آیدانیتو > قیمت ویزای توریستی انگلستان
مهاجرت به انگلیس

قیمت ویزای توریستی انگلستان






قیمت ویزای توریستی انگلستان

کشور انگلیس یکی از چهار کشور واقع شده در بریتانیای کبیر بوده که از جانب شمال به اسکاتلند و از طرف غرب به ونر محدود می گردد. بر طبق سرشماری انجام شده در سال 2014 میلادی انگلیس جمعیتی معادل 54 میلیون نفر دارد. همان گونه که در جریان هستید زبان انگلیسی به عنوان زبان غالب مردم انگلیس شناخته شده و به جهت آب و هوا انگلیس را می توان در ردیف کشورهای دارای آب و هوای معتدل قرار داد. انگلیس به عنوان کشوری تاریخی هدف گردشگری شمار زیادی از گردشگران در دنیا به شمار رفته و جذابیت های قابل توجهی در میان توریست ها و مردم انگلستان قرار دارد. جاذبه ها و آثار مثال زدنی و بی نظیری مثل موزه مادام توسو و کلیسای جامع سنت پل به گونه ای است که نمی توان برنامه ای برای سر زدن به این سرزمین رویایی نداشت. اما تهیه ویزای توریستی انگلستان از جمله ملزومات سفر به این کشور بوده که باید پیش از سفر در فکر اخذ آن باشید. در صورتی که اطلاعی از قیمت ویزای توریستی انگلستان ندارید، با مطالعه مقاله حاضر می توانید از قیمت ویزای توریستی انگلستان اطلاع یابید. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در مورد قیمت ویزای توریستی انگلستان به دست آورید.

مراحل دریافت ویزای توریستی انگلیس

هر یک از متقاضیان هدف خاصی از دریافت ویزای توریستی انگلستان دارند اما در مجموع هدف از اخذ این نوع ویزا گشت و گذاری لذت بخش در انگلستان و دیدار اعضاء خانواده است. نخستین قدم جهت اخذ ویزای شش ماهه یک ساله و یا پنج ساله توریستی انگلستان ثبت نام به شکل آنلاین و تکمیل کردن فرم مخصوصی در سایت سفارت انگلیس است. پس از انجام این کار، هر سال ایمیلی را دریافت می کنید که در آن زمان مراجعه شما به سفارت انگلستان، ذکر شده است.

زمان لازم جهت صدور ویزای توریستی انگلستان

اصل گذرنامه و همین طور مدارک شما متقاضیان گرامی به همراه کپی آن ها در قسمت ویزای سفارت انگلستان در تهران تا زمان صدور ویزای توریستی انگلستان به امانت می ماند. البته در مقابل نگه داشتن مدارک، رسیدی را از مسئولین این امر دریافت می کنید. تا بررسی کامل مدارس تحویل داده شده به سفارت و تصمیم به صدور ویزا در حدود 20 روز زمان نیاز است.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان

هر کدام از افراد متقاضی دریافت ویزای توریستی انگلستان باید قبل از هرگونه اقدامی جهت اخذ ویزا، کلیه مدارک ضروری را تهیه نمایند. در این قسمت، اشاره ای به لیست مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان را داریم.

  • دو قطعه عکس از فرد متقاضی با اندازه های 5*3 یا 5*4 با زمینه ی سفید و به صورت تمام رخ
  • اصل و کپی سند کلیه املاک منقول و غیر منقول که بایستی به نام متقاضی ویزا و یا همسرش باشد
  • ارائه اصل کلیه مدارک شغلی فرد متقاضی اخذ ویزا همچون کارت مهندسی، حکم بازنشستگی، پروانه مطب، کارت پرسنلی، برنامه مطب و گواهی اشتغال به کار
  • کارت سپرده گذاری و اوراق سهام فرق متقاضی
  • ارائه واچر هتل رزرو شده در انگلیس
  • ارائه اصل کارت ملی متقاضی
  • تقدیم گذرنامه معتبر از فرد درخواست کننده که حداقل تا یک سال دیگر اعتبار داشته باشد
  • تقدیم سند ازدواج شخص متقاضی
  • ارائه شناسنامه متقاضی و کارت ملی وی

قیمت ویزای توریستی انگلیس

در بخش آخر این مطلب، قیمت ویزای توریستی انگلیس را مورد بررسی قرار می دهیم:

قیمت ویزای توریستی کشور انگلستان

نوع ویزا

قیمت

ویزای کوتاه مدت ( بیشتر از شش ماه)

126 دلار

ویزای مخصوص بازدید والدین از فرزندان محصلشان در انگلستان ( کوتاه مدت- بالاتر ازشش ماه )

126 دلار

ویزای مخصوص بازدید والدین از فرزندان محصل شان در انگلستان ( بلند مدت- مدت اعتبار بیشتر از دوسال)

474 دلار

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با قیمت ویزای توریستی انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مدارک ویزای توریستی انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه قیمت ویزای توریستی انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *