کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک


کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک
رشته مکانیک از رشته های گروه ریاضی و فیزیک است که متقاضیان زیادی دارد، و برخی از داوطلبان تصمیم جدی و قطعی برای ادامه تحصیل در رشته مکانیک را دارند، که می توانند بدون کنکور هم وارد دانشگاه شوند؛ طرحی که داوطلبان زیادی را وارد دانشگاه کرده است.
یکی از دانشگاه هایی که معمولاً ظرفیت بالایی در پذیرش بدون کنکور دارد، دانشگاه غیرانتفاعی است. به همین خاطر قصد داریم جزئیات کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک را خدمت شما علاقه مندان به مکانیک ارائه کنیم، همراه ما باشید.
شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک
برای مجاز شدن در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک نیازی نیست  که حتما در کنکور کارشناسی ثبت نام کرده باشید، تمامی داوطلبان که در کنکور شرکت نکرده اند و یا موفق به پذیرش و قبولی نشده اند و یا از رشته و دانشگاه پذیرفته شده رضایت ندارند؛ می توانند در این مرحله ثبت نام و انتخاب رشته کنند.
یکی از شروطی که برای ثبت نام نیاز خواهید داشت، برخورداری از مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی است. از شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک باید به اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد قبول قانون اساسی، عدم فساد اخلاقی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و همچنین مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه ( معافیت تحصیلی) برای ادامه تحصیل اشاره کرد. به تحصیل در رشته پرستاری علاقه مند هستید؟ اما نمیتوانید که کنکور دهید و وارد مراحل سخت کنکور شوید, برای تحصیل میتوانید از پرستاری بدون کنکور استفاده کنید.
زمان  ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود داوطلبان کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک، هم زمان با انتخاب رشته داوطلبان سایر داوطلبان شرکت کننده در آزمون خواهد بود. اگر از شرایط ثبت نام برخوردار هستید لازم است در زمان گفته شده وارد سایت سازمان سنجش شوید.
در ادامه می توانید نحوه ی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک را مشاهده کنید.
نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک
برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی ابتدا باید وارد سایت سازمان به نشانی sanjesh.org شوید و دفترچه انتخاب رشته مؤسسات غیرانتفاعی و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را دانلود کنید، شرایط مندرج در دفترچه به صورت کلی در این مقاله و بخش شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک درج شده است.
بعد از مطالعه دفترچه نوبت به خرید کارت اعتباری است،  اطلاعات مورد نظر را وراد کنید و سایت انتخاب رشته را مشاهده کنید.
داوطلبان و متقاضیان این مرحله مجاز به 150 انتخاب هستند، که باز هم ترتیب و اولویت بندی آن اهمیت دارد. بعد از اتمام انتخاب رشته کدرهگیری به شما داده می شود که نشان دهنده ثبت نام و انتخاب رشته ی موفق شماست.
اعلام نتیجه کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک
نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک در شهریور ماه انجام می شود. از تاریخ 17 تا 22 شهریور نتایج در سازمان سنجش درج می شود.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک ، مقاله ی زمان و شرایط کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک را مطالعه کنید.
اگر سؤالی از کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *