آیدانیتو > ثبت نام امریه وزارت نیرو
امریه و پذیرش

ثبت نام امریه وزارت نیرو





 
ثبت نام امریه وزارت نیرو

کلیه مشمولان خدمت سربازی در نیروهای مسلح( نیروی انتظامی، سپاه و یا ارتش مشغول به خدمت هستند. بر طبق شرایط و ضوابطی خاص شماری از ارگان های دولتی و سازمان ها نیز امکان استفاده از مشمولان خدمت سربازی را دارند. اکثریت قریب به اتفاق مشمولانی که بنا به دلایلی امکان رفتن به خدمت سربازی را ندارند و یا تمایلی به انجام این کار ندارند در فکر دریافت امریه ارگان های دولتی و سازمان های مختلف هستند اما همان طور که اشاره کردیم هر فرد برای دریافت امریه سربازی باید از شرایطی خاص برخوردار باشد. از میان امریه های مختلف سربازی می توان به امریه سربازی وزارت نیرو اشاره کرد. وزارت نیرو از 5 بخش مختلف از جمله بخش برق، آب و فاضلاب و بخش آب تشکیل شده است که هر ساله تعدادی از سربازان به شکل امریه برای استخدام در آن پذیرفته می شوند. در این مقاله، به بحث در مورد ثبت نام امریه وزارت نیرو برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را راجع به ثبت نام امریه وزارت نیرو به دست آورید.

شرایط دریافت امریه وزارت نیرو

کلیه مشمولان متقاضی ثبت نام امریه وزارت نیرو باید از شرایطی چند برای انجام این کار برخوردار باشند. زیرا که امریه سربازی وزارت نیرو به تمام مشمولان نظام وظیفه اختصاص داده نمی شود. افراد متقاضی ثبت نام امریه وزارت نیرو برای دریافت این امریه در ابتدا باید از داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مطمئن شوند. در زیر به ذکر این شرایط برای شما دوست گرامی متقاضی دریافت امریه وزارت نیرو می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط امریه سربازی وزارت نیرو می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط عمومی امریه وزارت نیرو

فرد متقاضی بستگان درجه یک خانواده های آزادگان، جانبازان و شهدا باشد.

فرد داوطلب دریافت امریه وزارت نیرو تحت پوشش بهزیستی و یا کمیته امداد باشد.

شرایط اختصاصی امریه وزارت نیرو

  • داوطلب ملزم است که حداقل دو تا سه ماه پیش از فرا رسیدن تاریخ اعزام نسبت به دریافت امریه وزارت نیرو اقدام نماید.
  • داشتن معدل 15 و بالاتر از آن برای فرد متقاضی
  • در صورت ساکن بودن داوطلب در استان محل پذیرش نیرو امتیاز وی از بقیه بیشتر است.

مدارک ثبت نام امریه وزارت نیرو

در این بخش، به ذکر شماری از مدارک لازم ثبت نام امریه وزارت نیرو برای شما دوستان گرامی می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام امریه وزارت نیرو با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

  • ارائه فرم کامل شده پیوست
  • ارائه کپی برابر اصل برگه اعزام به خدمت متقاضی
  • تهیه کپی از اصل مدرک تحصیلی همراه با گواهی معدل

رشته های لازم در پذیرش امریه وزارت نیرو

وزارت نیرو در شماری از رشته های تحصیلی در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطلبانی را برای گذراندن خدمت نظام وظیفه در این وزارت خانه پذیرش می کند. از جمله رشته های تحصیلی مورد قبول وزارت نیرو می توان به مهندسی صنایع، هیدرولیک، مهندسی برق، اقتصاد، مهندسی عمران، آب شناسی و تأسیسات آبیاری و زه کشی اشاره کرد. برای اطلاع از لیست کامل رشته های مورد قبول وزارت نیرو برای دادن امریه وزارت نیرو با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام امریه وزرت نیرو پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به امریه بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام امریه وزارت نیرو ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *