آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98
کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98

کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98

در چند سال اخیر که دانشگاه سراسری اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی کرده است، دانشگاه پیام نور نیز یکی از زیرمجموعه های دانشگاه سراسری است و پذیرش بدون کنکور دارد. یکی از رشته های پرطرفدار و خاصی که جز رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور است، رشته هوافضا می باشد. در این مقاله شما را با نحوه ثبت نام , شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور هوافضا 98 آشنا خواهیم کرد.

معرفی رشته هوافضا پیام نور 98

رشته هوافضا از زیرشاخه های رشته مکانیک است با این تفاوت که به بررسی حرکت اجسام در هوا می پردازد. و همچنین طراحی و ساخت و بهبود اجسامی که در هوا حرکت می کنند به مانند ماهواره، هواپیما و فضاپیما. رشته هوافضا یکی از رشته های مهم و پژوهشی کشورهای پیشرفته است و هر ساله بودجه کلانی را به رشته هوافضا اختصاص می دهند.
از پرستاری بدون کنکور میتوانید وارد دانشگاه شوید و در این زمینه تحصیل کنید نگران مراحل سخت کنکور نباشید.

ثبت نام و انتخاب رشته پیام نور بدون کنکور هوافضا

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98 در گروه ثبت نام بدون کنکور سراسری قرار می گیرد. ثبت نام از اواسط مردادماه آغاز شده است و تا اواخر مردادماه نیز ادامه دارد. برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98، باید به سایت سنجش مراجعه کنید و روند ثبت نام صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را طی کنید. تمامی داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده و همچنین کسانی که در کنکور سراسری 98 شرکت نکرده اند، می توانند کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98 را انتخاب کنند. در انتخاب رشته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی شما امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارید و می توانید کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98 را در زمره این 150 انتخاب خود قرار دهید.

شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور

برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98 باید شرایط ورود به دانشگاه پیام نور داشته باشید. این شرایط را می توان به چند دسته تقسیم کرد: 1- شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه های ایران 2- شرایط اختصاصی 3-شرایط نظام وظیفه که مختص داوطلبین مرد است. شرایط عمومی شامل اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مطرح در قانون اساسی ایران، عدم احراز عناد به جمهوری اسلامی ایران، عدم احراز عناد به جهوری اسلامی ایران و عدم فساد اخلاقی است. همچنین داوطلب نباید هیچ گونه منعی برای تحصیل بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. از شرایط اختصاصی می توان دارا بودن گواهی پیش دانشگاهی و یا کسب آن تا آخر شهریورماه است. داوطلبینی که دارای دیپلم 4 ساله نظام قدیم هستند نیز می توانند در این مرحله شرکت کنند.

پذیرش بدون کنکور هوافضا پیام نور

پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98 بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب است. بنابراین هنگام ورود اطلاعات ثبت نام دقت داشته باشید تا اطلاعات را درست وارد کنید. سوابق تحصیلی شامل معدل کتبی و دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی است. پذیرش در دانشگاه پیام نور از بین تمامی داوطلبین (زن و مرد) صورت می گیرد و پذیرفته شدگان در نیمسال اول، مهرماه، وارد دانشگاه می شوند.شما در اولین اولویت خود که ظرفیت خالی هم داشته باشد، پذیرفته می شوید. پس از بررسی نکات مرتبط با کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98 ، پیشنهاد می کنیم  مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی هوافضا 98 را مطالعه کنید. بنابراین به اولویت بندی انتخاب رشته خود دقت کنید. به منظور انتخاب رشته اصولی و درست می توانید از افراد با تجربه کمک بگیرید. شما می توانید انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 98 خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *