آیدانیتو > تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری
تکمیل ظرفیت حسابداری

تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری






تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری

رقابت داوطلبان برای گرفتن پذیرش در دانشگاه آزاد و سراسری تنها به کنکور سراسری و انتخاب رشته اولیه ختم نمی شود و این رقابت به مرحله تکمیل ظرفیت نیز رسیده است، با توجه به این که در مرحله تکمیل ظرفیت تنها تعداد ظرفیت های خالی هر رشته ارائه می شود و ظرفیت های پذیرش کمتر است رقابت در رشته های پرطرفدار مثل حسابداری که در دنیای امروز به یک رشته پراهمیت تبدیل شده است ، افزایش پیدا می کند.

اگر در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته نشده اید هنوز تمامی فرصت خود را از دست نداده اید و می توانید به تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری امیدوار باشید.

همان طور که در سال های گذشته مشاهده کرده اید معمولاً دوره های مختلف دانشگاه سراسری دانشگاه آزاد در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت می کنند، بنابراین لازم می دانیم جزئیات تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری را بدانید و به موقع اقدامات لازم را انجام دهید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری

شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری با شروطی همراه است که در ادامه مشاهده خواهید کرد. برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری باید در جلسه آزمون کارشناسی ارشد آزاد و سراسری شرکت کرده باشید و همچنین پذیرفته شدگان در رشته های محل های بورسیه یا شرایط خاصی نمی توانند در این دوره شرکت کنند.

از دیگر شرایطی که باید به آن توجه شود نظام وظیفه و اجازه ادامه تحصیل داوطلبان مرد است که مورد بررسی قرار می گیرد.

برای آگاهی در شرایطی دیگر تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری

معمولاً زمان تکمیل ظرفیت ارشد در رشته های مختلف اواخر شهریور و یا اوایل مهر انجام می شود. داوطلبان در مهلت انجام شده با ورود به وب سایت دانشگاه مورد نظر خود ( آزاد یا سراسری) انتخاب رشته و ثبت نام را انجام می دهند.

برای اطلاع در زمان تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری

داوطلبان و متقاضیان تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری برای انتخاب رشته ی خود مجاز به وارد کردن 20 کد رشته هستید بنابراین داوطلبان گرامی می توانند انتخاب های خود را بر اساس اولویت و علاقه وارد کنند. نکاتی که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری مورد توجه قرار می گیرد سطح علمی دانشگاه، شهریه های متفاوت دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد، بازار کار رشته که در حال حاضر حسابداری از بازار کار خوبی برخوردار است، علاقه مندی به رشته و… است که لازم است براساس اولویت بندی های داوطلب درج شود.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری و آزاد

اگر تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری در سال جاری برگزاری شود که احتمال برگزار نشدن آن هست، در اواخر مهر و یا آبان ماه این نتایج اعلام خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری مقاله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری را مطالعه کنید.

برای اطلاع از برگزار شدن و یا نشدن تکمیل ظرفیت ارشد حسابداری آزاد و سراسری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *