آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98
کارشناسی بدون کنکور آزاد

کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98

کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98

 رشته حقوق جز رشته هایی است که بسیاری از دانش آموزان به خاطر تحصیل در آن وارد گروه انسانی شده اند. اگر شما از علاقه مندان رشته حقوق هستید و موفق به کسب رتبه مناسب در کنکور نشده اید و یا به هر دلیلی نتوانسته اید در کنکور سراسری شرکت کنید، اصلاً نگران نباشید. زیرا می توانید در کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 شرکت کنید و رویاهای خود را دنبال کنید. در این مقاله شما را با نحوه، زمان و چگونگی کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد حقوق 98 آشنا می کنیم.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته حقوق

پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین صورت می گیرد. این به این معنا است که معدل دیپلمی که در هنگام ثبت نام در فرم ثبت نام وارد کرده اید،  تنها عامل تأثیرگذار بر قبولی شما است. علاوه بر معدل نوع دیپلم شما نیز تأثیرگذار است. زیرا شما با هر یک از دیپلم های ریاضی، تجربی و انسانی می توانید به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 بپردازید. در صورتی که رشته شما انسانی نباشد، ضریبی بر معدل شما تأثیر می گذارد و قبولی شما بر این اساس خواهد بود.

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 از نیمه دوم مردادماه شروع شده است. ثبت نام به صورت اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاه آزاد نیست. ثبت نام در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود. به این صورت که شما داوطلبین گرامی به سایت دانشگاه آزاد مراجعه می کنید و وارد بخش ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی تمام وقت 98 – سوابق تحصیلی می شوید. برای ثبت نام نیاز است کارت اعتباری تهیه کنید. مبلغ کارت اعتباری برای کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 معادل چهل هزار تومان است. پس از تهیه کارت اعتباری می توانید به انتخاب رشته بپردازید.

تفاوت مدرک بدون کنکور و با کنکور حقوق آزاد

اعتبار مدرک یکی از دغدغه های اصلی در حین انتخاب رشته است. اگر شما نگران اعتبار مدرک کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 هستید، باید بگوییم نگرانی شما بی مورد است. زیرا هیچ تفاوتی بین مدرک حقوق با کنکور و حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد. علاوه بر مدرک تفاوتی بین نحوه برگزاری کلاس ها نیز وجود ندارد. به طور کلی به جز روند قبولی، تمامی موارد دیگر در کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 با حقوق با کنکور مشابه هم است.
چگونه بدون کنکور وارد دانشگاه شویم؟ به راحتی میتوانید در تمامی رشته ها و حتی پرستاری بدون کنکور وارد دانشگاه شوید و تحصیل کنید.

انتخاب رشته حقوق بدون کنکور آزاد

برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98، شما امکان انتخاب 20 کد رشته را دارید. توجه داشته باشید که امکان ویرایش در این مرحله وجود ندارد. بنابراین انتخاب های خود را با دقت و وسواس اولویت بندی کنید. برای اولویت بندی انتخاب ها و یا اطلاع از چگونگی انتخاب رشته حقوق بدون کنکور آزاد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

حقوق بدون کنکور تهران

دانشگاه آزاد امکان تحصیل در کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 در شهر تهران را نیز فراهم کرده است. البته تمام واحدهای دانشگاه آزاد تهران پذیرنده حقوق بدون کنکور نیستند اما برخی از آنها نیز پذیرنده اند. واحدهای آزاد که پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق هستند در جدول زیر آمده است.
واحد پرندرباط کریمشهریار
تهران غربصباشهرملاردد
  در نهایت پس از بررسی کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 ، برای اطلاع از دانشگاه های پذیرنده حقوق می توانید مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 را نیز بخوانید.
برای اطلاع از شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حقوق آزاد و چگونگی و نحوه انتخاب رشته حقوق بدون کنکور آزاد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *