آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت





 
ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت

دانشگاه علم و صنعت دانشگاهی دولتی در ایران است و به عنوان نخستین مؤسسه آموزش عالی در ایران شناخته می شود. دانشگاهی مشهور در دل تهران بزرگ که شعبه های آن در شهرهای نور، دماوند، بهشهر و اراک دیده می شود. دانشگاه علم و صنعت در چارچوب ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین مصوبه ستاد ممتازین مقطع دکتری در رشته ها و گرایش های از پیش اعلام شده اقدام به جذب و پذیرش دانش آموختگان ممتاز دوره کارشناسی ارشد برای ورود به مقطع دکتری می کند. کلیه متقاضیان و داوطلبان باید در صورت احراز شرایط اعلام شده از جانب سایت دانشگاه علم و صنعت باید نسبت به انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت و بارگزاری اطلاعات خواسته شده در سامانه جامع آموزش دانشگاه علم و صنعت اقدامات لازم را انجام دهند. در این مطلب به بحث راجع به ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را یاری کنید تا اطلاعات ضروری و کافی را درباره ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت به دست آورید.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون علم و صنعت

تمامی دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد بدون نیاز به شرکت در کنکور دکتری تخصصی ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و در صورت داشتن شرایط عمومی ذکر شده در زیر امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت و تحصیل در این دوره تحصیلی را دارند. در زیر اشاره ای به شماری از شرایط در نظر گرفته شده برای دوره تحصیلی را دارند. در زیر اشاره ای به شماری از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت اشاره می کنیم.

-داشتن حداقل معدل50/15 در دوره کارشناسی

-داشتن حداقل معدل 17 البته بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد

-به دست آوردن حداقل نمره50 در آزمون زمان MSRT یا معادل آن در سایر آزمون ها بعد از پذیرفته شدن در مقطع دکتری و پیش از آزمون جامع دوره دکتری

-کسب امتیاز حداقلی 60 از مصاحبه و فعالیت های پژوهشی و آموزشی بر طبق آیین نامه مدرن

-کلیه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در صورتی که در ردیف رتبه های اول تا سوم باشد و امکان شرکت در آزمون مصاحبه را دارند. گفتنی است در صورتی که تعداد هر کدام از ورودی ها در هر کدام از کد رشته محل ها در دوره ارشد تا سقف 5 نفر باشد تنها رتبه اول، در صورتی که ظرفیت پذیرش بین 6 تا 10 نفر باشد رتبه های اول تا دوم و برای تعداد افراد 11 نفر به بالا رتبه های بین اول تا سوم قابل قبول هستند.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت

هر دانشجو برای انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت باید در ابتدا نسبت به آماده کردن شماری از مدارک اقدام نمایند. در زیر تعدادی از این مدارک را برای انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت خدمتتان بر می شماریم. جهت اطلاع از لیست کامل مدارک دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • ارائه گواهی نامه فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد همراه با ریز نمرات و یا کامل کردن فرم شماره 1
  • ارائه گواهی نامه دانش آموختگی مقطع کارشناسی همراه با معدل دوره و یا کامل کردن فرم شماره2
  • کلیه دانش آموختگان دانشگاه هایی همچون جامع علمی کاربردی، غیردولتی، آزاد اسلامی، پیام نور و دوره های نیمه حضوری و مجازی امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت را ندارند.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت

ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت در سال گذشته یعنی سال 97 از تاریخ 20 فروردین ماه آغاز و تا 10 اردیبهشت ماه ادامه داشت.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت

ثبت نام در دکتری بدون آزمون علم و صنعت در سامانه گلستان این دانشگاه صورت می گیرد و هر فرد می تواند با مراجعه، این سامانه اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون علم و صنعت نماید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به دکتری بدون آزمون سراسری بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *