آیدانیتو > نتایج ارشد بدون کنکور
ارشد بدون آزمون

نتایج ارشد بدون کنکور

نتایج ارشد بدون کنکور

ورود به مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر است. شما می توانید بدون کنکور و هر دو دانشگاه آزاد سراسری به تحصیل مقطع ارشد بپردازید. البته تنها گروه خاصی از افراد هستند که می توانند بدون شرکت در کنکور ارشد به ثبت نام در کارشناسی ارشد بپردازند و آن ها افرادی هستند که در گروه دانشجویان استعداد درخشان قرار گرفته اند. اما ثبت نام و تحصیل آن ها منوط به قبولی آن ها در انتخاب رشته است. بنابراین این دسته از داوطلبین بعد از انتخاب رشته باید منتظر نتایج ارشد بدون کنکور باشند.

نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد که در زمان تحصیل کارشناسی، جز استعدادهای درخشان بوده اند و به عنوان دانشجویان ممتاز فارغ التحصیل شده اند، می توانند برای ارشد بدون کنکور اقدام کنند. ثبت نام اولیه و انتخاب رشته ارشد بدون کنکور در مرداد ماه به اتمام رسیده است و حال این گروه از داوطلبین در انتظار اعلام نتایج ارشد بدون کنکور هستند.
همچنین می‌توانید مقاله انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی را مطالعه نمایید

بررسی داوطلبین برای اعلام نتایج ارشد بدون کنکور بر اساس امتیاز است، معدل و ظرفیت پذیرش است. نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت رسمی این مرکز ارائه می شود.
 اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور

شروع تحصیل در نیمسال اول، مهر ماه است بنابراین تا مهرماه همه افراد باید ثبت نام خود را انجام داده باشند. از این رو نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد تا مهر ماه اعلام می شود. به طور معمول نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد هفته سوم شهریور ماه منتشر می شود. اما در سال 97 با تاخیر روبرو شده است و به نیمه اول مهر ماه رسیده است. برای مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور آزاد شما می توانید به سایت Azmoon.org بروید و با ورود اطلاعات خواسته شده، نتیجه خود را مشاهده کنید.

زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری

دانشگاه سراسری نیز به مانند دانشگاه آزاد، از دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان خود، برای مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو می پذیرد. دانشجویان دانشگاه های سراسری که اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته ارشد بدون کنکور کرده بودند حال در انتظار اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری هستند. ثبت نام داوطلبان ارشد بدون کنکور سراسری از طریق فراخوان اعلام شده از طرف هر دانشگاه اعلام شده است. بنابراین اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری نیز به همین صورت است.

در نیمه دوم شهریور ماه صفحه رسمی هر یک از دانشگاه های سراسری، اسامی افراد پذیرفته شده را در غالب اعلام نتایج کنکور ارشد منتشر می کنند. شما می توانید با مراجعه به صفحه رسمی و سایت هر یک از دانشگاه های انتخابی خود نتایج ارشد بدون کنکور را مشاهده کنید و از محل پذیرش خود مطلع شوید.

اگر اسم شما در لیست نتایج ارشد بدون کنکور آزاد و یا سراسری قرار نگرفته است، می توانید برای تحصیل در دانشگاه های دیگر اقدام کنید. از آن جایی که قبولی در کارشناسی ارشد آزاد سراسری نیاز به قبولی در کنکور ارشد دارید، شما نیاز دارید تا با پیروی از یک برنامه منظم و درست برای کنکور ارشد 98 آماده شوید. مشاوران آیدانیتو آماده اند تا شما را برای کنکور ارشد 98 آماده کنند تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید.

تحصیل ارشد در دانشگاهی خارجی فرصتی عالی برای شما دوست عزیز

تحصیل در دانشگاه های کشورهای مختلف خارجی علی الخصوص در دانشگاه هایی عالی و سرآمد به رؤیایی دست نیافتنی برای شمار زیادی از مردم و جوانان مملکت تبدیل شده است. اما بر طبق اقوال قدیمی ها هر که فیل خواهد جور هندوستان کشد!!! پس اگر می خواهید به این رؤیای بزرگ خود برسید فقط تلاش و تلاش و تلاش و در آخر بهره گیری از مشاوره ای عالی و باکیفیت می تواند شما را به هدف برساند. مشاوران آیدانیتو می توانند شما را در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی یاری دهند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج ارشد بدون کنکور پرداختیم، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران بزنید.
 به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه ها در مقطع ارشد بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق مشاوران آیدانیتو از نتایج ارشد بدون کنکور مطلع شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *