آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر





 
ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی از جمله بهترین دانشگاه های دولتی در ایران به حساب می آید که در سال 1392 در میان پنج دانشگاه صنعتی برتر در کشور قرار گرفت. دانشگاه صنعتی خواجه نصیر از رتبه علمی بالایی در ایران برخوردار است و هر ساله شمار زیادی از دانشجویان را از سرتاسر کشور جذب می کند. این دانشگاه هر ساله بر طبق آیین نامه مصوب پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشجویان را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد جذب می کند. تمامی متقاضیان و داوطلبان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر در صورت داشتن شرایط از پیش تعیین شده ای از طرف سایت دانشگاه خواجه نصیر می توانند اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر کنند و بارگذاری مدارک درخواست شده را در سایت این دانشگاه انجام دهند. در این مطلب جامع و کامل به بحث راجع به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر به دست آورید.

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور خواجه نصیر

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر برای ورودی های سال 97 در اسفند ماه بود. اما این تاریخ برای دانشجویان ورودی سال جاری یعنی سال 98 مشخص نیست. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این رابطه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید مقاله ارشد بدون کنکور شیراز را مطالعه نمایید.

شرایط پذیرش ارشد بدون آزمون خواجه نصیر

تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه های شبانه و روزانه دانشگاه های دولتی که شرایط زیر را دارا باشند می توانند درخواست پذیرش خود را به این دانشگاه ارائه دهند.

  • دانشجو باید در طی هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شود.
  • کلیه برگزیدگان رتبه اول تا پانزدهم نهایی انواع المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته تحصیلی و به این شرط از نظر میانگین کل در ردیف 20 درصد برتر در هم رشته و ورودی دانشگاه مبدأ قرار داشته باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر راجع به شرایط پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور خواجه نصیر

کلیه داوطلبان واجد شرایط بعد از مطالعه کامل راهنمای ثبت نام غیر حضوری بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر باید در سامانه جامع دانشگاهی گلستان دانشگاه خواجه نصیر اقدام به ثبت نام نماید.

هر داوطلب پس از ورود به این سایت و بارگذاری مدارک و ورود اطلاعات ثبت نام خود را کامل می کند.

مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور خواجه نصیر

هر کدام از دانشجویان برای انجام ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر در ابتدای شروع ثبت نام ملزم به آماده کردن شماری از مدارک هستند. در این بخش اشاره ای به تعدادی از این مدارک برای شما عزیزان را داریم.

-ارائه گواهی رتبه فرد داوطلب( این گواهی باید شامل مواردی از جمله کل واحدهای دوره، تعداد واحدهای گذرانده و گواهی رتبه تحصیلی باشد.)

-ارائه تصویر صفحه اول شناسنامه فرد داوطلب

-ریز نمرات مقطع کارشناسی

نکات ثبت نام ارشد بدون کنکور خواجه نصیر

هر فرد ملزم است که قبل از انجام ثبت نام و بارگذاری مدارک اطلاعیه و راهنمای ثبت نام را با دقت تمام مطالعه نمایند. بعد از کامل شدن فرایند ثبت نام وجه پرداخت شده به هیچ وجه بازگردانده نخواهد شد. تمامی دانشجویانی که علاوه بر رشته تحصیلی خود خواستار ثبت نام در رشته های بین رشته ای هستند با کد مجدداً وارد سیستم شوند و تمامی مراحل درخواست رشته اول را مجدداً اجرا کنند و وجه را واریز نمایند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به پذیرش ارشد بدون کنکور استعداد درخشان بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خواجه نصیر ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *