آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر
کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر

کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر

رشته پلیمر هم از جمله رشته هایی است که با پیشرفت علم و صنعت شاهد افزایش کار بردهای آن بودیم، هدف از رشته پلیمر در دانشگاه تولید انواع محصولات پلمیری است که در اطرافمان به وضوح مشاهده می کنیم. محصولات پلیمر از جمله محصولات لاستیکی، پلاستیکی، لاستومر، رزین و…. هستند.
یکی از دانشگاه هایی که رشته مهندسی پلیمر را ارائه می کند، دانشگاه پیام نور است که البته امکان ورود به این رشته پر ارزش بدون کنکور هم شدنی است. در ادامه راجع به کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور پلیمر صحبت خواهیم کرد.
شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر
از جمله شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور، داشتن مدرک پیش دانشگاهی است، علاوه بر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان مرد باید تکلیف نظام وظیفه ی خود را مشخص کنند تا مانعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.
از دیگر شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر برخورداری از شرایط عمومی از جمله : اعتقاد به دین اسلام، عدم فساد اخلاقی از جمله اعتیاد و… است.
نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر
پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان یعنی معدل کتبی دیپلم و پیش دانشگاهی انجام می شود. داوطلبانی که از معدل بالا برخوردار هستند اطمینان بیشتری برای قبولی خواهند داشت.
دیگر برای خواندن رشته پرستاری در دانشگاه نیاز به کنکور نیست و میتوانید خیلی راحت با پرستاری بدون کنکور وارد دانشگاه شوید.
زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر
همان طور که اطلاع دارید دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های زیر نظر سازمان سنجش است،  و از این رو زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر هم زمان با ثبت نام و انتخاب رشته سایر دانشگاه ها انجام می شود.
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر در نیمه مرداد ماه است. مدت زمان مجاز برای ثبت نام و انتخاب رشته این مرحله یک هفته می باشد که معمولاً تمدید می شود.
برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش شوید و بعد دفترچه ی مربوطه را دانلود و به طور کامل مطالعه کنید. در این مرحله مجاز به وارد کردن 150 رشته هستید، که باید بر اساس اولویت و علاقه مندی وارد شود، بعد از انتخاب رشته و ثبت آن کد رهگیری به شما داده می شود که باید آن را به خاطر داشته باشید.
برای اولویت بندی رشته ها به بازار کار  رشته و همچنین توانایی های خود توجه کنید و بر اساس آن اولویت های خود را مشخص کنید.
اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر
اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر در نیمه ی شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود، در صورتی که از رشته ی پذیرفته شده یا خود رضایت کامل ندارید می توانید در مرحله تکمیل ظرفیت مجدداً انتخاب رشته کنید.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر مقاله ی تکمیل ظرفیت پیام نور را مطالعه کنید تا راجع به جزئیات این موضوع بیشتر بدانید.
همچنین پیشنهاد می کنیم سؤالات خود را راجع به کارشناسی بدون کنکور پیام نور پلیمر از مشاوران آیدانیتو بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *