آیدانیتو > اعلام نتایج نهایی ارشد 1400
اعلام نتایج آزمون ارشد

اعلام نتایج نهایی ارشد 1400

اعلام نتایج نهایی ارشد 1400

بعد از اعلام نتایج کنکور ارشد اولیه در قالب کارنامه کتبی و اینترنتی و انتخاب رشته توسط متقاضیان در دهه دوم خردادماه، در دهه اول تیرماه، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته محل های واجد شرایط ویژه و نیز بورس ها و آزمون مرحله نهایی رشته های برخوردار از کنکور تشریحی و پروژه اعلام می شوند. اما اعلام نتایج نهایی ارشد 1400 بعد از این تاریخ ها و در مرحله آخر خواهد بود. نتایج نهایی، تکلیف داوطلبانی را که انتخاب رشته کرده اند، مشخص می کند. در مقطع ارشد، معیار پذیرش رتبه داوطلبان است. از این رو داوطلبانی که حد نصاب لازم را با توجه به رتبه های کسب کرده در هر یک از کد ضریب ها به دست آورده باشند، در اعلام نتایج نهایی ارشد 1400 موفق به پذیرش در هر یک از دانشگاه های شبانه، روزانه، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان و نیز دانشگاه آزاد خواهند شد. با توجه به اینکه معمولاً سوالات زیادی درباره نتایج نهایی ارشد برای داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع ارشد مطرح می شود، در این مقاله به بررسی اعلام نتایج نهایی ارشد 1400 می پردازیم.

زمان اعلام نتایج نهایی ارشد 1400

مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400، نتایج نهایی به منظور اعلام قبول شدگان در آزمون ارشد، در دهه اول شهریورماه منتشر خواهد شد. از این رو از زمان انتخاب رشته تا زمان اعلام نتایج، یک بازه زمانی سه ماهه طی می شود تا پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه ها اعلام شوند. این تاریخ برای دانشگاه های سراسری و آزاد یکسان است. بنابراین زمان اعلام نتایج نهایی ارشد سراسری 1400 و زمان اعلام نتایج نهایی ارشد آزاد 1400 ، دهه اول شهریورماه است. البته ممکن است این بازه ی زمانی ، تاخیری 2-1 روزه نیز داشته باشد.
برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی ارشد 1400 ، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه اعلام نتایج نهایی ارشد 1400

نحوه اعلام نتایج نهایی ارشد 1400 برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت اینترنتی است اما سایت های این دانشگاه ها متفاوت است، از این رو در ادامه مقاله به بررسی نحوه اعلام نتایج نهایی ارشد 1400، در دانشگاه های سراسری و آزاد به تفکیک می پردازیم. برای اطلاع از کارشناسی ارشد بدون کنکور کلیک کنید.

نتایج آزمون ارشد سراسری

داوطلبان دانشگاه های سراسری برای مشاهده نتایج نهایی لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و از دو راه وارد سامانه اعلام نتایج شوند:
1- درج شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام داوطلب
2- درج شماره پرونده، کد ملی و سال تولد که معمولاً در انتهای این دو شیوه یک شناسه به منظور امنیت سامانه نیز قرار داده شده است و معمولاً حاصل جمع دو عدد می باشد.
یک راه دیگر برای داوطلبانی که موفق به ورود به سامانه نشده اند وجود دارد و آن بازشناسایی شماره رهگیری و کد پرونده است که از درگاه پاسخگویی به سؤالات سایت سازمان سنجش انجام می شود. این سامانه اطلاعات ثبت نامی شما را بازیابی خواهد کرد تا بتوانید نتایج نهایی خود را مشاهده کنید. در نتایج نهایی دانشگاه های سراسری، پذیرفته شدگان هر یک از کد ضریب ها که همان گرایش های رشته آزمونی داوطلب است، مشخص می شود.
شما می توانید مشاهده نتایج آزمون ارشد خود را به مشاوران آیدانیتو بسپارید. همچنین اگر سوالی در زمینه مشاهده نتایج ارشد دارید ، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد

برای مشاهده اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد، لازم است متقاضیان به سایت آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنید و از دو روش، یکی با وارد نمودن کد دسترسی انتخاب رشته و شماره شناسنامه و دومی با درج نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه برای اطلاع از نتایج نهایی آزمون ارشد اقدام کنید. معمولاً به دلیل عجله و اضطراب داوطلبان برای مشاهده هر چه سریع تر نتایج نهایی، در درج اطلاعات به هر دو روش در سایت سازمان سنجش و سایت آزمون دانشگاه آزاد، گاهی با مشکل رو به رو می شوند و مشاهده کارنامه نهایی غیر ممکن می شود که لازم است متقاضیان هنگام وارد کردن اطلاعات لازم، دقت و صبر داشته باشند تا با این مشکلات مواجه نشوند.
اگر مشکلی در مشاهده اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد دارید ، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نتیجه انتخاب رشته ارشد 1400

نتیجه انتخاب رشته ارشد 1400 هر چه که باشد، راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. پس اگر به آنچه مد نظرتان بود نرسیدید و در رشته و دانشگاه مورد نظرتان قبول نشدید، پیشنهاد می کنیم راه های دیگر ادامه تحصیل را نیز در نظر بگیرید. زیرا دوره کارشناسی ارشد یک دوره دو ساله است و عدم قبولی شما در سال جاری به این مفهوم است که شما یک سال از برنامه ذهنی خود عقب خواهید افتاد. از آنجا که در حال حاضر فرصت های طلایی ادامه تحصیل وجود دارد، پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی در این زمینه با مشاوران متخصص آیدانیتو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن جامع ترین اطلاعات را در زمینه ادامه تحصیل در مقطع ارشد در اختیارتان قرار دهند.
برای کسب آگاهی در زمینه تحصیل در رشته دلخواه در مقطع ارشد با مشاورین متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

تکمیل ظرفیت یک فرصت استثنائی برای داوطلبانی است که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده اند، اما به نتایج دلخواهشان نرسیده اند. در واقع تکمیل ظرفیت به معنی پر کردن صندلی های خالی است که این صندلی های خالی ممکن است صندلی مورد علاقه شما باشند، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از شرایط، ضوابط و زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد، با مشاوران باتجربه آیدانیتو تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرصت طلایی تحصیل بدون کنکور

جالب است بدانید که بسیاری از داوطلبانی که سال های عمر خود را پشت سد کنکور می گذرانند از شرایط طلایی تحصیل بدون کنکور هیچ اطلاعی ندارند. تحصیل بدون کنکور یک فرصت استثنائی است که به شما کمک می کند در رشته مورد علاقه تان تحصیل کنید. در واقع بدون اینکه انرژی و وقت خود را صرف جنگیدن با رقیبان کنکوری کنید، در سال جاری ، در یکی از صندلی های کلاس رشته مورد علاقه تان خواهید نشست. اگر منطقی فکر کنیم، هیچ احتمال 100 درصدی وجود ندارد که اگر سال آینده برای کنکور اقدام کنید، در رشته مورد نظرتان قبول شوید، پس فرصت را از دست ندهید و برای کسب آگاهی در زمینه دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور با مشاوران باتجربه آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور و هرآنچه که باید برای تحصیل بدون کنکور بدانید، با مشاوران متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

معافیت تحصیلی خدمت سربازی

داوطلبان آقا، پس از مشاهده نتایج کنکور، اگر در یکی از انتخاب های خود قبول نشده باشند، باید به موضوع دیگری نیز فکر کنند با عنوان «اعزام به خدمت سربازی». در واقع یکی از راه های اینکه بتوانید خدمت خود را اندکی به تاخیر باندازید و با شرایط بهتری دوره خدمت را بگذرانید، اخذ معافیت تحصیلی است. در مقطع ارشد، شرایط بهتری برای اخذ امریه و پذیرش به وجود می آید. پیشنهاد می کنیم جهت آگاهی در زمینه اخذ معافیت، پذیرش و امریه با مشاوران متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از شرایط اخذ معافیت تحصیلی ، امریه و پذیرش با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با اعلام نتایج نهایی ارشد 1400 ، در نهایت پیشنهاد می کنیم در مورد تکمیل ظرفیت کنکور ارشد نیز اطلاعاتی بدست بیاورید.

0 دیدگاه در “اعلام نتایج نهایی ارشد 1400

  1. اشکان گفت:

    چه روزی و چه تاریخی نتایج نهایی ارشد میاد

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      به احتمال زیاد تا دهم شهریور ماه نتایج نهایی ارشد اعلام می شود.

    2. مانی گفت:

      پدرمون در اومد کی نتایج میاد؟

    3. آیدانیتو گفت:

      دوست عزیز
      ضمن عرض سلام، شما را به حفظ خونسردی دعوت می کنیم. مطابق دفترچه دهه اول شهریور ماه نتایج نهایی اعلام می شوند ولی ممکن است چند روز هم به تعویق بیفتد.

    4. علی گفت:

      فردا عصر دوشنبه ۶/۱۲
      نتایج نهایی ارشد میاد

    5. یوسف گفت:

      از کجا میدونی؟

  2. مرسدس گفت:

    نتایج نهایی پس کی میاد !

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      در دفترچه ذکر شده دهه اول شهریور….

  3. بانو گفت:

    چرا دهم شد یازدهم شد نزدن

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      انشاءالله 12 ام اعلام می شود.

    2. یوسف گفت:

      من که دارم از استرس نابود میشم.

  4. فرزاد گفت:

    نتایج فردا میاد با اینکه خودم بیش از همه منتظرم ولی خیلی دوست دارم برا همه دعا کنم قبول بشند به خصوص اونا که زحمت کشیدند و استرس پشت استرس را تا اینجا داشته اند و گذراندند . من می‌خوام همه قبول شن گرچه این امکان نداره چون باید بعضی رد بشند تا بعضی پذیرفته شند ولی رقابت رقابته

  5. سعید قز گفت:

    با سلام و ادب
    من رشتم مکانیک و سهمیه 5 درصد دارم.
    رتبه در سهمیه طراحی کاربردی 603 شدم آیا دانشگاه خوارزمی تهران محل تحصیل حصارک کرج میتونم قبول شم؟
    رتبه در سهمیه تبدیل انرژی 347 شدم. آیا دانشگاههای تهران میتونم قبول شم؟
    ممنون میشم

  6. پریا گفت:

    چرا جوابا نمیاد رو سایت؟دیوونه شدیم

  7. جمال گفت:

    با سلام …
    پس این نتایج کی ……اعلام میشه.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. سوالتون رو واضح تر بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *