آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی پرستاری
انتخاب رشته تجربی

کارنامه و رتبه قبولی پرستاری


رتبه قبولی پرستاری

رشته پرستاری در میان مشهورترین و کارآمدترین رشته های دانشگاهی به چشم می خورد. رشته ای بسیار پرطرفدار که داوطلبان زیادی از گروه آزمایشی تجربی مایل به ادامه تحصیلات دانشگاهی در آن هستند. رشته و شغل شریف پرستاری را می توان در گروه مراقبت های درمانی و بهداشتی قرار داد و نقش های مختلفی از جمله نقش تحقیقاتی، هماهنگی، حمایتی و مراقبتی را برای فرد مشغول به اشتغال در آن در نظر گرفت، اگر علاقه به تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور هستید می‌توانید از این مقاله بهره‌مند شوید. حتی به جرأت می توان گفت که امروزه ارزش و اهمیت یک پرستار در تقسیم بندهای آکادمیک دقیقاً با یک پزشک خوب و کار کشته برابر است. به دلیل وجود رقابتی شدید بین داوطلبان گروه آزمایشی تجربی بر سر ورود به این رشته تحصیلی در این مقاله به ارزیابی و تحلیل رتبه قبولی پرستاری در هر دو دانشگاه سراسری و آزاد برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با رتبه قبولی پرستاری به دست آورید.

رتبه قبولی پرستاری سراسری

اطلاع از رتبه قبولی پرستاری یا به عبارت دیگر نمره آخرین داوطلب پذیرفته شده در رشته پرستاری در مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه های مختلف به جهت اثر شایان توجه در آن در مبحث انتخاب رشته کنکور سراسری از اهمیت بالایی در نزد داوطلبان برخوردار است. به علت نقش بسیار کلیدی و حساس یک پرستار در پرستاری و مراقبت از بیماران و نیاز به وجود تعداد بی شماری پرستار زبده و ماهر در مراکز مختلف درمانی تعداد زیادی از دانشگاه های ایران ارائه کننده این رشته محبوب به داوطلبان و متقاضیان هستند. در این بخش، تحلیل کارنامه پرستاری دانشگاه سراسری برای شما عزیزان مطابق اطلاعات به دست آمده از کنکور سال جاری می پردازیم، برای شما عزیزان کارنامه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد را هم فراهم نموده ایم.

برای آنالیز درصد دروس، کارنامه و رتبه قبولی و تخمین رتبه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رتبه قبولی پرستاری دانشگاه سراسری در کنکور 97-96 ( منطقه 1)

رتبه بر طبق سهمیه

9320

9370

9379

9572

14028

 

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند-روزانه/نیمسال دوم تحصیلی

دانشگاه علوم پزشکی شیراز- روزانه

دانشگاه علوم پزشکی بم- روزانه

دانشگاه علوم پزشکی گناباد-روزانه- نیمسال دوم تحصیلی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند-دوره روزانه

 

رتبه قبولی پرستاری سراسری (97-96) منطقه 2

21363

22907

23033

23347

23633

24300

دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس-روزانه/نیمسال دوم تحصیلی

دانشگاه علوم پزشکی زنجان(مختص داوطلبان بومی شهرستان خدابنده و ابهر-روزانه

دانشگاه علوم پزشکی مازندران-ساری-روزانه نیمسال دوم تحصیلی

دانشگاه علوم پزشکی زنجان(مختص داوطلبان بومی شهرستان خدابنده و ابهر)روزانه

دانشگاه علوم پزشکی مازندران-ساری-دوره روزانه

دانشگاه علوم پزشکی لرستان-خرم آباد دوره روزانه

رتبه قبولی پرستاری آزاد

در این قسمت از مقاله پیش رو سعی در ذکر رتبه پرستاری آزاد در دانشگاه های مختلف آزاد اسلامی سرتاسر کشور را داریم. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج تیزهوشان میتواند سری به این مقاله بزنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه پرستاری آزاد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

آخرین رتبه قبولی پرستاری آزاد 97-96 (سهمیه عادی)

اسم دانشگاه

رتبه کشوری داوطلب

اسم دانشگاه

رتبه کشوری داوطلب

واحد گلپایگان

84274

واحد سیرجان

77500

واحد ایرانشهر

78597

واحد طبس

75546

واحد شهر بابک

77812

واحد زرند

75543

واحد مسجد سلیمان

72248

واحد کرج

35107

واحد گنبد کاووس

73000

 

 

آیا پذیرفته نشدن در کنکور برابر با رفتن به سربازی است؟

در صورتی که شما دوست عزیز نیز با تحلیل و آنالیز کارنامه های قبول شدگان به این باور دست پیدا کرده اید که شانستان برای پذیرش در کنکور سراسری بسیار پایین است، اولین گزینه ای که به ذهنتان می رسد آماده شدن برای خدمت نظام وظیفه است. زمانی که تحصیلات عالیه در مملکت حرف اول و آخر را می زند پس چرا شما به آن دست پیدا نکنید؟! مطمئن باشید راه های دیگری هم برای ورود به دانشگاه و رشته مورد نظر شما وجود دارند. در میان این راه ها می توان به تحصیل در خارج از کشور و یا حتی دوره های بدون آزمون دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی فکر کرد. پس هرگز نا امید نشوید و با قدرت پیش بروید. جهت کسب اطلاعات دقیق تر و جامع تر می توانید گوشی تلفن را بردارید و از مشاوران آیدانیتو راهنمایی بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی کارنامه و رتبه قبولی پرستاری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تخمین رتبه کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی پرستاری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *