آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 99

اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 99

در این مقاله می خواهیم نگاهی به زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 98 بیندازیم. احتمالاً شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید به تحصیل در مدارس نمونه دولتی بپردازید. مدارس نمونه دولتی طرفداران زیاد و مخصوص به خود را دارند و بسیاری از والدین خواستار تحصیل فرزندشان در این مدارس هستند. اما به راستی چرا؟ شاید این سؤال برای شما مطرح شود که چرا مدارس نمونه دولتی متقاضیان زیادی دارد؟ پاسخ این سؤال به امکانات مدرسه بر می گردد. کادر مدارس نمونه دولتی هرمزگان شامل افراد با تجربه و معلمانی با سابقه بسیار خوب است.

این مدارس از امکانات رفاهی نیز برخوردارند و همچنین به دلیل یک دست بودن دانش آموزان، سطح علمی دانش آموزان نیز بالا می باشد که این خود روند آموزش را بهبود می بخشد. وجود امکانات آموزشی مناسب و توجه به استعداد دانش آموز، استفاده از جنبه های مختلف آموزشی و شهریه مناسب نسبت به امکانات از دلایل برتر شدن مدارس نمونه دولتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مدارس مشاوره تحصیلی تلفنی را مطالعه کنید.

شرایط ثبت نام برای آزمون نمونه دولتی هرمزگان

برای اینکه شما بتوانید در مدارس نمونه درس بخوانید باید در آزمون پذیرفته شوید. برای پذیرفته شدن در آزمون مطالعه درست و برنامه ریزی دقیق اهمیت بالایی دارد. شما می توانید از مشاوران خبره در این زمینه کمک بگیرید.
علاوه بر شرکت در آزمون نمونه دولتی شرایطی نیز دارد که در ادامه ذکر می کنیم. در ابتدا دانش آموز می بایست مشغول به تحصیل در یکی از پایه های ششم و یا نهم باشد. زیرا آزمون نمونه دولتی تنها برای پایه هفتم و دهم برگزار می شود.
برای شرکت در آزمون نهم به دهم دانش آموز باید معدل 17 به بالا داشته باشد و برای پایه ششم به هفتم نمره تفضیلی خیلی خوب برای تمامی دروس یا حداکثر 1 درس خوب و بقیه خیلی خوب اجباری است. این نمرات مربوط به نیمسال اول تحصیلی است. در صورت دارا بودن شرایط فوق می توانید اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کنید.

تراز آزمون نمونه دولتی هرمزگان

تراز معمولاً  مابین 0 تا 20.000 است که سطح علمی دانش آموزان را مشخص می کند. در حقیقت بر اساس تراز کسب شده، رتبه بندی انجام می شود. در ادامه نحوه ی محاسبه نمره خام، تراز آزمون و …. را مشاهده خواهید کرد.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان هرمزگان

بعد از برگزاری آزمون دلهره دانش آموزان و والدین مربوط به اعلام نتایج و قبول شدن یا نشدن است. اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی به صورت استانی انجام می شود. آموزش و پرورش استان هرمزگان هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 99 را مشخص نکرده است. معمولاً 20 روز بعد از آزمون نتایج اعلام می شود. شما می توانید بعد از اعلام نتایج با مراجعه به سایت آموزش و پرورش هرمزگان به آدرس hormozgan.medu.ir کارنامه خود را مشاهده کنید. در کارنامه دانش آموزان قبول شده، رو به روی مدرسه پذیرفته شده در ستون پذیرش کلمه ی «پذیرش» ثبت شده است.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم هرمزگان

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هرمزگان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم هرمزگان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.
از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم هرمزگان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم هرمزگان از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود. در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم هرمزگان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید
. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم هرمزگان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
خبر مهمی که بهتر است در اینجا برای شما بیان کنیم این است که آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم تحصیلی در استان هرمزگان دیگر برگزار نمی شود و آزمون دیگری تحت عنوان آزمون سنجش هوش جای آن را گرفته است. در این باره و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آزمون جایگزین نمونه دولتی ششم به هفتم استان هرمزگان و حتی ثبت نام کتاب با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود.
اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم هرمزگان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان با خبر شوید. با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعلام اعتراض خود مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه را مطالعه بفرمایید.
مشاوران تحصیلی آیدانیتو پاسخگوی شما در زمینه نحوه و زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم استان هرمزگان هستند. پس با آن ها تمایس بگیرید.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی هرمزگان

بعد از مشاهده کارنامه و قبولی خود در مدرسه نمونه دولتی باید جهت ثبت نام نهایی به مدرسه پذیرفته شده مراجعه و اقدام به ثبت نام کنید. توجه کنید که حتماً در محدوده ی زمانی مشخص شده به مدرسه مراجعه کنید. در غیر اینصورت اسم شما از لیست پذیرفته شدگان حذف و فرد دیگری متناسب با لیست ذخیره جایگزین شما می شود. این مدت حدوداً 10 روز است.

شرایط خاص برای دو یا چندقلوها

در صورتی که یکی از دانش آموزان همزاد در آزمون قبول شده باشد و همزاد او 80 درصد نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده در همان مدرسه را کسب کرده باشد، مازاد بر ظرفیت در مدرسه پذیرفته می شود. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر شما می تونید دفترچه راهنمای ثبت نام استعدادهای درخشان و نمونه دولتی را مطالعه کنید.

همه چیز درباره مدارس نمونه دولتی استان هرمزگان

هر یک از شما دانش آموزان گرامی اهل استان هرمزگان که مایل به تحصیل در مدارس نمونه دولتی این استان هستند در ابتدا باید شناخت کاملی را نسبت به مدارس نمونه دولتی این استان به دست بیاورند. اگر شما دانش آموز اهل استان هرمزگان نیز مایل به ادامه تحصیل در این قبیل از مدارس استان هرمزگان هستید می توانید با تماس با مشاوران آیدانیتو اطلاعات کافی را نسبت به مدارس نمونه دولتی این استان وشرایط تحصیل در آن ها بدست آورید.

در این مقاله نگاهی به زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 99 انداختیم.  پیشنهاد میکنیم در صورت تمایل مقاله شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 را نیز مطالعه نمایید.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 99 ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *