آیدانیتو > هتل های توریستی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

هتل های توریستی استرالیا






هتل های توریستی استرالیا

کشور استرالیا از جمله پهناورترین و زیباترین کشورهای جهان محسوب می شود. با ورود به هر یک از شهرهای استرالیا جنب و جوش و احساس سرزندگی را به خوبی حس خواهید کرد. علاوه بر بهترین و جذاب ترین جاذبه های شهری، وجود حیات وحشی بی نظیر و فوق العاده و عجایب طبیعی به هر چه معروف شدن استرالیا در بین گردشگران کمک می کنند. بهترین و مشهورترین پارک های ملی، خطوط ساحلی دیدنی و زیبا، صخره های عظیم و دور افتاده و جنگل های بارانی سرسبز و شگفت انگیز فقط بخشی از دیدنی ها و جذابیت های استرالیا هستند که شما را به اخذ ویزای توریستی استرالیا ترغیب می کنند. یکی از مواردی که قبل از هر گونه اقدامی به دریافت ویزای توریستی استرالیا باید مد نظر داشته باشید، اقامت در هتلی مناسب و با امکاناتی عالی بوده که با اسکان در آن ها تجربه ای به یاد ماندنی را برای خود رقم می زنید.

در این مقاله به بحث راجع به هتل های توریستی استرالیا برای شما دوستان گرامی می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی مفید و ضروری را در ارتباط با هتل های توریستی استرالیا به دست آورید.

گرند هتل شهر ملبورن (Grand Hotel Melbourne)

گرند هتل ملبورن ازجمله بهترین هتل های ملبورن استرالیا بوده که احداث آن به سال 1880 بر می گردد. هتلی که به عنوان نماد تاریخی ملبورن شناخته شده و معماری آن برگرفته از معماری بی نظیر قرن نوزدهم میلادی است. هتل گرند ملبورن از شش طبقه و 94 اتاق تشکیل شده و آشپزخانه هایی مدرن در آن دیده می شود. با حضور در رستوران های این هتل می توانید طعم انواع غذاهای استرالیایی را بچشید. نوشیدنی هایی بسیار دلچسب و خوشمزه ای نیز در کافه گرند هتل ملبورن در انتظار شما هستند.

از جمله خدمات رفاهی و امکانات گرند هتل ملبورن می توان به صندوق امانات، کتابخانه، میز پذیرش 24 ساعته و خشکشویی اشاره کرد. علاوه بر این، پارکینگ، اتاق جلسه و سالن کنفرانس این هتل از دیگر امکانات خاص و منحصر به فرد گرند هتل ملبورن به شمار می روند. در صورت تمایل می توانید از مرکز تناسب اندام، جکوزی، سونا و استخر سرپوشیده این هتل نیز استفاده کنید. ساعت ورود به هتل گرند ملبورن از ساعت دو بعد از ظهر بوده و امکان خروج از آن از ساعت 11 ظهر برای مسافران فراهم است.

هتل کومو ملبورن (Como Melbourne Hotel)

این هتل زیبا و بی نظیر از جمله مدرن ترین و بی نظیرترین هتل شهر ملبورن استرالیا بوده که در سال 1998 میلادی به روی گردشگران مختلف از سرتاسر دنیا گشوده شد.

هتلی شش طبقه و بسیار زیبا که در حوالی بوتیک ها و رستوران های منطقه یارا جنوبی به مانند نگینی می درخشد. هشت اتاق مخصوص برگزاری جلسه، صندوق امانات، استخر، اینترنت بی سیم رایگان، انبار چمدان، کافی شاپ، سونا و مرکز تناسب اندام هتل کومو شهر ملبورن تنها بخشی از امکانات بی نظیر و قابل توجه در این اقامتگاه هستند.

هتل هیلتون سیدنی (Hilton Hotel Sydney)

هتل هیلتون شهر سیدنی هتلی 5 ستاره و رویایی بوده که در قلب منطقه تجاری مرکزی قرار دارد. وجود کافه و سه رستوران احداث شده در این هتل در کنار سایر امکانات و خدمات رفاهی مانند مرکز تجاری 24 ساعته، تاکسی شهری، کافی شاپ، لابی و دستگاه خودپرداز، آن را به هتلی بی نظیر در منطقه تبدیل کرده است.

هتل حیات رجنسی سیدنی (Hyatt Regency Sydney Hotel)

هتل حیات رجنسی سیدنی هتلی پنج ستاره در منطقه مرکزی بزرگ کسب و کار سیدنی و در نزدیکی بندر دارلینگ است. این هتل به عنوان بزرگ ترین هتل پیشرفته استرالیا مکانی بسیار مناسب برای مسافران تفریحی و تجاری محسوب می شود. هتل حیات رجنسی دارای 892 اتاق است و این اتاق ها منظره ای رو به بندر یا شهر دارند. این هتل 15 طبقه با دارا بودن کافه، کافی شاپ، لابی، پارکینگ و 5 اتاق مخصوص برگزاری جلسات، برتری خود را در مقایسه با سایر هتل های موجود در شهر سیدنی ثابت کرده است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با هتل های توریستی استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تفریحگاه های توریستی استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه هتل های توریستی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *