بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 خواهیم پرداخت. با توجه به افزایش استفاده از انرژی الکتریکی در جهان امروز، نیاز به انتقال و پردازش اطلاعات نیز افزایش پیدا کرده است . از همین رو رشته مهندسی برق یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین رشته های موجود در دانشگاه ها معرفی می شود. اما با توجه به تعداد بالای متقاضیان این رشته، دانشگاه های مختلفی با پذیرش بدون کنکور رشته مهندسی برق رویای داوطلبان را به حقیقت تبدیل کرده اند و یکی از دانشگاه های مطرح در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی است. در این مقاله شما را با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 آشنا خواهیم کرد.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد

داوطلبان عزیز دوبار در سال می توانند در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 شرکت داشته باشند. اولین دوره ثبت نام که در نیمسال اول سال تحصیلی است در مردادماه 98 ثبت نام و در مهر ماه وارد دانشگاه می شوند و دوره دوم که در بهمن ماه است، ثبت نام از اواخر آبان آغاز می شود. داوطلبان باید با توجه به شرایط یکی از این دوره ها را انتخاب و ثبت نام کنند. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 به مبحث شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد پرداخته ایم.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد

برای پذیرش در رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان باید از شرایط عمومی و اختصاصی و نظام وظیفه برخوردار باشند. در ادامه شرایط گفته شده را به صورت مجزا توضیح داده ایم.

شرایط عمومی ثبت نام آزاد

1- اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از دین های تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 2- نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران 3- نداشتن فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر 4- داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

شرایط اختصاصی ثبت نام آزاد

  1. داشتن دیپلم کامل نظام قدیم و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید

شرایط نظام وظیفه در ثبت نام آزاد

  • داشتن کارت پایان خدمت
  • داشتن کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص)
  • داشتن برگ معافیت بدون غیبت (پزشکی و …)

توجه داشته باشید که غایبان مجاز به تحصیل نمی باشند. در صورتی که دارای غیبت در خدمت سربازی هستید، می توانید برای اطلاع از چگونگی ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 98 با مشاوران خبره آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

در ابتدا لازم است متذکر شویم که نحوه ی پذیرش در دانشگاه آزاد (بدون کنکور)، بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان است. بنابراین در مرحله ثبت نام با صحت و صداقت به تکمیل فرم ثبت نام بپردازید. در غیر این صورت حتی در صورت پذیرش، قبولی شما لغو خواهد شد. شما 20 انتخاب در مرحله انتخاب رشته بدون کنکور دارید که نحوه ی چینش آن و انتخاب رشته اهمیت خاصی دارد و دلیل این اهمیت محدودیت در تعداد انتخاب ها است. نکته ای که وجود دارد، عدم امکان ویرایش در ثبت نام بدون کنکور آزاد استاز این رو باید توجه کنید که اطلاعات خواسته شده (اطلاعات شخصی و تحصیلی) و فرم انتخاب رشته را با دقت درج کنید. بنابراین انتخاب رشته بدون کنکور آزاد حساسیت زیادی در پی دارد، داوطلبان مرد، برای اطلاع از شرایط معافیت ها برای تحصیل در دانشگاه آزاد بدون کنکور لازم است بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 به مقالات نظام وظیفه از جمله انواع معافیت کفالت 98 مراجعه کنند. برای داشتن انتخاب رشته هوشمندانه بدون کنکور آزاد، انتخاب رشته خود را به مشاوران مجرب آیدانیتو بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *