برنامه ریزی تیزهوشان

برنامه ریزی تیزهوشان ششم

برنامه ریزی تیزهوشان ششم

آزمون ششم به هفتم یکی از آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان است. امکانات و قدرت یادگیری و ابزار آموزشی و نحوه آموزش در مدارس تیزهوشان بسیار بهتر از مدارس معمولی است به همین دلیل بسیاری از دانش آموزان و والدین تلاش می کنند تا در آزمون تیزهوشان قبول شوند و وارد این مدارس شوند. اما برای قبولی در تیزهوشان نیاز به برنامه ریزی تیزهوشان ششم است. در برنامه ریزی تیزهوشان ششم باید تمام موارد را در نظر بگیرید و سعی کنید مطابق با برنامه خود پیش ببرید. زمان اعلام نتایج تیزهوشان را اگر نمیدانید کلیک کنید.

برنامه ریزی مناسب برای قبولی در تیزهوشان ششم

وقتی می خواهید به برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم بپردازید باید برخی از موارد را در نظر بگیرید. در ادامه به آن ها می پردازیم. حتما زمان ثبت نام کتاب درسی را از مدارس مطلع شوید.

  • ویژگی فردی

ویژگی ها و استعدادهای خود را بررسی کنید. نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و به تقویت آنها بپردازید. اگر دارای اعتماد به نفس کافی نیستید سعی در افزایش آن کنید. تمرکز بالا، قدرت یادگیری مناسب، حافظه خود، توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل، درک مناسب، کنجکاور، دقیق، منظم و با برنامه ریزی، قدرت بیان مناسب و خلاقیت از ویژگی دانش آموزان مدارس تیزهوشان است. می توانید این ویژگی ها را در خود بیابید و آن ها را افزایش دهید.

  • منابع آموزشی

یکی از منابع آموزشی شما مدرسه و کلاس درستان است. سعی کنید در کلاس درس با تمرکز بالا حاضر شوید و مطالب را به خوبی یاد بگیرید. اگر قسمتی از درس را خوب درک نکردید و یا سؤالی داشتید از معلم خود بپرسید.

یکی دیگر از منابع آموزشی کتاب های کمک آموزشی است. بهتر است برای دروس مفهومی از کتب کمک آموزشی مناسب هم استفاده کنید در برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم تست زنی و حل تمرین را فراموش نکنید.

  • مطالعه در منزل

مدرسه محل یادگیری شماست اما تنها یادگیری موجب موفقیت نمی شود. بلکه لازم است مطالبی که یاد گرفتین را مرور کنید. ساعاتی که در منزل مطالعه می کنید را یادداشت کنید و سعی کنید آن را افزایش دهید. در اولین ساعات مطالعه در منزل مطالبی که همان روز آموزش دیده اید را مرور کنید. مرور روزانه مطالب جدید به یادگیری بهتر و حفظ آن در ذهن کمک می کند. سپس بعد از یک استراحت کوتاه مطالب و برنامه درسی روز آینده خود را انجام دهید.

  • اهمیت ریاضی

درس ریاضی را جدی بگیرید، در برنامه ریزی تیزهوشان ششم خود، زمان مناسب و کافی به درس ریاضی اختصاص دهید. این درس یکی از درس های مهم پایه ششم است.

  • حفظ روحیه و پشتکار

یکی از الزامات رسیدن به موفقیت، داشتن پشتکار است. با اشتیاق درس بخوانید و خود را بیش از حد خسته نکنید. برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم باید به گونه ای باشد که از ابتدا تا انتهای بازه زمانی را در نظر بگیرید با یک برنامه ریزی تیزهوشان ششم اصولی پیوسته به مطالعه و یادگیری بپردازید. برای از بین نرفتن پشتکار و حفظ روحیه تان می توانید اهداف خود را مرور کنید و یا خودتان را تشویق کنید.

  • تغذیه

در برنامه ریزی مناسب برای قبولی در تیزهوشان ششم، تنها مطالعه و ساعت مطالعه در نظر گرفته نمی شود. بلکه برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم شامل برنامه سلامت جسم و روح نیز می شود. صبحانه را فراموش نکنید. هر روز صبح یک صبحانه کامل و مقوی میل کنید. از سبزیجات و میوه جات نیز استفاده کنید.

  • مشاوره

مشاوره تحصیلی می تواند به شما بسیار کمک کند مشاوران تحصیلی با در نظر گرفتن روحیه و ویژگی های شما یک برنامه مناسب برایتان تهیه می کنند.
در این مقاله به موضوع برنامه ریزی تیزهوشان ششم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان97 را نیز مطالعه نمایید تا با نحوه ثبت نام آشنا شوید.

شما می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و علاوه بر شناخت ویژگی های خود، یک برنامه ریزی مناسب برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *