آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 98
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 98

اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 98

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 98 خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز استان کردستان می توانند با مطالعه مقاله اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 98 از زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 98، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی کردستان، شهریه مدارس نمونه دولتی کردستان، تراز آزمون نمونه دولتی، نحوه محاسبه نمرات خام و تراز آزمون، لیست ذخایر و ثبت نام حضوری در مدارس نمونه دولتی پس از اعلام نتایج مطلع شوند.


زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی استان کردستان 98 در حال حاضر مشخص نشده است. طبق روال سال های گذشته انتظار می رود 2 الی 3 هفته بعد از برگزاری نتایج استان ها در پایه ششم به هفتم بر روی وب سایت hoosh.medu.ir قرار گیرد. نتایج استان ها در پایه نهم به دهم تحصیلی در سایت azmoon.medu.ir قرار گیرد، نتایج به صورت استان به استان و مجزا بر روی سایت قرار می گیرد. انتظار می رود تا پایان 3 هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج تمامی استان ها اعلام شده باشد.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کردستان

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کردستان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کردستان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.
از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کردستان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کردستان از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام شود. در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کردستان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کردستان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. در این بخش از مطلب پیش رو باید یادآوری کنیم که آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم استان کردستان مدتی پیش حذف گردید و مسئولین امر گزینه ای مناسب تری را جایگزین آن کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم استان کردستان و ثبت نام کتاب درسی با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کردستان

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کردستان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کردستان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان با خبر شوید. با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کردستان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کردستان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی کردستان

دانش آموزانی که قصد دارند وارد مدارس نمونه دولتی شوند، بایستی تفاوت و هوش خود را در مراحل مختلف اثبات کنند. اولین مرحله گذر از شرط ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی است. در ادامه شرط ثبت نام و شرکت در آزمون پایه ششم و نهم را مشاهده خواهید کرد.
  • شرط ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه ششم: کسب نمرات خیلی خوب (یا یک خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول تحصیلی و شرط شرکت در آزمون برخورداری از شرط نمرات در نیمسال دوم می باشد.
  • شرط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی پایه نهم: کسب معدل بالای 17 در نیمسال اول سال تحصیلی و شرط شرکت در آزمون برخورداری از شرط معدل در نیمسال دوم می باشد.

شهریه مدارس نمونه دولتی کردستان

دلیل علاقه دانش آموزان به تحصیل در مدارس نمونه دولتی چیست؟ همان طور که می دانید در مدارس غیر دولتی توجه بیشتری به شرایط رفاهی دانش آموزان می باشد و در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی علاوه بر شرایط رفاهی، سطح علمی بالا و گزینش کادر آموزشی از ویژگی های این مدارس می باشد. اما نکته ای که مدارس نمونه دولتی را از سایر مدارس متمایز می کند، شهریه مناسب این مدارس است. شهریه مدارس نمونه دولتی در سال 98 به طور دقیق مشخص نشده است. با توجه به سال های گذشته می توان گفت شهریه مدارس نمونه دولتی از 2.5 میلیون تا 6 میلیون تومان در مقاطع تحصیلی مختلف است. شهریه مدارس با توجه به ساعات ارائه دروس در مقاطع مختلف و مدارس مختلف متفاوت می باشد.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان (حدوداً بعد از گذشت 3 الی 4 روز) می توانند در صورت داشتن اعتراض به نتایج، اعتراض خود را ثبت کنند تا به آن رسیدگی شود. دانش آموزان معترض به زمان دقیق (که در حال حاضر اعلام نشده است) توجه داشته باشند.

نمره خام آزمون نمونه دولتی

نمره خام دانش آموزان به صورت درصد مشخص می شود و در فرمول تراز از این نمره استفاده می شود. کمترین نمره ی خام (کسی که تمامی سؤالات را اشتباه وارد کند) 33/33- درصد و بیشترین نمره خام 100 درصد می باشد. سؤالات اشتباه نمره منفی خواهد داشت. در ادامه فرمول محاسبه نمرات خام را مشاهده خواهید کرد.

تراز آزمون نمونه دولتی کردستان

تراز آزمون (امتیاز آزمون) عددی بین 0 تا 20 هزار است که نمایانگر سطح علمی دانش آموزان می باشد. تراز آزمون با استفاده از فرمولی مشخص شده محاسبه می گردد، تراز کسب شده در آزمون رتبه بندی داوطلبان را مشخص می کند. در ادامه فرمول محاسبه تراز را خواهید دید.

ثبت نام حضوری پس از اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی

دانش آموزان توجه داشته باشند که بعد از اعلام نتایج در صورتی که در یکی از مدارس پذیرش شده باشند، در زمان مشخص شده برای ثبت نام حضوری در مدارس اقدام نمایند. در غیر این صورت نام آن ها از لیست پذیرش شده ها برداشته خواهد شد.

لیست ذخیره

معمولاً بعد از ثبت نام مدارس ظرفیت خالی وجود خواهد داشت. ظرفیت خالی ممکن است بر اثر انصراف از حضور در مدارس نمونه دولتی، عدم مراجعه حضوری جهت ثبت نام، انتخاب مدرسه تیزهوشان (با توجه به اینکه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هماهنگ می باشد) و یا افزایش ظرفیت به وجود بیاید که در این دانش آموزانی که در لیست ذخیره قرار دارند میتوانند وارد مدارس نمونه دولتی شوند.
پس از بررسی دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 98 ، به شما دانش آموزان با استعداد پیشنهاد میکنیم مقاله کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 را مطالعه فرمایید.
برای آگاهی از نتایج نمونه دولتی کردستان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *