آیدانیتو > مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام
دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام

مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام






مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام

دانشگاه ایلام از بین کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری که حد نصاب لازم نمره را در اولین دوره آزمون مقطع دکتری کسب کرده اند جهت شرکت و حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام دعوت به عمل می آورد از این رو بحث مقاله حاضر را به مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام در اختیارتان بگذاریم.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام

ثبت نام و درخواست شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام به دو شکل حضوری و غیرحضوری یعنی به وسیله سامانه الکترونیکی توسط فرد متقاضی انجام می شود. ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام از طریق سامانه ثبت نام آزمون دکتری تخصصی سال 1398 دانشگاه ایلام انجام پذیر خواهد بود. مورد دیگر این که در صورتی که یک داوطلب حدنصاب لازم را در کد رشته محلی کسب کرده باشد اما در زمان تعیین شده اقدامات لازم را برای درج آن کد رشته و انتخاب رشته در فرم انتخاب رشته اینترنتی انجام نداده باشد به هیچ وجه امکان شرکت و حضور در مراحل ارزیابی تخصصی یا همان مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام را نخواهند داشت. نکته آخر این بخش این که هزینه لازم برای ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام برابر با 700 هزار ریال است.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام به وسیله مسئولین این دانشگاه و در دو رشته تحصیلی دکتری ارائه شده در این مرکز دانشگاهی یعنی آموزش زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی و بر طبق زمان های پیشنهاد شده از طرف سازمان سنجش به اطلاع کلیه متقاضیان رسیده است. برای اطلاع از برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. نکته مهم این که ساعت حضور در دانشکده مربوطه یعنی محل برگزاری مصاحبه ساعت 8 صبح است.

نحوه ارزیابی در مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام

در اینجا باید اشاره کنیم که ارزیابی کلیه داوطلبان در مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام مطابق مصاحبه علمی و سنجش علمی وی و همین طور سوابق پژوهشی، آموزشی و فناوری صورت می پذیرد. به عبارت دیگر، مصاحبه و سنجش علمی 30 امتیاز و سوابق فناوری، پژوهشی و آموزشی 20 امتیاز را در مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام به خود اختصاص می دهند.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام

هر کدام از متقاضیان و داوطلبان مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام لزوماً باید مدارکی را آماده کنند و آن ها را در روز مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام با خود همراه داشته باشند. البته نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که کلیه مدارک درخواستی باید تا پیش از مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام در سامانه ای اعلام شده توسط شخص متقاضی به طور کامل بارگزاری شود. از میان مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام می توان از ارائه تصویری از کارت ملی و کلیه صفحه های شناسنامه متقاضی، کپی و اصل گواهی نامه ارشد که معدل متقاضی نیز در آن ثبت شده باشد یاد کرد. برای کسب اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *