اعلام نتایج آزمون ارشد

نتایج ارشد مامایی

نتایج ارشد مامایی

همان طور که در جریان هستید، وزارت بهداشت پذیرنده دانشجو در تمامی مقاطع آموزشی در رشته مختلف تحصیلی گروه علوم پزشکی است. گزینش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد این وزارتخانه تنها با هدف تربیت و آموزش نیروی کارشناسی، متخصص و متعهد برای فعالیت در مراکز مختلف صورت می گیرد. قابل توجه شما دوستان که افراد بسیاری متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد بوده و بسیارند افرادی که سالیانه در این آزمون مهم و سرنوشت ساز، اطلاعات خود را محک می زنند. در این مقاله، بحث اعلام نتایج کنکور ارشد مامایی را پیش بینی می کنیم. پس با ما همراه باشید تا تمامی کلمات و جزئیات ضروری در رابطه با نتایج ارشد مامایی دریابید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد مامایی

همانند سال های گذشته انتظاری می رود که ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته مامایی در روزهای پایانی ماه بهمن شروع شود و بازه زمانی این ثبت نام تا اواخر ماه بهمن 98 به طور می انجامد. کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ارشد مامایی باید به تاریخ های مشخص شده برای ثبت نام و اعلام نتایج اولیه و نهایی توجه لازم را مبذول دارند. همزمان با مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج ارشد مامایی، زمان آن در این مطلب گنجانده می شود. باید بگوییم که نتایج اولیه ارشد مامایی در مردادماه اعلام گردیده و هم اکنون داوطلبان در انتظار اطلاع از نتایج ارشد مامایی به شکل کارنامه نهایی در دهم شهریورماه هستند.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد مامایی 98

جهت مشاهده نتایج ارشد مامایی، مراحل چند طی می شود. تمامی شما داوطلبان باید در تاریخ معین شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور وارد سایت سازمان سنجش اموزش کشور شده و وارد بخش کارشناسی ارشد این سایت شوند. پس از این کار، صفحه ای برای شما باز می شود که در آن باید بر روی لینک اعلام نتایج کلیک نمایید. در این بخش، با وارد کردن تمامی اطلاعات ثبت نامی خواسته شده می توانید نتایج ارشد مامایی را ملاحظه نمایید. برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور هم میتوانید با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.
اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد رشته مامایی ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مامایی

همانگونه که مطلع هستید، برخی از دانشگاه ها در صورت کامل نشدن ظرفیت مورد نظر خود در رشته های مختلف تحصیلی و برای پر کردن صندلی های خالی اقدام به اختصاص فرصتی مجدد به داوطلبان شرکت کننده در مقطع کارشناسی ارشد می نمایند. چه بسیار داوطلبانی که با شرکت در این دوره در رشته و واحد دانشگاهی مورد نظر خود پذیرفته شده اند. در سال 1396، شاهد اجرای مرحله تکمیل ظرفیت در مهرماه بودیم. به عبارت دیگر، بازه زمانی 26 تا 29 مهرماه برای انجام این کار از جانب سایت رسمی سازمان سنجش برای انجام این کار پیش بینی شده بود. اما هنوز تاریخ دقیق تکمیل ظرفیت ارشد رشته مامایی اعلام نشده است. با مطالعه این مقاله، می توانید تمامی اطلاعات لازم و مفید را در رابطه با نتایج ارشد مامایی بدست آورید.

نظرتان راجع به تحصیل کارشناسی ارشد مامایی در خارج از کشور چیست؟

هر یک از شما علاقمندان به ادامه تحصیل کارشناسی ارشد مامایی مایل به قبولی در این رشته در دانشگاهی دولتی و سطح بالا هستید. اما آیا تا به حال به گذراندن دوره ارشد مامایی در خارج از کشور نیز فکر کرده اید؟ به نظر واقعاٌ عالی می آید. چرا شما مدرک تحصیلی ارشد مامایی خود را از دانشگاهی باکیفیت و شناخته شده در یکی از کشورهای خارجی دریافت نکنید؟! پس همین حالا کمر همت ببندید و برای مهاجرت تحصیلی خود برنامه ریزی کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی در مورد دانشگاه های پذیرنده ارشد مامایی در انواع کشورها، میزان شهریه پرداختی و غیره با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

در صورتی که تصمیم به شرکت در کنکور ارشد مامایی را دارید، می توانید مقاله نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت را نیز مطالعه بفرمایید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه نتایج کارشناسی ارشد رشته مامایی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *