آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان

دانشگاه زنجان از جمله دانشگاه های قدیمی و بزرگ دولتی در ایران به شمار می رود که سال ها پیش یعنی درسال 1353 هجری شمسی احداث گردید. دانشگاهی معتبر که در شهر زنجان و به بیان دقیق تر در کیلومتر 6 جاده زنجان به میانه قرار دارد و در حال حاضر با 4 دانشکده و در حدود 400 عضو هیئت علمی دانشجویان را در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی گرفته تا دکتری جذب و پذیرش می کند. بر طبق اعلام پایگاه رتبه بندی تایمز به عنوان یکی از معتبرترین نظام های رتبه بندی بین المللی در رتبه بندی صورت گرفته در سال 2017-2016 میلادی دانشگاه زنجان در ردیف 13 دانشگاه برتر در دنیا قرار دارد.

دانشگاه زنجان بر طبق آیین نامه ارائه تسهیلات به افراد برگزیده علمی جهت ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر دانشجویانی را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد جذب و پذیرش می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش کارشناسی ارشد بدون کنکور مراجعه کنید.


زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه زنجان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان در سال 98 در حال حاضر آغاز شده است و تا اواخر اردیبهشت ماه فرصت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان به داوطلبان داده شده است.
برای اطلاع از زمان دقیق و موثق ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه زنجان

کلیه داوطلبان حائز شرایط بعد از مطالعه کامل و دقیق آیین نامه ارائه تسهیلات به دانشجویان برگزیده می توانند اقدام به تکمیل فرم های مربوطه نمایند و آن ها را در سامانه گلستان دانشگاه زنجان به آدرس http://golestan.znuac.ir بارگزاری نمایند و تمامی مراحل ثبت نام را در آن انجام دهند. لازم به یادآوری است که هیچ مدرک و یا درخواستی به شکل دستی از داوطلبان پذیرفته نمی شود.


مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه زنجان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان نیاز به بارگذاری شماری از مدارک نیز است. در میان این مدارک می توان از کارت ملی و تصویر شناسنامه فرد متقاضی و پرداخت مبلغی برابر با 50000 تومان از طریق سامانه گلستان دانشگاه زنجان اشاره کرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه زنجان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه زنجان در صورت دارا بودن صلاحیت های عمومی از جانب داوطلبان و همین طور شماری شرایط اختصاصی صورت می گیرد. در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

.همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد را مطالعه نمایید

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه زنجان

آیا از لیست رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه زنجان اطلاع دارید؟ در صورت عدم اطلاع و نیاز به شناخت رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا شما را در جریان لیست کامل رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه زنجان قرار دارند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *