دکتری

مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی

مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی






مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی

مؤسسه علوم و صنایع غذایی به عنوان یکی از مراکز پژوهشی که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می کند از میان تمامی داوطلبان شرکت کننده در مقطع دکتری که موفق به کسب حد نصاب نمره و تراز لازم در نخستین مرحله از دکتری شده اند جهت شرکت در مصاحبه دکتری مؤسسه علوم و صنایع غذایی دعوت به عمل می آوررد. از این رو بحث مطلب پیش رو را به ذکر جزئیات و نکات ضروری در ارتباط با مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در مورد مصاحبه دکتری مؤسسه علوم و صنایع غذایی به دست آورید.

مدارک مصاحبه دکتری علوم و صنایع غذایی

هر داوطلب شرکت کننده در مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی باید مدارکی را نیز آماده کند و در روز مصاحبه همراه خود ببرد. البته توجه داشته باشید که مدارک درخواستی لزوماً باید تا قبل از روز مصاحبه دکتری مؤسسه علوم و صنایع غذایی در سامانه معرفی شده به وسیله شخص داوطلب بارگزاری گردد. در بین مدارک معرفی شده برای شرکت در مصاحبه دکتری مؤسسه علوم و صنایع غذایی می توانیم از اصل کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی، حداقل دو توصیه نامه از جانب اساتید مشاور و راهنما که صلاحیت فرد را جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری تأیید کند و همین طور تصویر کارنامه آزمون دوره دکتری در سال 1398 نام ببریم. برای کسب اطلاع از لیست کامل و دقیق مدارک درخواستی جهت شرکت در مصاحبه  دکتری مؤسسه علوم و صنایع غذایی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مکان برگزاری مصاحبه دکتری علوم و صنایع غذایی

باید ذکر کنیم که مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی در محل خود این مؤسسه برای داوطلبان برگزار می شود جهت اطلاع از نشانی دقیق مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان مصاحبه دکتری علوم و صنایع غذایی

برنامه زمانی مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی توسط مسئولین این مؤسسه و در گرایش های مختلف رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی به عرض تمامی داوطلبان و متقاضیان رسیده است. در زیر شماری از تاریخ های برگزاری مصاحبه دکتری این مؤسسه را خدمت شما ذکر می کنیم. جهت کسب اطلاع از کلیه تاریخ های دقیق و موثق برگزاری مصاحبه دکتری علوم و صنایع غذایی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته امتحانی

گرایش رشته

زمان مصاحبه دکتری

علوم و مهندسی صنایع غذایی

صنایع غذایی

27 خرداد 98

علوم و مهندسی صنایع غذایی

شیمی مواد غذایی

27 خرداد 98

علوم و مهندسی صنایع غذایی

زیست فناوری مواد غذایی

27 خرداد 98

باید اشاره کنیم که مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی در دو نوبت صبح و عصر برای متقاضیان برگزار می گردد. به بیان دیگر، در نوبت صبح از ساعت 8 الی 12:30 و در نوبت بعدظهر از ساعت 13:30 تا 19 مصاحبه دکتری مؤسسه علوم و صنایع غذایی در این مؤسسه برگزار می شود.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *