کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98

کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98

در این مقاله به موضوع کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 خواهیم پرداخت. رشته برق از جمله رشته های پرطرفدار در گروه ریاضی است که دارای بازار کار مناسبی هم هست. داوطلبانی که تمایل دارند در رشته مهندسی برق تحصیلات خود را ادامه دهند، می توانند بدون شرکت کردن در کنکور در این رشته مشغول به تحصیل شوند. یکی از دانشگاه هایی که رشته برق را ارائه می کند، دانشگاه پیام نور است، در مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور برق 98 شما را با جزئیات رشته برق در دانشگاه پیام نور، زمان و نحوه ثبت نام، انتخاب رشته، پذیرش آشنا خواهیم کرد، همراه ما باشید.

رشته مهندسی برق بدون کنکور

همان طور که گفته شد رشته برق از رشته های گروه ریاضی است اما علاوه بر داوطلبان ریاضی، سایر رشته های تحصیلی نیز مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته هستند. اولین نکته ای که باید ذکر کنیم، راجع به اعتبار مدرک برق بدون کنکور است. هیچ تفاوتی بین اعتبار مدرک بدون کنکور برق پیام نور و با کنکور آن وجود ندارد و نحوه ورود داوطلبان به این رشته نیز ذکر نخواهد شد، شهریه و ساعات برگذاری همانند دانشجویانی است که با کنکور در رشته برق پیام نور وارد شده اند، می باشد.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق در مهر دانشجو می پذیرد. البته زمان ثبت نام و انتخاب رشته آن در مردادماه (نیمه دوم) است. مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور در نیمسال دوم (بهمن ماه) انجام پذیر است، زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت در آذر و یا اوایل دی ماه انجام می شود.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

مهم ترین شرط ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98، داشتن دیپلم کامل متوسطه برای داوطلبان نظام قدیم آموزشی متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه و یا اخذ آن حداکثر تا پایان شهریورماه 1398، یا مدرک کاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است، علاوه بر این موضوع، واجد شرایط بودن داوطلبان ذکور از نظر قوانین و مقررات نظام وظیفه است.
هر اطلاعاتی که در زمینه پرستاری بدون کنکور میخواهید میتوانید با کلیک روی لینک آبی پیدا کنید.

نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم است، داوطلبانی که از سایر رشته ها وارد انتخاب رشته برق می شوند، باید به جدول ضریب تأثیر سوابق تحصیلی بر اساس رشته تحصیلی و رشته انتخابی توجه داشته باشند.

لیست دانشگاه های بدون کنکور پیام نور برق

در این مبحث برخی از دانشگاه های پذیرنده برق بدون کنکور پیام نور را مشاهده خواهید کرد:
لیست دانشگاه
1دانشگاه پیام نور استان اردبیل – مرکز اردبیل
2دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز اصفهان
3دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز زرین شهر
4دانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز کاشان
5دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز زرین شهر
6دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز کاشان
7دانشگا پیام نور استان البرز – مرکز کرج
8دانشگاه پیام نور استان بوشهر – مرکز بوشهر
9دانشگاه پیام نور استان تهران – تهران شمال
10دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی – مرکز بیرجند
  بعد از مطالعه کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 ، پیشنهاد می کنیم مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 را مطالعه کنید. اگر سؤالی پیرامون کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 دارید، ان را با مشاوران آیدانیتو مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *