آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان کردستان 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان کردستان 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کردستان 98

مدارس تیز هوشان شرایط ویژه ای را نسبت به بقیه مدارس دارند. با توجه به شرایط ویژه ای که در مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان فراهم است تعداد داوطلبان این مدارس بالا میباشد از این رو رقابت سختی بین دانش آموزان به وجود آمده است . شرایط آموزشی بهتر اعم از خدمات رفاهی و معلمان با سابقه و نمونه از شرایط ویژه و مهم در مدارس تیزهوشان میباشد. از زمان تاسیس مدارس استعداد درخشان تا به امروز شاهد افزایش تعداد مدارس تیز هوشان بوده ایم و میتوان گفت برای دانش آموزان با استعداد و لایق در تمامی استان هااز جمله کردستان شرایط تحصیل در این مدارس به وجود آمده است. در این مقاله به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان کردستان 98، خواهیم پرداخت و مسائل مهمی در این زمینه را بررسی خواهیم کرد. مسائلی مانند: زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان کردستان 98، نحوه و زمان اعتراض به نتایج شهریه مدارس تیزهوشان استان کردستان.

 

شرایط ورود به مدرسه تیزهوشان استان کردستان

همان طور که گفته شد به خاطر شرایط بهتر علمی در مدارس تیزهوشان، داوطلبان زیادی برای رسیدن به آن تلاش می کنند. برای ورود به مدراس تیزهوشان شرایطی لازم است که در ادامه خواهید دید:
  • کسب نمرات تماما خیلی خوب یا حداقل خوب در مقطع پنجم و معدل بالا 19 در مقطع هشتم قابل قبول جهت مجاز شدن به ثبت نام آزمون تیزهوشان
  • بعد از وجود شرط 1، موفقیت در آزمون تیزهوشان از شرایط ویژه محسوب می شود.
  • سومین شرط برای ورود به مدارس تیز هوشان کسب تراز قابل قبول مدارس انتخابی توسط دانش آموزان میباشد.
بنابراین انتخاب مدارس بر اساس ظرفیت ها و اولویت انجام شود. در انتخاب مدارس، به تراز کسب شده دانش اموز و تراز قبولی مدرسه توجه شود. دانش آموزان عزیز، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان رابه طور دقیق مطالعه کنید. مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه را در این صفحه بخوانید.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان کردستان 98

زمان اعلام نتیج این آزمون در کزدستان چه موقعی می باشد. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان کردستان معمولاً  21 روز بعد از برگزاری آزمون تیز هوشان می باشد. دانش آموزان و اولیای محترم می توانند درزمان گفته شده برای مشاهده نتایج آزمون به سایت hoosh.medu.ir مراجعه فرمایند.برای ثبت نام کتاب درسی هم میتوانید روی لینک آّبی کلیک کنید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کردستان

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم کردستان ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کردستان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کردستان از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir علام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کردستان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کردستان ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کردستان ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید. در اینجا باید این نکته مهم را متذکر شویم که در حال حاضر شاهد برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای ورود دانش آموزان به این مقطع تحصیلی و ادامه تحصیل آن ها نیستیم. برای کسب اطلاعات دقیق تری در این رابطه می توانید با مشاوران مجرب و کاردان آیدانیتو تماس بگیرید و از مواردی همچون علت حذف این آزمون و یا جایگزین احتمالی برای آن مطلع شوید.

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم کردستان

در این زمینه ها باید بسیار به تجربه ها توجه کنید . مطابق تجربیات سال های گذشته ، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کردستان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کردستان ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کردستان بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم کردستان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کردستان، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

زمان اعتراض به نتایج تیزهوشان

طبق روال هر ساله، فرصتی ایجاد می شود تا دانش آموزان معترض به نتایج آزمون، اعتراض خود را ثبت کنند. معمولاً چند روز بعد از اعلام نتایج آزمون، امکان ثبت اعتراض برای دانش آموزان فراهم می شود. بنابراین برای استفاده از این فرصت، دانش اموزان باید منتظر اعلام زمان اعتراض باشند.
برای کسب اطلاعاتی جامع و دقیق درباره زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شهریه مدارس تیزهوشان استان کردستان 98

بسیار عالی است تا در این زمینه مطالعات بسیاری انجام دهید . همانطور که اطلاع دارید، دانش آموزان برای تحصیل در تمامی مدارس غیر دولتی ملزم به پرداخت شهریه هستند. شهریه های مدارس تیزهوشان در سال 98 اعلام نشده است. بنابراین با توجه به سال های گذشته این مبحث را ادامه خواهیم داد. شهریه مدارس تیزهوشان بر اساس مقطع تحصیلی، ساعات ارائه شده دروس و کلاس های فوق برنامه متغیر می باشد. شهریه مدارس تیزهوشان از مقطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی، از دو میلیون و پانصد الی نه میلیون و پانصد تومان می باشد. لازم به ذکر است، دانش آموزان با استعداد و تیزهوشی که توان مالی جهت پرداخت شهریه مدارس تیزهوشان را ندارند، با تخفیف هایی که از جانب مدارس منظور می شود، رو به رو می شود.

آشنایی با لیست مدارس تیزهوشان در استان کردستان

پیش از هر گونه اقدامی برای ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان استان کردستان در مقاطع تحصیلی مختلف باید آشنایی کافی را با لیست این مدارس پیدا کرد. اطلاع از این موضوع از اهمیتی خاص در زمان ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان این شهر برخوردار است. شما دانش آموز گرامی برای کسب اطلاعاتی هر چه بیشتر و دقیق تر در این مورد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به بررسی نتایج آزمون تیزهوشان استان کردستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان استان کردستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *