آیدانیتو > ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا
مهاجرت به استرالیا

ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا






ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا

در حال حاضر، کشور استرالیا به دلیل برخورداری از مدرن ترین و با کیفیت ترین مدارس و مؤسسات آموزش عالی و همین طور اقتصادی موفق و بسیار پیشرفته می تواند یکی از بهترین و عالی ترین گزینه ها برای تحصیل و یا فعالیت کاری محسوب شود. به مراتب فردی که به قصد ادامه تحصیل و یا کار، قصد مهاجرت به استرالیا را دارد، تمایل بسیار زیادی به بردن همراه علی الخصوص همسر و فرزندان خود در طول مدت اقامتش را دارد. ولی فرصت انجام این کار فقط به وسیله دریافت ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا در اختیار افراد قرار می گیرد. در این مقاله، به بحث راجع به ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا برای شما دوستان گرامی می پردازیم، پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی و ضروری در رابطه با ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا را به دست آورید.

شرایط صدور ویزای همراه استرالیا

در زمان ورود دانشجوی بین المللی به خاک استرالیا و دنبال کردن دوره تحصیلی یک ساله و یا طولانی تر، امکان دریافت ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا برای وی وجود دارد. بدین ترتیب این فرد می تواند اعضای نزدیک خانواده اش را نیز در این سفر با خود همراه کند. این قانون مهاجرتی شامل حال فرزندان کمتر از 18 سال و همسر وی می شود. دانشجو در زمان دادن درخواست برای دریافت ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا باید اسامی تمام افراد خانواده خود را اعلام کند. حتی در صورت عدم همراهی یکی از اعضاء خانواده متقاضی با وی، انجام این کار ضروری است.

از طرف دیگر، فرد دانشجو ملزم به اثبات روابط خانوادگی خود با هر کدام از افراد خانواده به وسیله سند ازدواج، شناسنامه و سایر مدارک است. علاوه بر این ها، واجد شرایط بودن هر یک از اعضاء خانواده مطابق نیازهای اداره مهاجرت استرالیا به جهت تمکین مالی، عدم سوء پیشینه و برخورداری از سلامت روحی و جسمی بر طبق معاینات پزشکی نیز الزامی به نظر می رسد.

مدارک لازم دریافت ویزای همراه استرالیا

جهت دریافت ویزای همراه فرزندان جهت تحصیل در استرالیا به مدارکی چند نیاز است. در این بخش به ذکر این مدارک ضروری برای شما دوستان می پردازیم:

  • اعلام دوره تحصیلی که فرد متقاضی در آن مشغول به تحصیل است.
  • ارائه گواهی مبنی بر ارتباط فرد متقاضی با اعضاء خانواده ( مانند گواهی ازدواج و گواهی رسمی تولد)
  • تقدیم گواهی بیمه سلامت جهت هر کدام از همراهان در خواست کننده ویزا
  • اعلام تاریخ اتمام دوره تحصیلی در استرالیا و مدت آن
  • ارائه گواهی تمکن مالی که نشان دهنده برخورداری از اندوخته های مالی کافی فرد متقاضی جهت تأمین هزینه های خود و همراه یا همراهانش است
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان فرد متقاضی
  • تقدیم فرم 157A ( فرم مخصوص در خواست ویزای دانش آموزی یا دانشجویی )
  • ارائه فرم 919 ( فرم مختص داوطلب شدن همراهان دانش آموز یا دانشجو برای همراهی وی )

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله اقامت دائم استرالیا بعد از تحصیل بزنید.

اگر سوالی در زمینه ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *