آیدانیتو > مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان
تکمیل ظرفیت سراسری

مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان






مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به صورت نیمه متمرکز انجام می شود. در این پذیرش علاوه بر این که داوطلبان باید شرایط اولیه پذیرش که شامل نمره کل بالای 6500، دارا بودن شرایط سنی و سلامت مناسب داشته باشند؛ باید صلاحیت اخلاقی و رفتاری آنان نیز تأیید شود. به این منظور مصاحبه ای انجام می شود و داوطلبان با کسب نمره مصاحبه برای پذیرش قطعی و نهایی مقایسه و ارزیابی می شوند. معمولاً پذیرش دانشگاه فرهنگیان، وارد مرحله تکمیل ظرفیت نیز می شود. تکمیل ظرفیت دانشگاه  فرهنگیان در 21 آبان ماه آغاز و در آخر آبان ماه نیز به پایان رسید. برای ثبت نام تکمیل ظرفیت فرهنگیان، داوطلبان باید شرایط لازم را دارا باشند. در مرحله تکمیل ظرفیت نیز، داوطلبان باید مصاحبه شوند. در این مقاله هر آن چه لازم است پیرامون مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان بدانید را برایتان توضیح خواهیم داد.

مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

انتظار می رود در مرحله تکمیل ظرفیت و بعد از مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان حدود 4000 نفر دانشجو وارد دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی شوند.

بعد از ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت، سازمان سنجش بررسی های اولیه را انجام می دهد و اسامی دعوت به مصاحبه شوندگان تکمیل ظرفیت را اعلام می کند. اسامی دعوت به مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان از روز چهارشنبه، هفتم آذر ماه بر روی سایت سنجش قرار میگیرد. داوطلبانی که دعوت به مصاحبه نشده اند، یا شرایط لازم را دارا نبوده اند و یا فاقد حداقل نمره نسبت به سایرین بوده اند. اگر در گروه دعوت به مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان قرار گرفته اید لازم است حداکثر تا 48 ساعت بعد از زمان اعلام اسامی، لازم است فرم مشخصات خود را از طریق پست پیشتاز و یا به صورت حضوری به محل گزینش استان خود برسانید. برای اطلاع از نشانی و شماره تلفن هسته های گزینش می توانید به جدول شماره 2 سازمان سنجش مراجعه کنید و یا با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

داوطلبانی که در یکی از رشته های متمرکز پذیرفته شده اند و در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده اند و دعوت به مصاحبه شده اند، چنانچه در مصاحبه پذیرفته شوند، باید در رشته نیمه متمرکز تحصیل کنند.

زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

سازمان سنجش زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت ارشد فرهنگیان را روز شنبه 17 آذر لغایت 27 آذرماه اعلام کرده است.

زمان مصاحبه هشت صبح تا یک بعدظهر و دو تا شش بعدظهر است. زمان دقیق مصاحبه برای هر یک از داوطلبان قبل از 17 آذر ماه اعلام خواهد شد. داوطلبان دعوت به مصاحبه شوندگان، دقت داشته باشند که برای مصاحبه باید مبلغ 27 هزار تومان را واریز و فیش واریزی را به مرکز مصاحبه تحویل دهند.

داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش هستند، در صورتی بدون در نظر گرفتن ضوابط اقدام به انتخاب رشته و شرکت در مصاحبه کنند و مبلغ مورد نظر را نیز واریز کنند، نه تنها مصاحبه از آنان به عمل نمی آید بلکه مبلغ واریزی نیز برگشت داده نمی شود.

نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان

پذیرش نهایی بعد از مصاحبه صورت می گیرد و بسته به ظرفیت دانشگاه آن دسته از داوطلبانی که نمره بالاتری را کسب کرده باشند پذیرفته خواهند شد. نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان که به عبارتی، نتایج نهایی پذیرفته شدگان نیز هست، در دهه دوم دی ماه به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد.

در صورتی که پیرامون نحوه شرکت و ثبت نام مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان سؤالی دارید و یا مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در ادامه میتوانید مقاله نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان را مطالعه نمایید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *