خانواده

مشاوره روانشناسی کودک

مشاوره روانشناسی کودک

خوشبختانه در عصر حاضر والدین به فرزند پروری اهمیت آگاه شده اند. آن ها می دانند که هر رفتار یا حرکتشان روی کودک تأثیر می گذارد و به این باور رسیده اند که اگر اختلافات روانی در سنین پایین درمان شوند و رفتارهای اشتباه هر چه زودتر اصلاح شوند، فرد در دوران بزرگسالی انسان سالم تری خواهد بود و رفتارهای مناسب تری خواهند داشت. پس طبیعتا تربیت فرزند ازنظر روانشناسی اهمیت زیادی دارد
یکی از مهم ترین عواملی که آگاهی پدرها و مادرها را در این زمینه افزایش داده، خدمات مشاوره ای و روانشناختی است.
مشاوره کودک، مشاوره روانشناسی کودک و… به والدین، آموزگاران و هر فرد دیگری که با کودکان تعامل دارد کمک می کند تا با روش های علمی و کارآمد فرزندانشان را تربیت کنند و چنانچه مشکل، تعارض یا اختلالی در کودکشان مشاهده شود، به واسطه روش های روانشناختی به درمان او بپردازند.

 

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره کودک هم مثل انواع دیگر مشاوره، به روش های حضوری و غیرحضوری ارائه می شود. مشاوره کودک تلفنی طرفداران زیادی دارد و بسیاری از والدین ترجیح می د هند که برای دریافت خدمات مشاوره روانشناسی کودک از تلفن استفاده کنند.
در این نوع مشاوره کافی است تلفن را بردارید و با یک مشاور کودک حرفه ای و با تجربه تماس بگیرید.

چرا مشاوره کودک تلفنی؟

سؤالی که برای بسیاری از ما پیش می آید این است که چرا باید از مشاوره تلفنی استفاده کنیم. استقبال بالای شهروندان جامعه از مشاوره های تلفنی نشان می دهد که این نوع مشاوره مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • مقرون به صرفه تر و کم هزینه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که زندگی های پر مشغله ای دارند
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

 

مشاوره کودک تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، این توانایی را دارند که در زمینه های مختلف خانواده، اختلالات روانی، ازدواج، طلاق، اعتیاد، مشاوره کودک، فرزند پروری، کودک و نوجوان، مسائل جنسی، تحصیلی، شغلی، مهاجرت، کسب وکار، نظام وظیفه و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهد.
اگر به دنبال مشاوره روانشناسی کودک هستید، می توانید بامشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خدمات مشاوره روانشناسی کودک در آیدانیتو

مشاوره روانشناسی در آیدانیتو شامل موارد زیر است:

اختلالات روانی کودکان

کودکان هم مثل بزرگسالان مبتلا به اختلالات روانی می شوند. افسردگی، اضطراب، اختلالات روان پریشی، اختلالات خوردن، وسواس و… از جمله اختلالات روانی کودکان هستند. با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی کودک ، می توان در مورد روش های درمان اختلالات کودکان آگاه شد.

مشکلات تحصیلی

کودکان در سن شش یا هفت سالگی به طور جدی وارد فضای آموزشی و زندگی روزمره شان دچار تغییرات جدی می شود. مشق نوشتن، مطالعه دروس، برنامه ریزی تحصیلی و… ممکن است برای آن ها دشوار باشد. والدین می توانند با استفاده از خدمات مشاوره کودک تلفنی رایگان مشکلات تحصیلی فرزندشان را حل کنند.

آموزش جنسی

کودکان از نظر جنسی در سن بسیار حساسی هستند. آن ها ساده و بی تجربه اند و ممکن است به همین دلیل مورد سوء استفاده جنسی قرار بگیرند. والدین می توانند با کمک یک مشاور كودك روش انتقال درست اطلاعات جنسی را به کودک یاد بگیرند.
البته این اصلاً به معنای آموزش رابطه جنسی نیست. بلکه به واسطه آموزشی جنسی، فرصتی فراهم می شود که کودک نقاط حساس بدنش را بشناسد و به افراد کودک آزار اجازه نزدیکی ندهد.

مشکلات ارتباطی

دوران کودکی بهترین زمان برای شروع یادگیری مهارت های ارتباطی و تقویت مهارت های اجتماعی است. اگر روش های درست برقراری ارتباط به کودک آموزش داده شود، در سن  کم از مشکلاتی مثل خجالت، پرخاشگری، وابستگی و… پیشگیری می شود.

همچنین میتوان در زمینه تربیت اطفال نیز از مشاوره تلفنی کودک استفاده کرد

مشاوره کودک تلفنی رایگان در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران حرفه ای و با تجربه آیدانیتو با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه و… به مخاطبان مشاوره می دهند. مشاوره کودک تلفنی یکی از پر تماس ترین موضوعات مشاوره خانواده در آیدانیتو است.
از آن جایی که خدمات رایگان همیشه با استقبال مواجهه می شوند، آیدانیتو هم این فرصت را برای مخاطبانش فراهم کرده است تا تحت شرایطی از مشاوره کودک رایگان تلفنی  برخوردار شوند.
برای تماس رایگان کافی است تلفن همراه را بردارید و با شماره 42258-021 تماس بگیرید. وقتی تماس برقرار شود، می توانید به مدت 5 دقیقه یک مکالمه رایگان با یکی از مشاوران آیدانیتو داشته باشید. این پنج دقیقه کاملاً رایگان است و بایت آن هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.
بعد از 5 دقیقه پیامی برای شما ارسال می شود و لینکی در اختیارتان قرار می گیرد با این لینک می توانید وارد سایت آیدانیتو شوید، اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.
در ادامه مطالعه مقاله اختلالات کودکان را به شما پیشنهاد می کنیم.
صاحب فرزند هستید؟ تربیت و پرورش کودکتان برای شما اهمیت دارد؟ شاهد نشانه های یک اختلال روانی در فرزندتان هستید؟ می خواهید رفتارهای اشتباه کودکتان را اصلاح کنید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *