آیدانیتو > منابع کنکور 98
منابع کنکور سراسری

منابع کنکور 98

منابع کنکور 98

منابع کنکور 98
کنکور 98 با تغییرات زیادی همراه شده است و یکی از آن بزنگاه های تاریخی کنکور محسوب می شود. با این که ورود به دانشگاه در حال حاضر بدون کنکور نیز امکان پذیر است، اما برای ورود به دانشگاه های خوب و یا رشته های برتر، تنها از طریق شرکت در کنکور امکان پذیر است. حال با تغییراتی که در کنکور 98 ایجاد شده است این سوال پیش می آید که آیا منابع کنکور 98 نیز تغییر کرده است؟ در ادامه به سؤالات پیرامون منابع کنکور 98 پاسخ داده ایم. با برداشته شدن کنکور می توانید از طریق رشته های بدون کنکور سراسری ثبت نام کنید.  
منابع کنکور 98 برای نظام قدیم
در کنکور 98 با توجه به این که اولین سال اعمال تغییرات محسوب می شود دو دسته سوال طرح خواهد شد. یک مجموعه سوال برای داوطلبانی که دیپلم خود را در سال 97 به قبل گرفته اند و یک مجموعه سؤال برای داوطلبان نظام جدید که در سال 98 دیپلم خواهند گرفت. منابع کنکور 98 برای داوطلبان نظام قدیم همان منابع قبلی شامل: زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ و معارف اسلامی، سال های دوم و سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی، عربی دوم و سوم دبیرستان و زبان انگلیسی سوم و پیش دانشگاهی است. اگر معدل ترم آخر کارشناسی شما بالا باشد و جزو استعدادهای درخشان هم که باشید می توانید از طریق ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور وارد شوید.
 

ریاضی

ریاضیات و شیمی دوم، سوم و پیش دانشگاهی، فیزیک اول، دوم، سوم و پیش دانشگاهی

تجربی

زمین شناسی دوم و پیش دانشگاهی، زیست، ریاضی و شیمی دوم، سوم و پیش دانشگاهی فیزیک اول، دوم، سوم و پیش دانشگاهی

انسانی

زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، تاریخ، جغرافیا و علوم اجتماعی دوم، سوم و پیش دانشگاهی منطقی و روان شناسی سوم، فلسفه سوم، اقتصاد دوم، ریاضیات اول، دوم ، سوم و پیش دانشگاهی

 
منابع کنکور 98 برای داوطلبین نظام جدید

با تغییر نظام آموزشی، کتب درسی و همین طور منابع کنکور 98 با تغییراتی مواجه بوده است. 

منابع دروس عمومی

کتب

پایه

فارسی، نگارش، دین و زندگی، عربی، زبان انگلیسی

دهم، یازدهم، دوازدهم

 
 

منابع دروس اختصاصی

ریاضی

ریاضی، هندسه، فیزیک، شیمی، حسابان، آمار و احتمال

تجربی

ریاضی، زیست، فیزیک، شیمی، زمین شناسی

انسانی

ریاضی و آمار، اقتصاد، علوم و فنون ادبی، عربی، تاریخ ایران و جهان باستان جغرافیا، جامع شناسی، منطق، روان شناسی، فلسفه، تاریخ2

 
منابع کنکور 98 شامل دروس پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است. توجه داشته باشید که از کتاب سال دهم چاپ 96-95، کتاب سال یازدهم 97-96 و کتاب های پایه دوازدهم 98-97 استفاده کنید.
بهترین منابع کنکور 98
منبع اصلی کنکور 98 کتب درسی است. اما شناخت و درک تمام مطالب کتب درسی و ارتباط دهی بین آن ها نیاز به استفاده از منابع دیگری دارد. این به معنای آن است که باید از کتاب های کمک آموزشی استفاده کرد تا بتوان به درک درستی و جامعی از مطالب و منابع کنکور 98 رسید. علاوه بر درک و آموزش درست، تمرین و تست های درست و اصولی، بهترین راهنما و همراه برای کنکور محسوب می شوند.
کتاب های کمک آموزشی و تست زنی بسیاری در بازار وجود دارد اما به راستی کدام یک از آنان کتاب مناسبی برای آماده سازی کنکور است؟!
از آن جایی که، برای هر درس در هر یک از گروه های آموزشی کتابی مناسب و عالی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن مطلب را به یاد بسپارید شما می توانید با تماس با مشاوران آیدانیتو از عناوین کتاب های مناسب رشته خود، برای تمامی دروس یا هر یک از دروسی که خود بخواهید، مطلع شوید و با نیروی کافی به سمت کنکور 98 پیش روید.
منابع کنکور 98 همان کتب درسی شماست و نمره و معدل شما در امتحانات این دروس به عنوان سوابق تحصیلی بر کنکور شما اثر گذار است. شما می توانید مقاله سوابق تحصیلی کنکور 98 را مطالعه کنید تا با نحوه اثر گذاری آن آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *