خانواده

مشاوره خانواده در قزوین

 

 

مشاوره خانواده در قزوین

خانواده مهم ترین نهاد است چون اکثر ما در خانواده به دنیا می آییم و شخصیت مان در اولین سال های کودکی، در تعامل با افراد خانواده شکل می گیرد.
به همین دلیل وقتی تصمیم به ازدواج می گیریم باید آگاهانه این کار را انجام دهیم. وقتی قصد فرزند آوری داریم نباید بدون اطلاعات کافی کسی را وارد این دنیا کنیم و بهتر است که از بهترین و سالم ترین سبک فرزند پروری آگاه باشیم تا انسان های سالمی را پرورش دهیم. چنانچه یکی از اعضای خانواده درگیر بلای اعتیاد شود، بهتر است هر چه زودتر نجاتش دهیم. اگر به دنبال افزایش کیفیت زندگی مشترک هستیم نباید نسبت به مسائل جنسی بی اهمیت باشیم. بهتر است در صورت مواجهه با یک اختلال روانی در خودمان یا یکی از نزدیکانمان، هر چه زودتر برای درمانش اقدام کنیم و….
به طور کلی می توان گفت که خانواده مهم است و هر چه زودتر بحران های خانوادگی را حل و فصل کنیم، به نفع همه اعضای خانواده عمل خواهیم کرد. یکی از بهترین روش ها برای حل و فصل این بحران ها، استفاده از خدمات مشاوره خانواده است. خوشبختانه فرهنگ استفاده از مشاوره خانواده در کشور ما جا افتاده است و درک فواید این نوع مشاوره در کشورمان قابل مشاهده است.

چرا مشاوره خانواده تلفنی

این روزها مشاوره تلفنی طرفداران و مخاطبان بسیاری دارد و استقبال از آن روز به روز بیشتر می شود. شاید برای بسیاری از ما عجیب باشد که عده زیادی مشاوره تلفنی را به مشاوره حضوری ترجیح می دهند و از خودمان بپرسیم که چرامشاوره تلفنی؟

در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که امکان مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که به گفت و گوهای رو در رو بی علاقه اند
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، حقوقی، اختلالات روانی، مهاجرت، کسب و کار، نظام وظیفه و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.

 

چنانچه در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در قزوین یا سایر شهرهای ایران هستید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مهم ترین خدمات مشاوره خانواده در قزوین شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

تصمیم به ازدواج کردن و تشکیل خانواده، تصمیم بسیار مهمی است. وقتی زن و مردی انتخاب می کنند که با همدیگر زندگی کنند باید آگاهانه وارد این مسیر شوند و اگر نه احتمال شکست شان افزایش پیدا می کند.
مشاوره ازدواج فرصتی است تا کسانی که در شرف ازدواج هستند، در مورد معیارهای ازدواج، شرایط تشکیل خانواده و رو ش های شناخت خود و طرف مقابل اطلاعات کسب کنند.

ترک اعتیاد

اعتیاد فقط به فرد معتاد صدمه نمی زند و افراد خانواده اش را هم درگیر این بلای خانمان سوز می کند. به همین دلیل بهتر است که به محض مواجهه با نشانه های اعتیاد در یکی از اعضای خانواده، برای درمان او اقدام کنیم تا علاوه بر فرد معتاد، خانواده را نجات دهیم.
از طریق مشاوره اعتیاد می توانیم در مورد بهترین روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک اطلاعات کسب کنیم.

طلاق

اگر چه طلاق به هیچ عنوان اتفاق خوشایندی نیست و کمتر کسی ممکن است موقع ثبت پیوند زناشویی به جدایی فکر کند. اما به هر حال این اتفاقی است که گاهی رخ می دهد و باید برای آن آماده بود.
همسرانی که در شرف طلاق هستند یا قصد جدایی دارند، می توانند در تماس با مشاوران آیدانیتو در مورد روش های پیشگیری از طلاق، مراحل قانونی طلاق و مراقبت های پس از طلاق اطلاعات کسب کنند.

مسائل جنسی

اگر چه مسائل جنسی همیشه سانسور شده اند اما هر کسی که فقط کمی در مورد اهمیت رابطه جنسی اطلاعات داشته باشد، می داند که کیفیت رابطه جنسی چه تأثیر مهمی بر کیفیت زندگی مشترک می گذارد و روابط جنسی مختل چقدر راحت می توانند منجر به طلاق شوند.
مشاوره جنسی شامل اطلاعاتی در زمینه روابط جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های درمان اختلالات جنسی، سلامت و بهداشت جنسی، تربیت جنسی کودکان و…. است.

کودکان و نوجوانان

مشکلات فردی و خانوادگی فقط مخصوص بزرگسالان نیستند و فرزندان یک خانواده هم می توانند درگیر اختلالات روانی، مشکلات تحصیلی، مسائل مربوط به روابط با هم سالان، بحران های ناشی از بلوغ و… شوند.
والدین، معلم ها و هر شخص دیگری که در تعامل با کودکان و نوجوانان است، می توانند در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو در مورد روش های درمان اختلالات روانی و حل و فصل مشکلات رفتاری فرزند کودک یا نوجوانشان اطلاعات کسب کنند.

اختلالات روانی

امروزه می دانیم که بحران های روانی اگر خطرناک تر از مشکلات جسمی نباشند، بی اهمیت تر از آن ها نیستند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، اسکیزوفرنی، دوقطبی، وسواس و… از جمله جدی ترین اختلالاتی هستند که می توانند به کل زندگی فردی و اجتماعی افراد را نابود کنند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد علائم و نشانه های اختلالات روانی، علل این اختلالات و روش های درمانشان اطلاعات کسب کنید. و شماره تلفن مشاوره رایگان خود را دریافت کنید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در قزوین پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاور خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.

درگیر یک مشکل فردی یا خانوادگی هستید؟ این مشکل ذهنتان را مشغول و نگران و آشفته کرده؟ می خواهید سلامت و آرامش را به محیط خانه و خانواده تان بازگردانید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *