کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

معدن بدون کنکور آزاد

معدن بدون کنکور آزاد

رشته مهندسی معدن در ردیف رشته های با درصد متقاضی بالا در گروه علوم ریاضی قرار دارد. رشته ای که در مجموع روش ها و فنون اکتشاف تا بهره برداری از معادن مختلف در ایران را به دانشجویان آموزش می دهد. لازم به ذکر است که چهار شاخه اکتشاف، استخراج، فرآوری مواد معدنی و مکانیک سنگ گرایش های اصلی رشته مهندسی معدن را در دانشگاه های سراسر کشور و در مقطع کارشناسی تشکیل می دهند. همان طور که می دانید این رشته مهندسی پرکاربرد به غیر از دانشگاه سراسری در بین رشته های دانشگاه آزاد نیز دیده می شود. البته باید گفت که این پذیرش دانشجوی مهندسی معدن در دانشگاه آزاد هم به صورت با آزمون و هم بدون آزمون صورت می گیرد.

در این مقاله، به تحلیل موضوع معدن بدون کنکور آزاد برای شما دوستان مشتاق به تحصیل در رشته معدن بدون کنکور آزاد می پردازیم. در این مطلب مختصر، تمامی شرایط، نحوه انتخاب رشته مهندسی معدن، تاریخ اعلام نتایج معدن بدون کنکور آزاد را برای شما دوستان گرامی شرح داده و لیست تمامی مراکز آموزش عالی پذیرنده این رشته بدون آزمون را خدمتتان معرفی شده است.

شرایط مصوب برای ثبت نام در رشته معدن بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

جهت اطلاع شما دوستان عزیز باید بگوییم که وجود گواهینامه های دیپلم دوران متوسطه و پیش دانشگاهی برای انجام ثبت نام در رشته معدن بدون کنکور آزاد بسیار ضروری به نظر می رسد. پس در صورتی اقدام به ثبت نام در این دوره کنید که مدارک ذکر شده را از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت کرده باشید. مورد دیگر اینکه معدل دوران سوم متوسطه داوطلبان نقشی بسیار مؤثر در قبولی آن ها در معدن بدون کنکور آزاد دارد. البته این موضوع تا مدتی پیش مطرح نبود و به تازگی شاهد این امر هستیم.

تاریخ قطعی اعلام نتایج ثبت نام در دوره بدون آزمون رشته معدن در دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است که با توجه به تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته معدن بدون کنکور آزاد در دو ماه مرداد و دی زمان اعلام نتایج قطعی این دوره تحصیلی شهریور ماه و بهمن است. پس از اعلام نتایج، با تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایید.

لیست مؤسسات آموزش عالی آزاد ارائه دهنده رشته مهندسی معدن بدون کنکور

در این بخش از مقاله معدن بدون کنکور آزاد لیست برخی از مؤسسات آموزش عالی آزاد پذیرنده رشته مهندسی معدن بدون کنکور را خدمت شما دوستان بیان می کنیم:

مؤسسات آموزش عالی آزاد ارائه دهنده رشته مهندسی معدن بدون کنکور
1استان اردبیل – واحد خلخال
2استان اصفهان – واحد میمه
3استان آذربایجان شرقی – واحد اهر
4استان آذربایجان شرقی – واحد مراغه
5استان تهران – واحد تهران جنوب
6استان تهران – واحد تهران مرکزی
7استان کرمان – واحد کرمان
8استان کرمانشاه – واحد اسلام آباد غرب
9استان گیلان – واحد لاهیجان
10استان لرستان – واحد الیگودرز
11استان مازندران – واحد سوادکوه
12استان یزد – واحد بافق

 

در این مطلب، به بررسی معدن بدون کنکور آزاد پرداخته شده است. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در این حیطه مطالعه مطلب مربوط به کارشناسی بدون کنکور آزاد 97 را اکیداٌ پیشنهاد می کنیم.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه کارشناسی بدون کنکور آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *