم.

درس

قرآن و دین زندگیفارسیمطالعات اجتماعیتفکرو پژوهشعلوم تجربیریاضی
تعداد سؤال810751015
برای موفقیت علاوه بر حل سوالات تیزهوشان ششم به هفتم نیاز است با برنامه ریزی تیزهوشان ششم پیش روید.
برای دریافت نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم بیشتر می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *