آیدانیتو > ثبت شرکت در کانادا
مهاجرت به کانادا

ثبت شرکت در کانادا






 


ثبت شرکت در کانادا

کشور مهاجرپذیر، توسعه یافته، زیبا و پهناور کانادا، مقصد بسیاری از مهاجران از سراسر دنیا است. افراد مختلف با روش های مختلف برای اخذ اقامت دائم این کشور تلاش می کنند. بعضی از طریق مهاجرت کاری در این کشور ماندگار می شوند، بعضی برای ادامه تحصیل به کانادا می روند و بعد از دریافت مدرک تحصیلی، مشغول به کار می شوند و کم کم برای همیشه اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند.

یکی از روش های پرطرفدار برای مهاجرت به این کشور، ثبت شرکت در کانادا است.

ثبت شرکت در هر کشوری قوانین و شرایط خاص خودش را دارد. در این مقاله تلاش کرده ایم که به شرایط ثبت شرکت در کانادا بپردازیم:

مزایای ثبت شرکت در کانادا

  • با سرمایه گذاری در کانادا، شرایط دریافت پاسپورت کانادایی تسهیل می شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده متقاضی بالا می رود
  • فرزندان متقاضی می توانند از امکانات تحصیل رایگان برخوردار شوند
  • متقاضی می تواند از خدمات درمانی رایگان برخوردار شود

مراحل ثبت شرکت در کانادا

در اینجا به مراحل ثبت شرکت در کانادا می پردازیم:

برنامه ریزی

اگر قصد دارید در کانادا یک شرکت ثبت کنید، قبل از هر چیز باید تصمیم بگیرید که می خواهید چه نوع کسب و کاری را راه بی اندازید. شما باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید تا بدانید که آیا ایده و طرح شما سود آور است؟ آیا می توانید با کسب و کارهای موجود در کانادا رقابت کنید؟ ایده شما چقدر مفید است و چه محدودیت هایی دارد؟

انتخاب نام تجاری

نامی که برای شرکتتان انتخاب می کنید باید معرف محصول یا خدماتی باشد که ارائه می دهد و نام شرکت  باید منحصر به فرد باشد، راحت تلفظ بشود و مشکل قانونی نداشته باشد.

ثبت نام شرکت در کانادا

قبل از ثبت نام شرکت و کسب و کارتان باید بدانید که شرکت شما قرار است در کجا واقع شود، در چه شهرها و مناطقی در کانادا، خدمات ارائه خواهید دارد، نوع آن مالکیت فردی است یا مشارکتی و…. ثبت عنوان شرکت در استان های مختلف، شرایط متفاوتی دارد. به عنوان مثال در استان بریتیش کلمبیا، متقاضی باید فرم در خواست عنوان شرکت را از دفتر نمایندگی دولت محلی یا وب سایت شرکت به صورت آنلاین تهیه و پر کند.

در انتاریو می توان عنوان شرکت را در دفتر عمومی شعبه شرکت ها، از طریق پست یا به صورت شخصی ثبت کرد. برای ثبت عنوان شرکت در کبک باید عنوان شرکت را برای دفتر ثبت شرکت ها (REQ) ارسال کرد.

معمولاً بهتر است برای ثبت عنوان شرکت در کانادا حضور پیدا کنید یا از کسی که مقیم آنجاست کمک بگیرید.

دریافت مجوز قانونی برای ثبت شرکت

شما باید بعد از ثبت شرکت مورد نظر، مجوز و گواهی قانونی برای به راه افتادن کسب و کارتان داشته باشید. در این مرحله معمولاً به کمک یک وکیل احتیاج دارید تا بتوانید فرایندهای قانونی را طی کنید.

تأمین سرمایه

بسته به نوع ثبت شرکت و ایالتی که در آن کسب و کارتان را به راه می اندازید، به سرمایه ای بین 75000 تا 210000 دلار احتیاج دارید.

در صورتی که روند ثبت یک شرکت به درستی انجام شود و فرد متقاضی مدارک مورد نیاز را تهیه و به درستی تکمیل کند، بعد از تأیید درخواست از اداره مهاجرت کانادا، او می تواند بسته به نوع کسب و کارش اقامت دو ساله یا دائم کانادا را دریافت کند.

در این مقاله به بررسی موضوع ثبت شرکت در کانادا پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «کار آفرینی در کانادا» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه روند قانونی ثبت شرکت در کانادا ، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ اقامت آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *