کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری

دانشگاه حکیم سبزواری تحت عنوان شعبه ای از دانشگاه تربیت معلم استان تهران در سال 1366 در شهر سبزوار تأسیس شد. این دانشگاه فعالیت پژوهشی، آموزشی و علمی خود را در چهار رشته تحصیلی دبیری ریاضی، دبیری زبان و ادبیات عرب، دبیری زبان و ادبیات فارسی و الهیات شروع کرد. باید عرض کنیم که دانشگاه حکیم سبزواری دومین دانشگاه دولتی تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعد از دانشگاه فردوسی مشهد استان خراسان رضوی به حساب می آید.

 این دانشگاه در راستای اجرایی آیین نامه پذیریش دانشجویان استعداد درخشان اقدام به تقدیم تسهیلات به افراد برگزیده علمی جهت ورود و تحصیل در دوره های بالاتر تحصیلی از جمله کارشناسی ارشد می کند. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث راجع به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری به دست آورید. چقدر از پرستاری بدون کنکور اطلاع دارید؟ برای اطلاع از این رشته میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.


شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد حکیم سبزواری
کلیه دانش آموختگان و دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها در صورتی که حائز شرایط و ضوابط مطرح شد در زیر باشند با اخذ پذیرش از دانشگاه حکیم سبزواری و بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری دوره تحصیلات تکمیلی می توانند در یکی از رشته های ارائه شده در این دانشگاه به تحصیل بپردازند در زیر شماری از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری را خدمت شما بر می شماریم. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور مراجعه کنید. برای اطلاع از لیست کامل شرایط و ضوابط اعلام شده با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
  • کلیه دانشجویان برتر مقطع کارشناسی پیوسته که تا اتمام نیمسال ششم دوران تحصیل خود با سپری کردن حداقل سه چهارم از واحدهای درسی ارائه شده از جهت میانگین کل در میان 15 درصد دانشجویان هم ورودی و همین طور هم رشته خود برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری قرار داشته باشند.
  • کلیه برگزیدگان رتبه 1 تا 15 نهایی المپیادهای علمی دانشجویی با تحویل معرفی نامه ای از طرف دبیرخانه المپیاد امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری را دارند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد حکیم سبزواری
در این بخش از مطالب حاضر به ذکر شماری از مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد حکیم سبزواری برای شما عزیزان می پردازیم:
برای اطلاع از لیست کلیه مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
  • اسکن کردن کارت ملی متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری
  • اسکن ریز نمره های فرد متقاضی ثبت نام تا اتمام نیمسال ششم تحصیلی

همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور ارشد حکیم سبزواری
ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل در دوره ارشد بدون کنکور حکیم سبزواری در سال تحصیلی 98 از تاریخ 24 فروردین ماه شروع شده است و تا اواخر اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه حکیم سبزواری با مشاورین تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور  بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *