آیدانیتو > تفریحگاه های توریستی انگلستان
مهاجرت به انگلیس

تفریحگاه های توریستی انگلستان






تفریحگاه های توریستی انگلستان

تاریخ غنی و تأثیر گذار و فرهنگ انگلیس آن را به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین مقاصد توریستی در دنیا بدل کرده است. شاید باور نکنید اما انگلستان تاکنون موفق به ثبت 17 اثر در سازمان میراث جهانی شده و با وجود بازی های جهان، جشنواره های موسیقی و بهترین و زیباترین سواحل، جایگاه خاصی در بین گردشگران سرتاسر دنیا دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این کشور تاکنون بیشتر از 25 میلیون گردشگر بین المللی را در خود جای داده است. در مجموع می توان گفت که گردشگری نقش بسیار مهمی را در اقتصاد انگلستان برعهده دارد. با وجود موارد ذکر شده مسلماً اشتیاق و علاقه گردشگران برای اخذ ویزای توریستی و سفر به این کشور رویایی دور از انتظار نیست. در این مقاله، سعی در معرفی چند تفریحگاه های توریستی انگلستان برای شما دوستان عزیز را داریم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با تفریحگاه های توریستی انگلستان به دست آورید.

پارک ملی لیک دیستریکت

پارک ملی لی دیستریکت در شمال  غربی انگلستان واقع شده و بزرگ ترین پارک ملی در این خطه به شمار می رود. این منطقه کوهستانی به عنوان یکی از بهترین مناطق جهت ورزش هایی همچون کوهنوردی و پیاده روی در میان مردم شناخته می شود. شاید باور نکنید اما پارک ملی لیک دیستریکت به عنوان تفریحگاه های توریستی انگلستان هر ساله بیشتر از 15 میلیون بازدید کننده را در طول سال به سمت خود می کشند. مرتفع ترین کوه انگلستان به نام Scafell peak و طولانی ترین دریاچه واقع در این کشور به نام Windermere در این پارک دیده می شوند. از جمله تفریحات هیجان انگیز در پارک لیک دیستریکت دیدن مناظر زیبا و فوق العاده در زمان مسافرت با قطار است.

شهر باث

نام این شهر زیبا به دلیل وجود حمام هایی است که به علت وجود چشمه های آب گرم به وسیله رومیان در این منطقه احداث شده اند. عمده شهرت این شهر علاوه بر چشمه های آب گرم به خاطر معماری بی نظیر جورجیایی است.

ساحل ژوراسیک در انگلستان

ساحل ژوراسیک از جمله زیباترین سواحل انگلستان در شهرستان دوون و جنوب غربی این کشور قرار دارد. این ساحل دیدنی و زیبا قدمتی برابر با 180 سال داشته و با طول 150 کیلومتر بین دوون شرقی و دورست امتداد یافته است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که ساحل ژوراسیک دومین جاذبه بکر و طبیعی در بریتانیا بوده که در فهرست یونسکو جای گرفته است.

شهر سنت ایوس

شهر سنت ایوس در گذشته به عنوان مکانی برای ماهیگیری در میان مردم شناخته شده است. در حال حاضر، این شهر جذاب و دیدنی با داشتن جمعیتی برابر با 12000 نفر، تفریحگاهی محبوب برای گردشگران و عاشقان طبیعت و طبیعت گردی محسوب می شود. زیبایی های بی نظیر شهر سنت ایوس موجب شناخته شدن به عنوان بهترین شهر ساحلی در سال 2010 و 2011 میلادی در میان جهانیان شده است.

تفریحگاه برایتون

تفریحگاه برایتون از اواسط قرن 19 میلادی به بعد به عنوان بهترین تفریحگاه ساحلی در میان مردم شناخته می شود. عمده محبوبیت این تفریحگاه به علت هم جواری به لندن بوده و با وجود خانه های قدیمی ویکتوریایی در آن جذابیت خاصی را به رخ گردشگران می کشد. لازم به ذکر است که تفریح گاه برایتون در ابتدا به صورت یک روستا بوده که در طی دوران طولانی به شهر گردشگری و تفریحی زیبایی تبدیل گشته است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تفریحگاه های توریستی انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هتل های توریستی انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه تفریحگاه های توریستی انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *