آیدانیتو > نمونه سؤالات کنکور ریاضی فیزیک 98
منابع کنکور رشته ریاضی و فیزیک

نمونه سؤالات کنکور ریاضی فیزیک 98

نمونه سؤالات کنکور ریاضی فیزیک 98

نمونه سؤالات کنکور ریاضی فیزیک 98

کنکور ریاضی فیزیک 98 برگزار و نتایج نهایی آن به داوطلبان اعلام شد. اکنون نوبت به کنکور 99 و داوطلبان گروه ریاضی شرکت کننده در این آزمون می رسد. مطالعه دقیق و مفهومی سؤالات کنکور ریاضی فیزیک 98 و همین طور سؤالات سال های قبل برگزاری آزمون ریاضی از جمله پیشنهادات ما به داوطلبان کنکور 99 بخصوص در دوران جمع بندی است.  زیرا در آن دوران به حد کافی دروس را مطالعه و مرور کرده اید و تست زنی هم در تمام دروس داشته اید این گونه، می توانید آمادگی لازم را برای پاسخگویی به سؤالات کنکور 99 بدست آوردید و زمان بندی را تمرین کنید. در اینجا قبل از بررسی نمونه سؤالات کنکور ریاضی فیزیک 98 نگاهی به زمان­بندی، ضرایب و زیرگروه ها می اندازیم. لیست رشته های بدون کنکور هم میتواند ساده ترین راه برای ورود به دانشگاه باشد.   

زمان پاسخ گویی به سؤالات کنکور ریاضی برای هر درس چقدر است؟

در کنکور سراسری دو دفترچه عمومی و اختصاصی به صورت جداگانه به داوطلبان داده می شود. بنابراین زمان برای پاسخ دهی به سؤالات عمومی و اختصاصی مجزا و محدود است و شما نمی توانید در زمان اختصاص داده شده برای پاسخگویی به سؤالات اختصاصی به سؤال های عمومی پاسخ دهید. زمان پاسخ دهی به هر درس توسط سازمان سنجش مشخص شده است و در جدول زمانی زیر هم آمده است. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم در زمانی کمتر از زمان گفته شده اقدام به پاسخگویی کنید این گونه، هم به تمام دروس می رسید، هم درسی را خالی نمی گذارید و هم زمان اضافی برای مرور سؤالات نزده و تست هایی که از پاسخ درست آن ها مطمئن نیستید دارید. دفترچه شماره 1 شامل سؤالات دروس عمومی است و زمان پاسخ دهی به تمام آنها 75 دقیقه است. دروس عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، زبان انگلیسی، فرهنگ و معارف اسلامی و هر کدام 25 سؤال است.
درسمدت زمان مناسب برای پاسخ دهی
زبان و ادبیات فارسی18
زبان عربی20
فرهنگ و معارف اسلامی17
زبان انگلیسی20
 
پس از اتمام زمان پاسخ دهی به سؤالات به سؤالات عمومی نوبت به سؤالات اختصاصی می رسد. سؤالات اختصاصی گروه ریاضی فیزیک شامل دروس ریاضیات، فیزیک و شیمی می باشد. دفترچه شماره 2 شامل 135 سؤال است که شامل 55 سؤال ریاضیات، 45 سؤال فیزیک و 35 سؤال شیمی است و مدت زمان پاسخ دهی به آنها 175 دقیقه است. مدت زمان پاسخ دهی به سؤالات هر درس در جدول زیر آمده است. ما در اینجا هم به شما توصیه می کنیم زمان بندی خود را به گونه ای انجام دهید که چند دقیقه در آخر برایتان باقی بماند تا بتوانید به سؤالاتی که شک دارید یا برای پاسخ به زمان بیشتری نیاز دارید، برگردید.

از زمان اعلام نتایج ارشد چقدر فرصت دارید تا انتخاب رشته کنید؟ زمان دقیق اعلام نتیجه ها کی است؟ ضریب قبولی هر درس چقدر است؟ با کلیک روی لینک جواب تمامی این سوالات را پیدا کنید.

درسمدت زمان مناسب برای پاسخ دهی
ریاضی85
شیمی35
فیزیک55

 
ضرایب دروس امتحانی کنکور ریاضی فیزیک

هر یک از دروس امتحانی عمومی و اختصاصی دارای ضریب اهمیت متفاوتی می باشند. بهتر است در زمان بندی و مرور برای دروسی که ضرایب بالاتری دارند، وقت بیشتری هم بگذارید.
درسضریب
زبان و ادبیات فارسی4
زبان عربی2
فرهنگ و معارف اسلامی3
زبان انگلیسی2
 
ضریب دروس اختصاصی گروه ریاضی – فیزیک برای زیرگروه های مختلف متفاوت است. گروه ریاضی و فیزیک دارای 3 زیرگروه است. مقاطع پذیرش زیرگروه یک دکتری پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته، کارشناسی و کاردانی است. زیرگروه 2 شامل مقاطع کارشناسی و کاردانی و زیر گروه 3 مقطع کاردانی را در بر می گیرد. رشته های هر یک از زیرگروهها در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و مؤسسات عالی سال 98 آمده است. ضرایب دروس امتحانی بر اساس زیرگروه ها در جدول زیر آمده است.
درسضریب زیرگروه 1ضریب زیرگروه 2ضریب زیرگروه 3
ریاضی443
فیزیک332
شیمی233
 پس از در نظر گرفتن ضریب دروس در زمان مناسب برای پاسخ دهی به سؤالات هر درس حال با شبیه سازی کنکور به پاسخ دهی به نمونه سؤالات کنکور ریاضی فیزیک 98 بپردازید. 

سؤالات کنکور ریاضی فیزیک

دانلود سوالات دروس عمومی کنکور ریاضی 94 

دانلود سوالات دروس اختصاصی کنکور ریاضی 94

دانلود سوالات اختصاصی کنکور ریاضی 95

دانلود سوالات عمومی کنکور ریاضی 95 

دانلود سوالات عمومی کنکور ریاضی 96 

دانلود سوالات اختصاصی کنکور ریاضی 96

دانلود پاسخ نامه کنکور ریاضی 95

دانلود پاسخ نامه کنکور ریاضی94

 

دانلود پاسخ نامه کنکور ریاضی 96

اگر سوالی در زمینه نمونه سؤالات کنکور ریاضی فیزیک 98 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
شما می توانید  نمونه سوالات کنکور تجربی 98  را نیز دانلود کنید و به سؤالات آن پاسخ دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *