برنامه ریزی و منابع دکتری مهندسی محیط زیست-آب و فاضلاب

منابع دکتری محیط زیست آب و فاضلاب

منابع دکتری محیط زیست آب و فاضلاب

رشته مهندسی محیط زیست شامل کاربرد مجموعه ای از علوم و فنون مربوط به مهندسی در ارتباط با ارزیابی، بهسازی، بهبود و مطالعه محیط زیست است. این علوم و فنون در امور ساختمانی و اجرایی در زمینه طرح های عمرانی، مسکونی، صنعتی، شهری و زیربنایی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مسائل و مطالب مورد بحث در رشته محیط زیست می توان از افزایش درصد آلودگی های ناشی از طرح های صنعتی و زیربنایی علی الخصوص در نواحی روستایی و شهری و همین طور به مخاطره انداختن منابع انسانی و طبیعی اشاره کرد. نظارت بر اجرای پروژه های زیست محیطی از جمله مهم ترین وظایف متخصصین این رشته محسوب می شود. دانشجویان پس از اتمام تحصیل در این رشته تحصیلی می توانند به آسانی در زمینه هایی همچون مدیریت پسماند و آلودگی، کنترل صدا و آلودگی هوا، تصفیه آب و فاضلاب و آلودگی آب های زیرزمینی وسط مشغول به کار و فعالیت شوند. آب و فاضلاب از جمله گرایش های شناخته شده در مقطع دکتری رشته محیط زیست به شمار می آید. در این مقاله، به بحث در مورد منابع دکتری محیط زیست آب و فاضلاب برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با منابع دکتری محیط زیست آب و فاضلاب به دست آورید.

منابع دکتری محیط زیست گرایش آب و فاضلاب

در این بخش از مقاله به ذکر منابع دکتری محیط زیست آب و فاضلاب برای شما دوستان گرامی می پردازیم. البته به یاد داشته باشید که با توجه به اینکه هیچ منبعی از طرف سازمان سنجش برای آزمون دکتری تعریف نشده است، منابع مذکور تنها گزیده ای از منابع هستند.

نام درس

نام کتاب

مؤلف

انتشارات

آب و فاضلابنکات کلیدی آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری: آب و فاضلاب براساس گابریل بیتون-مک کینی متکف کاوامورا واکن طورنغمه علوی نخجوانی-سینا دوبرادرانجامعه نگر
تصفیه فاضلاب های صنعتیویلیام وسلی اکن فلورهفت آسمان-وزارت صنایع شرکت شهرک های صنعتی ایران
مکانیک سیالاتوکتورلایل استریتر-بنجامین وایلیمرکز نشر دانشگاهی
معادلات دیفرانسیلمقدمات معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزیریچارد دیپریما-ویلیام بویسمرکز نشر دانشگاهی
تئوری و مسائل معادلات دیفرانسیلفرانک ایزرنی
معادلات دیفرانسیل و کاربرد آن هاجورج.ف. سیمونزمرکز نشر دانشگاهی
ریاضیات عمومی2-1ریاضی عمومی 2-1دکتر مسعود نیکوکارآزاده
ریاضی عمومی 2-1فرزین حاجی جمشیدیتاخ
ریاضی عمومی 1محسن لطف زمانجهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر
ریاضیات عمومیایساک آبراموویچ مارونپاریاب
حساب دیفرانسیل و انتگراللوئیس لیتهلدفاطمی
حساب دیفرانسیل و انتگرالرابرت الزاندر آدامزسرافراز
حساب دیفرانسیل و انتگراللوئیس لیتهلدفاطمی
حساب دیفرانسیل و انتگرال وهندسه تحلیلیراس فینی-جورج برنیتن توماسمرکز نشر دانشگاهی

در این مقاله به تحلیل و بررسی منابع دکتری محیط زیست آب و فاضلاب پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری مهندسی محیط زیست بزنید.
اگر سوالی در زمینه منابع دکتری محیط زیست آب و فاضلاب ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *