آیدانیتو > مدارک لازم برای پذیرش و ویزای استرالیا
مهاجرت به استرالیا

مدارک لازم برای پذیرش و ویزای استرالیا






مدارک لازم برای پذیرش و ویزای استرالیا

کشور استرالیا در جایگاه یکی از بهترین مناطق دنیا جهت ادامه تحصیل و همین طور یافتن شغلی پر درآمد و عالی است. در حقیقت، با زندگی در این کشور روزهایی بسیار بی دغدغه و شاد را تجربه می کنید. مطابق اطلاعات و آمار انتشار یافته به وسیله تعدادی از مراکز آماری معتبر و شناخته شده، اقتصاد پیشرفته و قوی کشور استرالیا در ردیف 5 اقتصاد برتر در دنیا قرار گرفته است. نکته قابل توجه این که در طول دوره ای 22 ساله یعنی از سال 1991 تا 2012 کشور استرالیا رشد اقتصادی بی سابقه ای را تجربه کرده که مثال زدنی است. با این اوصاف، شور و اشتیاق مردم سایر کشورها به اخذ اقامت دائم برای تحصیل و یا کار در استرالیا، چندان دور از ذهن  به نظر نمی رسد. بنابراین، در صورت داشتن تصمیمی جدی به اقامت دائم و یا مسافرت به این قاره زیبا و دیدنی دریافت انواع ویزای استرالیا ضرورت دارد. در این مقاله، به بحث در مورد مدارک لازم برای پذیرش و ویزای استرالیا می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با مدارک لازم برای پذیرش و ویزای استرالیا به دست آورید.

ویزای کار در استرالیا

دریافت ویزای کار در استرالیا یکی از روش های اخذ اقامت دائم در استرالیا بوده که به نام ویزای Skill worker در این کشور نامیده می شود. از جمله این نوع از ویزا می توان به ویزای 189 و 190 اشاره کرد که هر فرد بسته به شرایط و وضعیت خود اقدام به دریافت یکی از آن ها می کند.

ویزای کارآفرینی در استرالیا

یکی دیگر از راه های ورود و اقامت در استرالیا از طریق ویزای کارآفرینی بوده که محبوبیت خاصی در بین متقاضیان دارد. از جمله شرایط لازم جهت کارآفرینی در استرالیا و اخذ ویزای مربوط به آن می توان به حداکثر سن 55 سال، آشنایی و تسلط کامل به زبان انگلیسی و داشتن تجربه ای بالا در زمینه کسب و کار و تجارت در استرالیا اشاره کرد.
پس از آماده کردن مدارک لازم باید آن ها را به وکیل رسمی مهاجرت استرالیا تحویل دهید. فرد متقاضی با در دست داشتن ویزای کارآفرینی استرالیا در طول مدت یکسال از زمان صدور ویزا، امکان ورود و زندگی در استرالیا را به همراه همسر و فرزندان کمتر از 21 سال، دارد. پس از چهار سال اقامت در استرالیا و همچنین شروع و راه اندازی کسب و کار، فرصت اقامت دائم استرالیا و اخذ استرالیا و اخذ پاسپورت این کشور برای متقاضی، فراهم می گردد.

ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

یکی دیگر از راه های اخذ اقامت دائم در کشور استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری در استرالیا بوده که هر فرد در صورت داشتن امکانات ضروری می تواند نسبت به دریافت آن اقدامات لازم را انجام دهد. از میان انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا می توان به ویزای ساب کلاس 890، ویزای ساب کلاس 893 و ویزای ساب کلاس 892 مخصوص صاحبان کسب و کار اشاره کرد.

ویزای ازدواج در استرالیا

اخذ ویزای ازدواج در استرالیا یکی دیگر از طرق اقامت دائم در این کشور به حساب می آید. این نوع از ویزا در دو نوع ویزای ازدواج و ویزای نامزدی برای متقاضیان صادر می شود. ویزای ازدواج قابل صدور برای افرادی است که خواستار زندگی با شهروندی استرالیایی و یا فرد دارای اقامت در استرالیا باشند. اما ویزای نامزدی به کسانی داده می شود که تصمیم به همراه کردن نامزدشان با خود در مهاجرت به استرالیا و بستن پیوند زناشویی در طول مدت 9 ماه از زمان صادر شدن ویزا را دارند.

مدارک لازم اخذ انواع ویزای استرالیا

باید خاطر نشان کنیم که بخشی از مدارک خواسته شده جهت دریافت انواع ویزای استرالیا مشترک بوده و برای اخذ آن ها تهیه تمامی این مدارک ضرورت دارد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق در مورد مدارک در خواستی برای اخذ هر یک از ویزاهای استرالیا می توانید با مشاورین کار آزموده و مجرب آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • عکس با زمینه سفید رنگ و تمام رخ
  • تقدیم پاسپورت و فتوکپی رنگی از اولین صفحه آن
  • ارائه اصل سند منزل مسکونی، مغازه، ویلا و زمین
  • تقدیم اصل شناسنامه فرد متقاضی انواع ویزای استرالیا
  • تکمیل فرم درخواست و امضاء آن به وسیله فرد متقاضی
  • تهیه و ارائه معرفی نامه از محل کار فرد متقاضی به همراه اصل لیست بیمه، فیش حقوقی و مدرک کاری وی

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مدارک لازم برای پذیرش و ویزای استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مهاجرت به استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک لازم برای پذیرش و ویزای استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *