آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه 99
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه 99

اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه 99

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در دهه دوم خرداد ماه به صورت سراسری در استان های کشور، داوطلبان استان کرمانشاه می بایست منتظر اعلام نتایج تیزهوشان استان کرمانشاه 99 باشند. اعلام نتایج نیز به صورت سراسری برای تمامی استان های کشور خواهد بود. اعلام نتایج تیزهوشان استان کرمانشاه 99 دارای زمان و نحوه اطلاع از زمان آن است که در ادامه برای داوطلبان استان کرمانشاه جزئیات آن را شرح می دهیم. مشاوره تحصیلی تلفنی می تواند شما را در کشف جزییات کمک کند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرمانشاه 99

زمان اعلام نتایج این آزمون طبق روال هر سال است. در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان تاریخی برای اعلام نتایج ذکر نشده است. اما داوطلبان تیزهوشان استان کرمانشاه بعد از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی، می توانند منتظر نتایج آزمون تیزهوشان باشند. البته روال سالهای قبل بدین صورت بوده است که در تیرماه نتایج اعلام می شده است . زمان اعلام نتیجه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی مستقل از هم است  و نتیجه پذیرش دانش آموزان هم به صورت جداگانه اعلام خواهد شد. آزمون تیزهوشان به صورت کشوری برگزار می شود و زمان اعلام نتایج آن نیز کشوری خواهد بود.  “هیچ فهرست ذخیره ای برای مدارس استعدادهای درخشان اعلام نخواهد شد

نحوه مشاهده ی اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه 99

دانش آموزان استان کرمانشاه برای مشاهده اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم می بایست به سایت hoosh.medu.ir و برای مشاهده نتایج نهم به دهم باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند. مشاهده نتایج صرفاً اینترنتی است و از همین سامانه قابل مشاهده خواهد بود. با ورود به سامانه و درج کد ملی و رمز عبور به صفحه نتایج هدایت می شوند.
در این صفحه مشخصات فردی دانش آموز همچون نام و نام خانوادگی و کد ملی درج شده است. در دو ستون سمت چپ یکی وضعیت قبولی و دیگری مدیریت وجد دارد که وضعیت قبولی، پذیرفته شدن یا نشدن دانش آموز را نشان می دهد و در بخش مدیریت کارنامه داوطلب قرار گرفته است.
کارنامه دانش آموزانی که قبول شده اند حاوی نام مدرسه است و برای دانش آموزان پذیرفته نشده نمره کل داوطلب، تعداد پاسخ های درست و نادرست و سوالات بی پاسخ و نیز نمره کل آخرین دانش آموزی که در سه مدرسه انتخابی پذیرفته شده است، درج گردیده است.
دانش آموزان شرکت کننده استان کرمانشاه در آزمون تیزهوشان تنها بر طبق رتبه کل خود پذیرفته می شوند و این رتبه بر اساس درصدهایی که در دروس استعداد تحصیلی و تحلیلی به دست آورده اند، محاسبه شده است. کسانی که دارای خواهر و برادر دو قلو هستند در صورت قبولی یکی از آنها، اگر دیگری 80 درصد نمره آزمون آخرین فرد قبول شده مدرسه مورد درخواست او را کسب کرده باشد، می تواند ثبت نام نماید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کرمانشاه

همیشه بررسی کردن سایت های مرجع را در اولویت بگذارید. برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم کرمانشاه ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کرمانشاه هنوز مشخص نیست، میتوان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کرمانشاه از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.

بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کرمانشاه دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کرمانشاه ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کرمانشاه ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

خبر بسیار مهمی که باید به عرض شما برسانیم این است که دیگر اثری از آزمون تیزهوشان سال ششم به هفتم تحصیلی نیست و به طور کامل حذف شده است. برای کسب اطلاعاتی جامع تر در رابطه با علت حذف این آزمون مهم و جایگزین احتمالی در نظر گرفته شده برای آن می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید تا به اطلاعات مفیدی در این باره دست پیدا کنید. از ثبت نام کتاب درسی عقب نیفتید.
اگر سوالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کرمانشاه

باز هم به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا مطالب را از سایت های مرجع پیگیری کنید. مطابق تجربیات سال های گذشته ، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کرمانشاه حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کرمانشاه ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه،  به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کرمانشاه بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم کرمانشاه دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کرمانشاه، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان کرمانشاه 99

دانش آموزان کرمانشاهی شرکت کننده در آزمون تیزهوشان در صورتی که نسبت به نتایج تیزهوشان معترض هستند و درخواست تجدید نظر داشته باشند، یک هفته بعد از اعلام نتایج می توانند به سامانه hoosh.medu.ir مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت نمایند. تا با انجام بررسی های لازم به درخواست آنها رسیدگی شود. مدارس تیزهوشان دارای ظرفیت ذخیره نخواهند بود و در صورتی که دانش آموزی پذیرفته نشود، لیست ذخیره ای برای وی وجود نخواهد داشت. ضمنا پذیرش دانش آموزان تنها براساس رتبه حاصل از کل امتیاز آزمون است و دانش آموزان شاهد دارای سهمیه جداگانه هستند.

بهترین مدارس تیزهوشان استان کرمانشاه

باید در ابتدا مدارس برتر شهر خود را بشناسید زیرا شناخت مدارس تیزهوشان استان کرمانشاه گام اولیه پیش از ادامه تحصیل در این قبیل مدارس است. اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان استان کرمانشاه را دارید اما شناختی نسبت به این مدارس را ندارید اصلاٌ نگران نباشید. چرا که مشاوران آیدانیتو می توانند تمامی اطلاعات لازم در این رابطه را به شما بدهند. پس در اسرع وقت گوشی تلفن را بردارید و با آن ها تماس بگیرید.

در این مقاله به تحلیل و بررسی اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه 99

  1. ناشناس گفت:

    4.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *