آیدانیتو > خرید خدمت سربازان فراری
خرید سربازی

خرید خدمت سربازان فراری

خرید خدمت سربازان فراری

همان طور که مطلع هستید کشور ایران نیز مانند 21 کشور دیگر از جمله قرقیزستان، تایلند و … دارای خدمت وظیفه بیش از 18 ماه می باشد. قوانین خدمت وظیفه (سربازی) در کشورهای مختلف متفاوت است. در برخی از کشورها خدمت وظیفه وجود ندارد (به دلایل مختلف از جمله بدگمانی سیاسی و اجتماعی نسبت به ارتش و …)، در برخی کشورها خدمت سربازی داوطلبانه در برخی از مواقع و در شرایط خاص اجباری، در برخی از کشورها خدمت سربازی کمتر از 18 ماه و …. است. در کشور ایران خدمت سربازی از سال 91،  از 24 ماه به 21 ماه کاهش یافت، خدمت سربازی اجباری از سال 1304 توسط رضاشاه در ایران به تصویب رسید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید مقاله مشاوره نظام وظیفه تلفنی را نیز مطالعه نمایید. گذراندن دوران سربازی برای تمام مردانی که به سن 18 سالگی تمام (آغاز 19 سالگی) رسیده اند اجباری است. مگر به دلیل وجود شرایط خاص برخی افراد که موجب معافیت از سربازی و در برخی شرایط به کسری خدمت نیز منجر می شود.

در ایران بسیاری از مشمولان خدمت بر این باورند که دوران سربازی، اتلاف زمان بهترین دوران زندگی آنها می باشد. اما برخی دیگر به این معتقدند این دوران ادای دین آن ها به نظام جمهوری اسلامی است. دوره های خدمت سربازی به 3 دوره تقسیم می شود:
1. دوره آموزشی (2 ماه اول خدمت)
2. دوره کد (2 ماه بعد از دوره آموزشی و برای اعزام به ارتش و نیروی انتظامی است)
3. دوره خدمت، در برخی موارد در صورت تنبیه و … مدت زمانی بیش از زمان خدمت، به خدمت ادامه می دهند که به آن اضافه خدمت گفته می شود. همان طور که گفته شد، تمامی افرادی که به سن مشمولیت رسیده اند، موظف به انجام خدمت سربازی می باشند مگر به دلایل شرایط خاص.
در این مقاله قصد داریم راجع به خرید خدمت صحبت کنیم. در مقالات مندرج در آیدانیتو با عنوان شرایط خرید خدمت می توانید از شرایطی که منجر به خرید خدمت می شود، مطلع شوید و همچنین از مبالغ و قیمت خرید خدمت مطلع شوید. اما در این مقاله راجع به سؤالاتی که در حیطه خرید خدمت سربازان فراری 97 است، صحبت کنیم. آیا سربازان فراری از خدمت مجاز به خرید خدمت می شوند؟ در صورت مثبت بودن پاسخ این سؤال در چه شرایطی و با چه میزان هزینه این امر اتفاق می افتد؟ برای اطلاع از پاسخ این سؤالات با خرید خدمت سربازان فراری همراه باشید.
دوستان عزیز دقت کنید!
مطالبی که در این مقاله ذکر شده است، صرفاً مطابق قوانین سال 97 می باشند. برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه در سال 99 می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط خرید خدمت سربازان فراری 97

شرایط خرید خدمت سربازان فراری از موضوعاتی است که تصمیم داریم در این مبحث به آن بپردازیم . همان طور که پیشتر (در مقاله شرایط خرید خدمت) گفته شد از شرط اصلی خرید خدمت غیبت است. اگر غیبت 8 سال تمام باشد (تا آخر سال 97) در برخی از موارد امکان خرید خدمت وجود دارد. سربازان فراری که از تاریخ فرار آنان (آخرین تاریخ) بیش از 8 سال گذشته است و تاکنون مشغول خدمت نشده اند، می توانند سربازی خود را بخرند. لازم به ذکر است ملاک محاسبه تاریخ فرار از خدمت و غیبت تا پایان تاریخ 97/12/29 می باشد. و در صورتی که از فرار آنان 8 سال گذشته باشد، غیبت آنان تا پایان تاریخ اتمام فرار (اتمام غیبت) محاسبه می شود. سربازانی که از خدمت سربازی (حین خدمت) فرار کرده و 8 سال از آن تاریخ گذشته باشد نیز واجد شرایط خرید خواهند شد.

توجه کنید خرید خدمت سربازی فراری در صورت داشتن شرایط زیر امکان پذیر است:

1- خرید خدمت سربازی تنها در صورت غیب (8 سال) امکان پذیر است.
2- مدت غیبت بیش از شش ماه، یک سال محسوب خواهد شد.
3- به ازای مدرک تحصیلی قیمت خرید متفاوت است.
4- مشمولان غیبت مجاز به خروج از کشور نیستند.
دوستان عزیز دقت کنید!
مطالبی که در این مقاله ذکر شده است، صرفاً مطابق قوانین سال 97 می باشند. برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه در سال 99 می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خرید خدمت سرباز فراری در سال 97

سربازان عزیز توجه داشته باشند که در صورت غیبت و عدم وجود عذر قابل توجیه با مجازات (حبس و یا اضافه خدمت) مواجه خواهند شد. میزان حبس و یا اضافه خدمت به زمان و شرایط فرار از خدمت بستگی دارد. به عنوان مثال: چنانچه فرد برای اولین بار فرار کرده باشد و ظرف مدت 60 روز خود را معرفی نماید، به ازای هر روز غیبت (فرار) دو روز به خدمت ضرورت آن ها اضافه خواهد شد (بدون ارجاع پرونده به مراجع قضایی) چنانچه پس از 60 روز خود را معرفی کند و سابقه فرار داشته باشند به حبس از دو تا شش ماه محکوم می گردند. با توجه به اینکه قوانین نظام وظیفه در سال 99 تغییر یافته است، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، با مشاوران نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.

قیمت خدمت سرباز فراری در سال 97

حالا که مطابق قوانین، شرایط لازم برای خرید خدمت را دارا می باشید، اطلاع از آخرین مصوبه ی قیمت خرید خدمت سربازی ، ضروری است. با توجه به اینکه هر سال شرایط و قوانین نظام وظیفه تغییر می کند، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از آخرین قوانین، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

آیا قیمت خرید به مدرک تحصیلی مربوط است؟

در جواب بایستی بگوییم که بله! قیمت خرید خدمت سربازی رابطه ی مستقیمی با مدرک تحصیلی دارد. به عبارتی هر چه مدرک تحصیلی تان بالاتر باشد، برای خرید خدمت باید قیمت بیشتری بپردازید. به مشمولان خدمت پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه خرید خدمت سربازان فراری با مراجعه به “شرایط خرید خدمت ” و “قیمت خرید خدمت ” از شرایط و هزینه خرید سربازی مطلع شوند.
دوستان عزیز دقت کنید!
مطالبی که در این مقاله ذکر شده است، صرفاً مطابق قوانین سال 97 می باشند. برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه در سال 99 می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

28 دیدگاه در “خرید خدمت سربازان فراری

  1. سامی گفت:

    سلام خسته نباشید،کسی که سال95رفت سربازی وفرار کرد ایا اون هم مشمول این طرح خرید هست؟؟ میتونه خدمت رو بخره؟ وکارت پایان خدمت تحویل بگیره؟ لطفا سریع بهم بگید ممنون میشم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای کسی که سربازی رفته است آخرین فرار مد نظر قرار گرفته می شود، پس از 8 سال امکان خرید وجود دارد در غیر این صورت به سن مشمولیت مرتبط می شود به طوری که اگر در حال حاضر متولد سال 71 باشید و مدرک دیپلم داشته باشید، می توانید مدرک خود را بخرید.

  2. محمد گفت:

    سلام من پاییز ۸۸ اعزام شدم و سال ۹۰ فرار کردم و متولد سال ۶۸ هستم میخوام بدونم میتونم خدمتمو بخرم یا نه، ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله شما می توانید برای خرید خدمت اقدام کنید زیرا از زمان تاریخ اعزام محاسبه می شود. البته مدرک تحصیلی تان را ذکر نکردید.

  3. رامین گفت:

    سلام سرباز فراری هستم اعزامی۱۸/۸/۸۹بامدرک زیر دیپلم میتونم خدمتو بخرم اگه سریع جواب بدین ممنون میشم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      سربازان فراری تحت شرایطی می توانند نسبت به خرید خدمت اقدام کنند. شرایط سنی و تاریخ آخرین فرار برای خرید خدمت سربازان فراری بسیار مهم است که شما ذکر نکردید.

  4. محسن گفت:

    سلام من از سال 84سرباز فراری هستم با مدرک سیکل میخواستم ببینم حدودا چقدر مبلغ جریمه من میشه تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، شما 15 میلیون (بدون تخفيفات) جریمه خرید خدمت هستید.

  5. سعید گفت:

    سلام.من‌میخوام واسه خرید خدمت سربازان فراری اقدام کنم.ولی ۳ بار فرار کردم .از اخرین تاریخ فرارم ۸ سال نمیگذره ولی دیپلمم واسه ۸۵..واسه خرید برم،بازداشت و…نداره؟دادگاه دارم اصلا؟ 🙁

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر آخرین مدرک تحصیلی تان دیپلم باشد و از آن تاریخ 8 سال گذشته باشد میتوانید از طریق قانون خرید خدمت سربازان فراری اقدام کنید. نگران نباشید، اصلا بازداشتی نخواهید داشت ولی میزان جریمه حدود 700 تومان را باید بپردازید.

  6. امید گفت:

    سلام وقت خوش
    من 2 ماه آموزشی و 6ماه هم خدمت رفتم ولی الان 1 سال فرار کردم این قانون خرید خدمت سربازان فراری شامل حال منم میشه ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، وقت شما هم خوش، قانون خرید خدمت سربازان فراری در صورتی شامل سرباز فراری میشود که از آخرین مدرکش 8 سال گذشته باشد.

  7. ماکان گفت:

    سلام خرید خدمت سربازان فراری برای سال 98 تمدید می شود ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، خیر خرید خدمت سربازان فراری تا پایان امسال امکان پذیر است.

  8. نوید گفت:

    سلام من در اردیبهشت ماه سال 93 فراری شدم مدرکم زیر دیپلمه میدونم شامل خرید سربازی نیستم من اولین بارمه فرار کردم میخواستم بدونم اگه من رو بگیرن چه جریمه ای دارم؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، بابت هر روز، 3 روز، اضافه خدمت تعلق می گیرد و بيشتر از سه ماه، شش ماه اضافه خدمت جریمه خواهید شد. دو نوع جریمه شامل حالتان می شود: 1) توسط پادگان 2) دادگاه نظامی که شامل جریمه و اضافه خدمت و سه روز هم انفرادی است.

  9. رضا گفت:

    سلام من اعزام 12/89 هستم و فرارم 13/1/90 بوده و متولد 1370 زیر دیپلم هستم ایا خرید خدمت شامل من میشه من 23 روز واسه 8 سال کم دارم ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ مطابق قانون خرید خدمت سربازان فراری ، متولدین سال هفتاد به شرط اینکه هشت سال از فرارشان گذشته باشد می توانند نسبت به خرید خدمت سربازی اقدام کنند. ولی به این نکته دقت کنید که این قانون خرید خدمت سربازان فراری برای سال 97 است و برای سال 98 این امکان وجود دارد که با توجه به قانون لغو خرید خدمت سربازی ، امکان خرید سربازی برای شما وجود نداشته باشد.

  10. محمد گفت:

    باسلام
    من 18 سالمه 97/10/19اعزام شدم 2ماه آموزشیمو رفتم مدرکم سیکله
    آیا میتونم خرید خدمت کنم چطور؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، مطابق قانون سال 97، متولدین 71 به قبل که 8 سال از فرارشان گذشته باشد می توانند با توجه به قانون خرید خدمت سربازان فراری اقدام به خرید خدمت خود کنند.

  11. مهدی گفت:

    باسلام بنده سال ۸۹به خدمت رفتم و نزدیک ۱۴ماه خدمت انجام دادم و۳ ماه دیگر خدمت داشتم که به دلیل مشکلات فرار کردم .البته سال ۹۶ سه میلیون ششصد هزار تومن بابت خرید خدمت پرداخت کردم ولی اقساطش رو توانش رو نداشتم پرداخت کنم بنده رو راهنمایی کنین.در ضمن ایا من که ۳ از خدمتم مونده تخفیفی برام داره از مبلغ.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ خیر بابت 3 ماه تخفیفی شامل نمی شود. پولی هم که پرداخت کردید، در نظر گرفته نمی شود و به شرط دارا بودن شرایط، بایستی مجدداً برای خرید خدمت سربازان فراری اقدام نمایید.

  12. علی گفت:

    برادم یک ساله مه فرار کرده مدرکش دیپلمه میشه سربازیشو بخره هر چقد باشه مشکلی نیست

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ اگر برادرتان متولد 71 است و از آخرین مدرک تحصیلی اش 8 سال گذشته است، می تواند برای خرید خدمت سربازی خود اقدام کند. البته در سال 98 اخباری مبنی بر منع خرید خدمت سربازی نیز به گوش می رسد.

  13. مسعود گفت:

    با سلام و خسته نباشید من متولد سال69هستم با مدرک کارشناسی و اعزامی سال 1396می باشم و 1397مجبور به ترک خدمت شدم.ایا میتوانم خدمت خود را بخرم یانه؟لطفا سریع جواب بدین ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، شما نمی توانید برای خرید خدمت اقدام کنید، چون 8 سال غیبت بعد از آخرین مدرک تحصیلی ندارید و مهمتر از همه برای سال 98 اصلا خرید نداريم.

  14. Ebrahim گفت:

    سلام وقت بخیر مدرک زیر دیپلومه سال ۸۸_ ۸۹ از خدمت فرار کردم متولد ۱۳۷۰ هستم میخواستم بدونم شامل خرید خدمت میشم و هزینش چطوره

Average
5 Based On 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *