آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجان شرقی 99

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجان شرقی 99 پرداخته ایم. برای اطلاع از زمان آزمون تیزهوشان، زمان اعلام نتایج تیزهوشان آذربایجان شرقی 99 و همچنین زمان اعتراض به نتایج و شهریه در این مقاله همراه ما باشید. از ساعت اعلام شده دانش آموزان پایه ششم به هفتم با ورود به سایت hoosh.medu.ir  و دانش آموزان پایه نهم به دهم با ورود به سایت azmoon.medu.ir می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و سپس فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.
ظرفیت مدارس تیزهوشان، هنگام ثبت نام قابل مشاهده است با توجه به ظرفیت ها انتخاب های خود را وارد کنید تا در زمان اعلام نتیج تیزهوشان در انتخاب های خود موفق شوید. از سال 1355 اقداماتی جهت شکوفایی و تشخیص استعداد های تحصیلی انجام شد. تا به امروز مدارس تیزهوشان در سراسر کشور تأسیس شده است و دانش آموزان با استعداد و تیزهوش را در خود جای داده است. آذربایجان شرقی از جمله شهرهایی است که به شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تیزهوش پرداخته است.

شرایط ورود به مدارس سمپاد یا تیزهوشان

بهتر است تا در ابتدا با شرایط آشنا بشوید. برای ورود به مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی، شرایطی وجود دارد که در صورت تطبیق با آن دانش آموز وارد مرحله ثبت نام و آزمون کتبی تیزهوشان می شود. برای ثبت نام کتاب درسی با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل نمائید.
  • برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم،  تمام نمرات دانش آموزان خیلی خوب و یا حداقل یک درس خوب و مابقی خیلی خوب مد نظر است.
  • در دوره دوم، نهم به دهم، دانش آموزان باید معدل بالای 19 کسب کرده باشند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان آذربایجان شرقی

زمان اعلام نتایج تیزهوشان تبریز ، معمولاً سه هفته بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد. نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی در پایه ششم به هفتم در زمان گفته شده در سایت hoosh.medu.ir و در پایه نهم به دهم در سایت azmoon.medu.ir قرار می گیرد.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان شرقی

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان شرقی ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان شرقی هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان شرقی از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان شرقی دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان شرقی ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان شرقی ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید. در اینجا باید عرض کنیم که از چندی پیش تاکنون دیگر شاهد برگزاری آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم در استان آذربایجان شرقی نیستیم. در حال حاضر طرح دیگری به نام طرح شهاب به عنوان جایگزین آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در مدارس رایج شده است. برای بدست آوردن جزئیات بیشتری در این باره می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانند اطلاعات خوب و کاملی را درباره آزمون مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی را به شما دوستان گرامی بدهند. 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان شرقی

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان شرقی حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان شرقی ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان شرقی بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان شرقی دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان شرقی، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

از شهریه مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) آذربایجان شرقی مطلع شوید

مدارس تیزهوشان، از مدارس با سطح علمی بالا می باشد که دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس ملزم به پرداخت شهریه می باشند. شهریه مدارس تیزهوشان در سال 99-98 مشخص نمی باشد و احتمالاً در برخی مقاطع با رشد کمتر از 215 درصد رو به رو خواهیم شد. با توجه به شهریه های سال 96 می توان گفت شهریه مدارس استعداد درخشان آذربایجان غربی از 2 میلیون و 20 میلیون تومان تا سقف 10 میلیون تومان می باشد.
هزینه های مقاطع مختلف با توجه به ساعات ارائه درسی متفاوت است. به عنوان نمونه، مدارس تیزهوشان در مقطع ابتدایی با 31 ساعت درسی می باشد از 2 میلیون تومان به بالای می باشد. و دوره پیش دانشگاهی با 40 ساعت درسی از 4725000 تومان به بالا اعلام شده است. شهریه پرداختی با توجه به ساعات درسی ارائه شده و کلاس های فوق برنامه تعیین شده اند. البته دانش آموزانی که توان پرداخت شهریه را ندارند، شامل تخفیف می شود. بعد از اعلام نتایج تیزهوشان تبریز با توجه به مدارس میزان این تخفیف ها مشخص می شود. مشاوره تحصیلی تلفنی میتواند کمک شایانی به شما در این زمینه کند .

آشنایی با لیست مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی

ابتدا سعی کنید تا درباره مدارس مورد نظر تحقیق کنید . در زمان تصمیم به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی نکته حائز اهمیت آشنایی داوطلبان با لیست مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی است. به هر حال هر فرد پیش از شروع تحصیل در این مدارس باید از شرایط، امکانات و سطح علمی آن ها اطلاع یابد. مشاوران آیدانیتو می توانند شما را به بهترین نحو در این زمینه یاری کنند. پس در صورت نیاز برقراری تماس با آن ها را فراموش نکنید.

تاریخ اعتراض به نتایج تیزهوشان آذربایجان شرقی 99

بعد از مشخص شدن نتایج در نیمه دوم تیرماه، دانش آموزانی که به رتبه ی نتیجه ی خود اعتراض دارند، می توانند در سایتی که اعلام نتایج را مشاهده کردند، اعتراض خود را ثبت کنند. البته دانش آموزان معترض باید منتظر اعلام زمان اعتراض باشند. معمولاً چند روز بعد از اعلام نتایج، ثبت اعتراض انجام می شود.
در این مقاله به بررسی نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *