آیدانیتو > نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان
تکمیل ظرفیت سراسری

نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان






نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان ( تربیت معلم) از دانشگاه های زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است، که با هدف تربیت معلمان و دبیران آینده دانشجو جذب می کند. بسیاری از داوطلبان کنکور تمایل زیادی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان دارند که البته باید به شرایط ورود به این دانشگاه توجه شود. شرایط سنی مجاز برای شرکت در انتخاب رشته فرهنگیان یکی از مهم ترین شروطی است که بسیاری از علاقه مندان را از ورود به این دانشگاه ناامید می کند. داوطلبان مجاز ( از لحاظ شرایط سنی) داوطلبانی هستند که حداکثر 22 سال سن داشته باشند، بنابراین داوطلبانی که از این شرط برخوردار نیستند، نمی توانند در انتخاب رشته شرکت کنند. از نکات قابل توجه دیگر روش گزینش دانشگاه فرهنگیان است، داوطلبان باید بدانند روش گزینش این دانشگاه به صورت بومی گزینی استانی است و داوطلبان می توانند رشته محل های مربوط به استان بومی خود که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت مجزا درج شده است، مشاهده کنند. همان طور که می دانید رشته های دانشگاه فرهنگیان نیمه متمرکز است و پذیرش نهایی داوطلبان بعد از قبولی در نتایج مصاحبه مشخص می شود. داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت آبان ماه دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده اند هم می بایست در مصاحبه اختصاصی و سایر مراحل گزینش شرکت کنند. در این مقاله جزئیات نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفته شده است، و می توانید زمان نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را هم مشاهده کنید، همراه ما باشید. در مصاحبه فرهنگیان، سؤالاتی نظیر میزان مطالعه، انجام واجبات، اطلاعات جزئی راجع به آموزش و پرورش مانند رئیس آموزش و پرورش و مشکلات حال حاضر و… پرسیده خواهد شد.

نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش درج می شود، داوطلبان عزیز می توانند با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانند نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان را مشاهده کنند. برای مشاهده نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و از منوی سمت راست گزینهی سراسری را انتخاب کرده و بر روی اطلاعیه مربوطه کلیک کنید ، در صفحه وارد شده با درج اطلاعات خواسته شده و تایید آن نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان نمایش داده می شود. در صورت بروز هر گونه مشکل در مشاهده نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

داوطلبانی که در نتایج اولیه ( آزمون) پذیرفته و دعوت به مصاحبه شده اند باید بار دیگر در انتظار نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان باشند. زمان اعلام نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان با توجه به روال سال های گذشته و زمان ثبت نام و دعوت به مصاحبه ، به احتمال زیاد اواسط دی ماه باشد و داوطلبان پذیرفته شده از بهمن ماه در کلاس های دانشگاه حاضر شوند.
داوطلبانی که در رشته های نیمه متمرکز، متمرکز و تکمیل ظرفیت شرکت کرده و پذیرفته شده اند ملزم به انتخاب رشته نیمه متمرکز هستند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان حذف شد!!!!!!

با توجه به حذف مرحله تکمیل ظرفیت برای تمامی دوره ها و مقاطع تحصیلی در حال حاضر شاهد حذف تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان نیز بودیم. در نتیجه و با تصویب شدن این موضوع مصاحبه ای نیز برای دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ر ابطه با حذف تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 

 

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان مقاله شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را مطالعه کنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *