لیست مدارس شاهد

مدارس شاهد مشهد





مدارس شاهد مشهد

مدارس شاهد یکی از معتبرترین و بهترین مدارس کشور هستند و بسیاری از افراد مایل به تحصیل در این مدارس هستند اما پذیرش در مدارس شاهد دارای شرایط خاص است و مدارس شاهد مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آن جایی که هم زمان با فرارسیدن خرداد و امتحانات بسیاری از والدین در فکر محل تحصیل فرزندشان هستند و می خواهند در بهترین مدرسه او را ثبت نام کنند، تصمیم گرفته ایم مدارس شاهد مشهد را به مردم استان خراسان رضوی معرفی کنیم و شما را با نحوه ثبت نام در مدارس شاهد مشهد آشنا کنیم.

ثبت نام مدارس شاهد مشهد

اگر مایل هستید در مدارس شاهد مشهد تحصیل کنید باید از نحوه ثبت نام مدارس شاهد مشهد نیز مطلع باشید. ثبت نام در مدارس شاهد مشهد به صورت اینترنتی انجام می شود. سایت ثبت نام مدارس شاهد مشهد، سایت رسمی مدارس شاهد، سامانه سجا است. ثبت نام دانش آموزان برای ورود به مدارس شاهد مقاطع ابتدایی، متوسط اول و دوم امکان پذیر است.

مدارس شاهد فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد را به صورت قطعی می پذیرد. اما پذیرش سایر دانش آموزان منوط به کسب امتیاز لازم است. برای ثبت نام در مدارس شاهد مشهد به سایت saja مراجعه کنید و مراحل و فرم های ثبت نام را به صورت اینترنتی پر کنید. سپس شرایط دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می گیرد و اسامی پذیرفته شدگان به صورت  اینترنتی اعلام می شود. توجه داشته باشید که برای ثبت نام نهایی لازم است به مدرسه مراجعه کنید. اگر سؤالی برای ثبت نام مدارس شاهد مشهد دارید و یا در هنگام ثبت نام به مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

مدارس ابتدایی شاهد مشهد

پایه ابتدایی اولین پایه تحصیلی است و بسیاری از والدین مایل به انتخاب مدارس برتر شهرشان برای تحصیل فرزندشان هستند. یکی از برترین مدارس، مدارس شاهد است. از این رو ساکنین خراسان رضوی مدارس شاهد مشهد را برای تحصیل فرزندشان انتخاب می کنند. برای ثبت نام در مدارس ابتدایی شاهد باید شرایط لازم را دارا باشید. مدارس شاهد مشهد هر ساله فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 50  درصد را در مقطع ابتدایی ثبت نام می کنند. اما ثبت نام و پذیرش سایر دانش آموزان بر اساس امتیازات جمع شده می باشد. امتیازات و شرایط مورد بررسی قرار می گیرد و افرادی که دارای امتیاز بالاتری باشند بسته به ظرفیت مدارس پذیرفته می شوند. ثبت نام نهایی به صورت حضوری و بعد از بررسی مدارک توسط مدرسه انجام می شود. در صورتی که مایل به ثبت نام فرزندان در مدارس ابتدایی شاهد هستید، لازم است جدول امتیازات را مطالعه و شرایط خود را بررسی کنید. به این منظور می توانید از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید.
پیشنهاد میکنیم ثبت نام مدارس شاهد را مطالعه کنید تا با نحوه ثبت نام آشنا شوید.

اگر در حین ثبت نام مدارس شاهد مشهد با مشکل مواجه شدید و یا امکانات کافی جهت ثبت نام را ندارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران تحصیلی آیدانیتو آماده اند تا شما را راهنمایی کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *