آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران 98

متمایز کردن دانش آموزان تیزهوشان و کشف استعدادهای آنها از سال 1355 در ایران آغاز شد و تا به امروز شاهد تأسیس مدارس تیزهوشان در سراسر کشور بوده ایم. در مدارس تیزهوشان خدمات رفاهی و آموزشی بیشتری فراهم می شود و سطح علمی این مداس بسیار بالا می باشد. والدین گرامی که توجه ویژه ای بر تحصیلات فرزندان خود دارید، دقت کنید که در این مقاله به موضوع اعلام نتایج تیزهوشان استان تهران 98 پرداخته ایم. همچنین زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران 98 ، شهریه مدارس تیزهوشان استان تهران را مورد بررسی قرار داده ایم.

 

تراز مدارس تیزهوشان استان تهران در سال 98

ثبت نام کتاب درسی را فراموش نکنید.در مدارس مختلف استان، ترازهای قبولی متفاوت می باشد، و دانش آموزان می توانند تراز کسب شده خود را با تراز قابل قبول مدرسه مورد نظر مقایسه کند، این روش راهکار مناسبی برای موفقیت در ورودی مدارس است. دانش آموزان باید تراز کسب شده ی خود را با تراز نفر آخر قبول شده در دانشگاه مورد نظر در سال گذشته می توانند مدارسی که احتمال قبولی در آنها را دارند، انتخاب کنند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان تهران

نتایج طبق روال هر سال ارائه می شوند. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران، معمولاً 35 روز پس از برگزاری آزمون می باشد. دانش آموزان عزیز اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را می توانند در سایت hoosh.medu.ir و دانش آموزان نهم به دهم می توانند نتایح تیزهوشان استان تهران در پایه نهم به دهم را در سایت azmoon.medu.ir مشاهده کنند. زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران 98 معمولاً بعد از اعلام نتایج که در نیمه دوم تیرماه انجام می شود، بعد از گذشت چند روز ثبت اعتراض به نتایج آزمون انجام می شوند.
  • دانش آموزان و اولیای گرامی در صورت اعتراض داشتن به نتایج، منتظر اعلام زمان اعتراض باشند.
  • دانش آموزان در سایتی که نتایج را مشاهده کردند، می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تهران

تنها منبع مطمئن در این زمینه سایت سازمان استعداد های درخشان می باشد. برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم تهران ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید.
از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم تهران هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم تهران از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم تهران دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم تهران، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم تهران، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید. مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی را نیز می توانید در این مسیر در کنار خود داشته باشید.
اگر سوالی در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان خود دارید، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم تهران

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم تهران حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم تهران، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم تهران بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم تهران دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم تهران، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شهریه مدارس تیزهوشان استان تهران

یکی از دغدغه های اولیا در این زمینه شهریه مدارس می باشد. با توجه به شهریه های متفاوت در مدارس تیزهوشان استان تهران سعی کردیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به اینکه تاکنون شهریه مدارس تیزهوشان در سال 98 مشخص نشده است، بر اساس شهریه های سال 96 و 97، ادامه می دهیم. به احتمال زیاد شهریه های سال 99-98 با افزایش کمتر از 15% رو به رو می شوند.
شهریه مدارس تیزهوشان بر اساس ساعت کاری و کلاس های فوق برنامه و مقطع تحصیلی مشخص می شود. با توجه به شهریه های اعلام شده در سال 96 می توان گفت شهریه مدارس تیزهوشان استان تهران از 2 میلیون تومان تا سقف 10 میلیون و هشتصد هزار تومان بوده است. به عنوان مثال: مدارس تیزهوشان در مقطع ابتدایی از 2 میلیون تا 5 میلیون اعلام شده است. و شهریه مدارس تیزهوشان مقطع پیش دانشگاهی از 4 میلیون تا 10 میلیون و هشتصد تومان اعلام شده است.
البته باید ذکر کنیم، دانش آموزان با استعداد و تیزهوش که توانایی پرداخت شهریه را ندارند، با تخفیف تا سقف 100% رو به رو می شود. میزان تخفیف با توجه به مدارس تیزهوشان متفاوت می باشد. مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری هم می تواند شما را برای ادامه مسیر راهنمایی کند.

آیا بهترین مدارس تیزهوشان دایر در استان تهران را می شناسید؟

یعی کنید در هر راهی که در آن قدم می گذارید اطلاعات کاملی را کسب کنید. مسلماٌ پس از گرفتن تصمیم قطعی برای ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان استان تهران شناخت این مدارس علی الخصوص بهترین آن ها از اهمیتی قابل توجه برخوردار است. در صورت نیاز به کسب شناختی کامل درباره بهترین مدارس تیزهوشان استان تهران می توانید با مشاوران آیداینتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به بررسی نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تهران بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *