آیدانیتو > ثبت نام دانشگاه امام حسین
مشاوره تحصیلی

ثبت نام دانشگاه امام حسین






ثبت نام دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین از جمله بهترین دانشگاه ها ومؤسسات آموزش عالی در ایران به حساب می آید که به دستور شهید والامقام مهدی باکری در سال 1362 هجری شمسی در تهران تأسیس گردید. باید عرض کنیم که در اولین سال های احداث این دانشگاه تنها شامل دانشکده های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی و علوم پایه می شد اما از سال 1369 به بعد شاهد وجود دانشکده نظامی نیز در آن بودیم. با جدا شدن دانشکده علوم پزشکی و تبدیل شدن آن به دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله دانشگاه امام حسین چهار دانشکده مختلف از جمله دانشکده های علوم نظامی و فنی مهندسی را شامل شد. این دانشگاه در کلیه مقاطع کارشناسی، ارشد و همین طور دکتری دانشجویانی را در رشته های مختلف تحصیلی البته به شرط وجود شرایط خاص در آن ها جذب و پذیرش می کند در این مقاله به بحث در رابطه با ثبت نام دانشگاه امام حسین برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام دانشگاه امام حسین به دست آورید.

شرایط ورود به دانشگاه امام حسین

هر فرد علاقه مند به تحصیل در دانشگاه امام حسین برای ورود به این مرکز دانشگاهی لزوماً باید کلیه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشگاه امام حسین را بداند و سپس اقدامات لازم را برای ثبت نام دانشگاه امام حسین انجام دهید. در این بخش شماری از شرایط ورود به دانشگاه امام حسین را خدمتتان بیان می کنیم.

  • کلیه داوطلبانی که از اعضاء خانواده های ایثارگران و شهدا هستند در الویت ثبت نام دانشگاه امام حسین قرار دارند.
  • فرد متقاضی ثبت نام دانشگاه امام حسین باید به حسن اخلاقی شهره باشد
  • عدم برخورداری فرد متقاضی ثبت نام دانشگاه امام حسین از هرگونه محرومیتی در استفاده از خدمات دولتی و همین طور سابقه کیفری
  • برای هر فرد متقاضی ثبت نام دانشگاه امام حسین داشتن قد حداقلی 165و حداکثر 190 ضرورت دارد.
  • معدل کل سال آخر دوران تحصیل داوطلب در مدرسه باید حداقل 14 باشد و همین طور میانگین نمره های سه سال پایانی تحصیل وی نیز به هیچ وجه نباید از 14 پایین تر باشد.

برای کسب اطلاع در رابطه با سایر شرایط ورود به دانشگاه امام حسین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام حسین

در صورتی که هر یک از شما دوستان متقاضی ثبت نام دانشگاه امام حسین هستید باید این موضوع مهم را در نظر بگیرید که این دانشگاه در کنار پذیرش دانشجو بر طبق آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها به وسیله بورس تحصیلی هم دانشجویانی را برای تحصیل پذیراست. در صورت تمایل به ورود به این دانشگاه به وسیله کنکور سراسری لزوماً باید در زمان کامل کردن فرم ثبت نام آزمون سراسری گزینه علاقه مندی به تحصیل در دانشگاه امام حسین را حتماً تیک بزنید. در نتیجه پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها می توانید به آسانی برای انتخاب رشته در دانشگاه امام حسین اقدامات ضروری به انجام برسانید.

دانشگاه امام حسین در چه رشته هایی جذب دانشجو دارد؟

دانشگاه امام حسین هر ساله در شمار زیادی از رشته های تحصیلی از جمله مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی فناوری اطلاعات، تربیت بدنی، مخابرات رمز و سیستم، مهندسی صنایع، جغرافیای سیاسی، مدیریت زنجیره تأمین و حقوق جذب و پذیرش دانشجو دارد. برای اطلاع از لیست بقیه رشته های مورد تدریس در این دانشگاه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دانشگاه امام حسین پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله رشته های دانشگاه امام حسین بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دانشگاه امام حسین ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *