مشاوره تحصیلی

پردیس کیش دانشگاه تهران





پردیس کیش دانشگاه تهران

دانشگاه تهران به عنوان یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های ایران که قدمتی بسیار دارد، از نظر علمی نیز سطح بالایی داشته و در نتیجه طرفداران بسیاری دارد. با توجه به این موضوع، نیاز است که دانشگاه تهران در دیگر نقاط کشور نیز وجود داشته باشد. به همین منظور پردیس کیش دانشگاه تهران در سال 86 تاسیس شد. به صورت خلاصه می توان برخی از اهداف تاسیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران را بدین صورت بیان نمود:

  • پردیس کیش دانشگاه تهران ، پردیسی بین المللی است و در نتیجه مطابق استانداردهای بین المللی اداره می شود که موجب می شود سطح علمی و پژوهشی کشور ارتقاء یابد، ضمن اینکه امکان رقابت بین المللی فراهم می شود
  • بهبود سطح علمی در مناطق آزاد
  • پیشگیری از خروج از کشور دانشجویان ایرانی به منظور ادامه تحصیل از طریق تلاش برای ارتقاء درجه علمی
  • جذب دانشجویان خارج از کشور

رشته های پردیس کیش دانشگاه تهران

اگر سری به سایت پردیس کیش دانشگاه تهران زده باشید، حتما مشاهده کرده اید که در قسمت پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، کارشناسی ارشد بین الملل، دکتری تخصصی بین الملل، دکتری پژوهش محور و انتقال دانشجو از خارج از کشور ذکر شده است. در ضمن  در سایت پردیس کیش دانشگاه تهران ، بخشی با نام گروه های آموزشی وجود دارد که ما در جدول زیر، به معرفی این گروه ها می پردازیم:

گروه ها و رشته های آموزشی پردیس کیش دانشگاه تهران

گروه

رشته ها

گروه علوم اجتماعی و رفتاری

حسابداری و مدیریت مالی

 

علوم اقتصادی

 

MBA و مدیریت بازرگانی

 

مدیریت رسانه ای و مدیریت جهانگردی

 

تربیت بدنی و علوم ورزشی

 

علم اطلاعات و دانش شناسی

 

جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری

 

مدیریت صنعتی

 

مدیریت دولتی

 

کارآفرینی

گروه فنی و مهندسی

مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

 

مهندسی مکانیک و مکاترونیک

 

مهندسی عمران

 

مهندسی صنایع

 

مهندسی هوا و فضا

 

مهندسی نفت

 

مهندسی پلیمر

 

مهندسی شیمی بیوتکنولوژی

 

مهندسی محیط زیست

گروه هنر

معماری

 

طراحی صنعتی، گرافیک و تصویرسازی

 

پژوهش هنر

گروه علوم انسانی

روانشناسی

 

حقوق

 

زبان انگلیسی

 

ادبیات فارسی

گروه علوم پایه

بیوانفورماتیک

 

نانوشیمی

 

زیست شناسی

 

شهریه پردیس کیش دانشگاه تهران

اگرچه اولین قدم برای یک انتخاب رشته حرفه ای، توجه به علاقه مندی است، اما بایستی تمامی جوانب را در این راه در نظر گرفت. یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه کنید، شهریه دانشگاه است. از آنجایی که شهریه پردیس کیش دانشگاه تهران در سال های مختلف، متفاوت بوده است، پیشنهاد می کنیم به منظور کسب آگاهی در زمینه شهریه و ادامه تحصیل در پردیس کیش دانشگاه تهران با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط و نحوه پذیرش پردیس کیش دانشگاه تهران

با توجه به اینکه پردیس کیش دانشگاه تهران در مقاطع مختلف تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری)، اقدام به پذیرش دانشجو می نماید، شرایط پذیرش متفاوت است. به عنوان مثال اگر شما داوطلب ثبت نام در پردیس کیش دانشگاه تهران در مقطع دکتری هستید، بایستی حداقل مدرک ارشد مورد تایید وزارت علوم را ارائه دهید. در ضمن معدل شما نباید از 14 کمتر باشد. از مصاحبه نیز باید امتیاز لازم را کسب کنید و تا 31 شهریورماه نیز باید از تحصیل در مقطع ارشد فارغ شوید. مدرک زبان بین المللی معتبر هم از جمله شروط پذیرش در مقطع دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط پذیرش پردیس کیش دانشگاه تهران با مشاوران متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

ظرفیت پذیرش پردیس کیش دانشگاه تهران

ظرفیت های پذیرش پردیس کیش دانشگاه تهران در مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت است، اما اگر بخواهیم در همان زمینه دکتری مثالی بزنیم، معمولا ظرفیت پذیرش این دانشگاه در رشته های مختلف از 1 تا 7 نفر متفاوت است.

در این مقاله به معرفی پردیس کیش دانشگاه تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم در این زمینه مقاله پردیس ارس دانشگاه تهران را هم بخوانید.

در ضمن اگر سوالی در زمینه ادامه تحصیل در پردیس کیش دانشگاه تهران و یا انتخاب رشته دارید، با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *