کارشناسی بدون کنکور

دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت






دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت

رشته نفت یکی از رشته های پر طرفدار گروه ریاضی است و داوطلبان زیادی مایل به تحصیل در آن هستند. اما به طور کلی برخی از داوطلبین مایل به شرکت در کنکور نیستند و به دنبال راهی برای تحصیل در رشته نفت بدون نیاز به شرکت در کنکور هستند. این گروه از داوطلبان می توانند با بررسی لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت، مناسب ترین دانشگاه را انتخاب کنند و برای ثبت نام در آن اقدام کنند. ما در این جا لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت را در اختیارتان قرار می دهیم تا با بررسی بین دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت آزاد و سراسری به انتخاب بپردازید.

دانشگاه های پذیرنده کارشناسی نفت بدون کنکور

هر دو دانشگاه آزاد و سراسری پذیرنده دانشجوی کارشناسی نفت بدون کنکور هستند. شما می توانید با بررسی لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانشگاه آزاد

واحد: مراغه-شهرضا-دماوند-بوشهر-خمینی شهر-طبس-امیریه-تربت حیدریه-بهبهان-ماهشهر-شیراز-فیروزآباد- یاسوج- گچساران- لنگرود- نور- الیگودرز- محلات- قشم

غیر انتفاعی

جهاد دانشگاهی اصفهان- اقبال لاهوری مشهد- مهراروند خوزستان- پارس استان فارس

پیام نور

مرکز: ارومیه- بوشهر- بین المللی عسلویه- تهران شمال- آبادان- شیراز- ساری- بندرعباس- همدان

 

پذیرش در دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت آزاد

برای ثبت نام در رشته نفت دانشگاه آزاد، در زمان هایی که امکان ثبت نام وجود دارد، باید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و به انتخاب رشته بپردازید. ثبت نام در چهار دوره زمانی امکان پذیر است:

  • مرداد ماه – پذیرش نیم سال اول
  • مهر ماه – تکمیل ظرفیت نیم سال اول
  • دی ماه- پذیرش نیم سال دوم
  • دی ماه – تکمیل ظرفیت نیم سال دوم

برای ثبت نام در دانشگاه آزاد در زمان های گفته شده، باید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید و دفترچه راهنمای انتخاب رشته را تهیه کنید. سپس از میان لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت، انتخاب های خود را انجام دهید و ثبت نام خود را به اتمام برسانید.

پذیرش کارشناسی نفت بدون کنکور دانشگاه سراسری

همان طور که در لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت مشاهده می کنید، امکان تحصیل کارشناسی مهندسی نفت در دوره های روزانه و نوبت دوم بدون کنکور وجود ندارد. تنها دانشگاه های سراسری که در لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت قرار گرفته اند، دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی است.

نحوه پذیرش کارشناسی نفت دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور بدون کنکور

برای ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی دو بازه زمانی در نظر گرفته شده است. یکی از این بازه ها در مرداد ماه همزمان با ثبت نام و انتخاب رشته سراسری است و دیگری در زمان تکمیل ظرفیت است. اگر فرصت ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت غیر انتفاعی و پیام نور را از دست داده اید، می توانید در تکمیل ظرفیت آن شرکت کنید. برای شرکت در تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی و پیام نور، بایستی در آبان ماه به سایت سنجش سری بزنید و لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت را بررسی کنید، سپس یکی از مراکز مورد نظرتان را انتخاب کنید و برای اتمام روند ثبت نام به واحد انتخابی خود مراجعه کنید.

در این مقاله به بررسی لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی نفت پرداختیم تا شما علاقه مندان به رشته نفت، بتوانید واحد مورد نظر خود را بیابید.

در صورتی که سوالی در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور نفت دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شما میتوانید مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد نفت را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *